Резюме від 30 квітня 2024

Ольга

Помічник бухгалтера, менеджер з продажу, обліковець

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

ПІБ: Бакович Ольга Романівна
Помічник бухгалтера , обліківець.
Вік: 40( 09.06.1983р)
Сімейний стан: заміжня
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:

01.09.1990р -01.06.2001р-Середня школа.
01.09.2001-30,06,2007 –Львівський Національний Університет імені Івана Франка, історичний факультет.
Спеціальність: історик, викладач історії.
Жовтень 2006р-березень 2007р- -Курси перепідготовки та підвищення кваліфікації турисько-екскурсійних кадрів при Київському інституті туризму. Кваліфікація- екскурсовод.

-Липень 2021 - навчання в онлайн школі BUHonline. "Курс ФОП- від відкриття до ліквідації" отримала сертифікат з відзнакою.
З вересня 2022 - курси з вивчення англійської мови "Профі Центр"

Комп’ютерна грамотність: ПК – впевнений користувач - 1C –Підприємство,
1С – склад, 1С- бухгалтерія; Poster; Office : Word, Excel


Професійна діяльність:

08.07.2002-01.04.2007р- бібліотека-філії № 32 Центральної бібліотечної система для дорослих м. Львова.
Посада: бібліотекар-бібліограф
Обов’язки: Ведення каталогів і картотек, обслуговування читачів, облік книжкового фонду, організація і проведення масових заходів.


2007р-2009р ПП «Електросвітлотехніка»-торгівля електроосвітлювальною та кабельно-провідниковою продукцією.
Посада: менеджер по роботі з клієнтами.
Обов’язки:
- - формування комерційних пропозицій, оформлення замовлень, контроль їх виконання
- розрахунки з постачальниками і покупцями (дебітори-кредитори)

- оформлення та виписка податкових та видаткових накладних, рахунків, довіреностей, вхідна та вихідна кореспонденція;
-контроль залишків на складі, поповнення складських запасів;
- система «Клієнт-банк»

2009р -2011рр ПП «Львівтрейдсервіс»-виробництво та продаж корпусних меблів.
- Робота з системою “1С Бухгалтерія” (виписка ВН, ПН, формування банківських документів, ведення обліку доходів та витрат);
-Ведення каси( ПКО, РКО)

- Контроль залишків сировини та допоміжних матеріалів на складі виробництва,
- Складання звітності про об’єми закупки товару та розхід матеріалів в процесі виробництва
-Складський облік, проведення інвентаризацій;

-Складання різного виду звітів по виробництву.
2018 р ПП Човен
( сфера громадського харчування, 3 об'єкти)
на посаді бухгалтера (первинна бухгалтерія )

- прихід , переміщення, списання;
-ведення каси;
-акти звірок;
-нарахування зарплати.

З травня 2023р. "Сицилійський дворик" (сфера громадського харчування)
первинна бухгалтерія
-прихід, переміщення, списання, інвентаризації.



Особисті якості:

Здібності до швидкої адаптації в нових умовах, відповідальність, порядність.


Шукаю дистанційну роботу або з неповною зайнятістю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: