Резюме від 28 жовтня 2019

Юлія

Інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний експерт з трудових відносин департаменту організаційного управління та адміністрування трудових відносин

з 02.2018 по нині (6 років 3 місяці)
АТ Райффайзен Банк Аваль", Житомир (Фінанси, банки, страхування)

ведення трудових книжок, формування особових справ працівників, ведення військового обліку

Головний фахівець відділу обліку кадрів управління обліку персоналу та звітності департаменту управління персоналом

з 11.2016 по 10.2017 (11 місяців)
АБ "Укргазбанк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

ведення трудових книжок, оформлення прийому та звільнення працівників, формування наказів з особового складу, ведення табелю обліку робочого часу, облік і складання графіку відпусток

Фахівець сектору адміністративного забезпечення та документообігу Житомирської обласної дирекції

з 05.2012 по 11.2016 (4 роки 6 місяців)
АБ "Укргазбанк", Житомир (Фінанси, банки, страхування)

ведення кадрової документації, облік робочого часу, складання посадових інструкцій, формування наказів та розпоряджень, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції

Бухгалтер з кадрової роботи

з 03.2011 по 07.2011 (4 місяці)
ТОВ "ІСМ Україна", Житомир (IT)

оформлення прийому на роботу, звільнення, складання посадових інструкцій, графіку відпусток, оформлення відпусток, формування звітності, ведення кадрової документації

Спеціаліст з операційної роботи

з 08.2008 по 03.2010 (1 рік 7 місяців)
ВАТ ВіЕйБі Банк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

оформлення та облік банківських операцій по кредитуванню фізичних та юридичних осіб, адміністрування кредитних справ, контроль правильності нарахування комісій, облік депозитних операцій фізичних та юридичних осіб, формування документів дня, відкриття рахунків фізичним особам - суб'єктам господарювання та юридичним особам, відображення на рахунках операцій з банкоматами.

Економіст бек-офісу бізнесів

з 05.2006 по 07.2008 (2 роки 2 місяці)
АКБ Укрсоцбанк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

контроль за експортно-імпортними, лізинговими та інвестиційними операціями в іноземній валюті, дотриманням законності та строків здійснення міжнародних розрахунків; обслуговування кредитів в іноземній валюті, отриманих резидентами від нерезидентів; складання звітності по валютним операціям, формування статистичної звітності, видача кредитів фізичним особам та ФОП, формування кредитних справ, супроводження кредитних справ.

Освіта

Житомирський державний технологічний університет

Факультет економіки та менеджменту, спеціальність - економіка підприємства, Житомир
Вища, з 2002 по 2007 (4 роки 9 місяців)

Маю диплом магістра з відзнакою

Додаткова освіта та сертифікати

Житомирська філія державної академії статистики, обліку та аудиту. Курс "Основи адміністрування програми "1-С: Підприємство"

2010, 2 місяці

Higher Scool of Communication. Інтенсивний курс "Команда та HR"

2017, 3 дні

Курс письменницької майстерності Риба. Освітня програма з письменницької майстерності, копірайтингу та сторітелингу.

2017, 3 дні

Знання і навички

Користувач ПК Користувач Internet Робота з оргтехнікою Знання офісних програм

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Французька — середній

Додаткова інформація

Знання трудового законодавства, ведення ділового листування, забезпечення життєдіяльності офісу. Дисциплінованість, порядність, відповідальність, вміння працювати як самостійно, так і в колективі, бажання вчитися та удосконалюватися.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: