Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 августа 2022 Файл

Наталїя

Адміністратор, продавець, менеджер

Возраст:
47 лет
Город проживания:
Ровно
Готов работать:
Бровары

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Орлова Наталія Олександрівна

м. Бровари, м. Київ
Повна зайнятість
14.08.1976 р.н.
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), Viber, WhatApp

Освіта:
1993-1998 р.р. – Міжнародна Академія Управління персоналом, спеціальність «Практичний
психолог»

Досвід роботи:
квітень 2022 р.р. – зареєстрована ФОП, вид діяльності: загальне прибирання будинків
2015-2021 р.р. – Оздоровчий клуб «Ого-го», старший адміністратор (без офіційного оформлення),
м. Харків
2010 -2015 р.р. – Ресторан «100 пудів», адміністратор (без офіційного оформлення), м. Харків
2009 р. – ПП «Екотехцентр 2000», старший менеджер, м. Харків
2007-2009 р.р. – ТОВ «Журнал «Индиго», директор, м. Харків
2005-2007 р.р. – Ресторан «Балу», старший адміністратор, м. Харків
1998-2003 р.р. – ТОВ «Континент», адміністратор – бармен, м. Харків
1997-1998 р.р. – касир-контролер торгової зали, м. Харків
1995-1997 р.р. – старший продавець жіночого та чоловічого одягу (мережа магазинів турецького
одягу, м. Харків)
1995 р. – ТОВ «Станк- Инвест», реєстратор архіву, м. Харків
Посадові обов’язки:
- Ведення бази клієнтів; ведення графіку надання послуг клієнтам; надання консультацій
стосовно послуг, що пропонуються; організація надання послуг; проведення контролю за якістю
послуг, що пропонуються; проведення закупівлі товарів та матеріалів, необхідних для надання
послуг та забезпечення комфорту клієнтів; складання графіку роботи працівників та ведення
обліку робочого часу; ведення обліку товарно-матеріальних цінностей, що використовуються у
процесі роботи.

Особисті якості:
Творчий підхід до вирішення проблем, здатність працювати в команді, вміння працювати
з великим обсягом інформації, висока працездатність, направленість на результат, прагнення до
професійного росту, наполегливість, готовність навчатися новому; у випадку конфліктів надаю
перевагу перемовинам та досягненню компромісів; вміння вести розмову, налагоджувати контакт
з новими людьми.

Додаткова інформація:
1997 р. – закінчила курс з навчання базової роботи на касових апаратах (Сервіс Центр фірми
«Арко», м. Харків)
1999 р. – пройшла навчання за програмою підготовки водіїв транспортних засобів категорії «В»
(авто курси АО «Сутра», м. Харків)
2004 р. – курси користувача ПК (Міжрегіональна академія бізнесу і права ім. Н. Кручініної,
м. Дніпропетровськ)
Займаюся спортом (фітнес, кінний спорт), медитацією, яхтингом.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: