Наталія
Діловод, менеджер з адміністративної діяльності, помічник керівника
- Возраст:
- 31 год
- Город проживания:
- Бровары
- Готов работать:
- Бровары, Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8936303
Опыт работы
Фахівець з адміністративної роботи/ фахівець по роботі з телеканалами
с 09.2018 по 08.2022
(3 года 11 месяцев)
ТОВ «Евідент Медіа», Київ (Маркетинг, реклама, PR)
•організація функціонування офісу від початку переїзду до налагодження всіх адміністративно-господарчих бізнес-процесів;
•закупівля товарів та послуг для офісу, заключення та супроводження договорів адміністративного департаменту;
•підготовка бюджету, контроль видатків, виходячи з ухваленого бюджету;
•координація і контроль роботи офісного водія (прийом заявок на машину і розробка графіка використання автотранспорту компанії) та клінингу;
•робота з первинною бухгалтерською документацією, в тому числі в 1С (рахунки, видаткові накладні, акти наданих послуг і т.д.);
•ведення протоколів нарад, координація виконання доручень, зафіксованих в протоколах;
•ведення робочого календаря, виконання доручень керівників;
•розміщення реклами на телеканалах Медіа Група Україна;
•підготовка представлених телеканалами сіток мовлення для імпорту в 1С, коригування даних в 1С;
•закриття ефірних днів;
•взаємодія з агентствами по документам до роликів.
Фахівець з адміністративної роботи
с 03.2018 по 09.2018
(6 месяцев)
ТОВ «Медіапартнерство», Київ (Маркетинг, реклама, PR)
•адміністративно-господарське забезпечення офісу, закупівля товарів та послуг для офісу, ведення документообігу;
•технічне забезпечення діяльності керівника (замовлення транспорту, квитків, організація зустрічей, переговорів та ін.)
•планування робочого дня керівника (зустрічі, дзвінки, прийоми та ін.)
•протоколювання зустрічей;
•виконання доручень керівника.
Асистент директора по управлінню персоналом
с 12.2013 по 12.2014
(1 год)
ПАО " Альфа-Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)
•планування робочого графіка керівника (зустрічі, телефонні дзвінки, прийом відвідувачів та ін.);
•оформлення звітів, ведення ділової переписки;
•підготовка за вказівкою керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів та інших документів;
•контроль за своєчасним виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
•організація зустрічей з іноземними партнерами;
•організація відряджень по Україні та за кордон (замовлення готелів, квитків, супровідних документів);
•контроль графіку роботи водія;
•виконання доручень керівника.
Офіс-менеджер
с 09.2010 по 04.2013
(2 года 7 месяцев)
ТОВ Мережа агенцій «Гарячі тури» (центральний офіс), Київ (Туризм)
•відкриття клієнтам віз для країн Шенгенської зони;
•організація зустрічей з іноземними партнерами;
•контроль персоналу, робота із штраф-системою;
•підготовка даних для нарахування заробітної плати працівникам;
•контроль та допомога роботи агентствам мережі;
•вирішення конфліктних ситуацій з туристами;
•забезпечення життєдіяльності офісу, ведення документообігу.
Образование
ДВНЗ Київський національний університет ім. В.Гетьмана
Факультет "Економіки та управління", спеціальність "Менеджмент організацій і адміністрування", Київ
Высшее, с 2009 по 2015 (6 лет)
Похожие кандидаты
Менеджер з адміністративної діяльності, помічник керівника, адміністратор офіса
26000 грн, Киев
Керівник середньої ланки, менеджер, помічник керівника
19000 грн, Киев, Ирпень
Менеджер з адміністративної діяльності, адміністратор, помічник керівника
20000 грн, Киев
Менеджер по работе с документацией, помощник руководителя, документовед, деловод
18000 грн, Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев
Діловод, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор рецепції
20000 грн, Киев