Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 октября 2022 PRO

Наталія

Діловод, менеджер з адміністративної діяльності, помічник керівника

Возраст:
31 год
Город проживания:
Бровары
Готов работать:
Бровары, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фахівець з адміністративної роботи/ фахівець по роботі з телеканалами

с 09.2018 по 08.2022 (3 года 11 месяцев)
ТОВ «Евідент Медіа», Київ (Маркетинг, реклама, PR)

•організація функціонування офісу від початку переїзду до налагодження всіх адміністративно-господарчих бізнес-процесів;
•закупівля товарів та послуг для офісу, заключення та супроводження договорів адміністративного департаменту;
•підготовка бюджету, контроль видатків, виходячи з ухваленого бюджету;
•координація і контроль роботи офісного водія (прийом заявок на машину і розробка графіка використання автотранспорту компанії) та клінингу;
•робота з первинною бухгалтерською документацією, в тому числі в 1С (рахунки, видаткові накладні, акти наданих послуг і т.д.);
•ведення протоколів нарад, координація виконання доручень, зафіксованих в протоколах;
•ведення робочого календаря, виконання доручень керівників;
•розміщення реклами на телеканалах Медіа Група Україна;
•підготовка представлених телеканалами сіток мовлення для імпорту в 1С, коригування даних в 1С;
•закриття ефірних днів;
•взаємодія з агентствами по документам до роликів.

Фахівець з адміністративної роботи

с 03.2018 по 09.2018 (6 месяцев)
ТОВ «Медіапартнерство», Київ (Маркетинг, реклама, PR)

•адміністративно-господарське забезпечення офісу, закупівля товарів та послуг для офісу, ведення документообігу;
•технічне забезпечення діяльності керівника (замовлення транспорту, квитків, організація зустрічей, переговорів та ін.)
•планування робочого дня керівника (зустрічі, дзвінки, прийоми та ін.)
•протоколювання зустрічей;
•виконання доручень керівника.

Асистент директора по управлінню персоналом

с 12.2013 по 12.2014 (1 год)
ПАО " Альфа-Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•планування робочого графіка керівника (зустрічі, телефонні дзвінки, прийом відвідувачів та ін.);
•оформлення звітів, ведення ділової переписки;
•підготовка за вказівкою керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів та інших документів;
•контроль за своєчасним виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
•організація зустрічей з іноземними партнерами;
•організація відряджень по Україні та за кордон (замовлення готелів, квитків, супровідних документів);
•контроль графіку роботи водія;
•виконання доручень керівника.

Офіс-менеджер

с 09.2010 по 04.2013 (2 года 7 месяцев)
ТОВ Мережа агенцій «Гарячі тури» (центральний офіс), Київ (Туризм)

•відкриття клієнтам віз для країн Шенгенської зони;
•організація зустрічей з іноземними партнерами;
•контроль персоналу, робота із штраф-системою;
•підготовка даних для нарахування заробітної плати працівникам;
•контроль та допомога роботи агентствам мережі;
•вирішення конфліктних ситуацій з туристами;
•забезпечення життєдіяльності офісу, ведення документообігу.

Образование

ДВНЗ Київський національний університет ім. В.Гетьмана

Факультет "Економіки та управління", спеціальність "Менеджмент організацій і адміністрування", Київ
Высшее, с 2009 по 2015 (6 лет)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: