Резюме від 11 березня 2024 PRO

Володимир

Технічний директор, керівник транспортного відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Технічний директор, головний інженер

з 10.2018 по нині (5 років 7 місяців)
Укр-трейд-бізнес ТОВ, Київ (Нерухомість)

Досягнення за період роботи - безперебійна робота офісного центру 2600кв.м. та виробничої бази 600кв.м. при форс-мажорних обставинах.
Підтримання роботи та життезабезпечення офісного центру 2600кв.м. та філіалу 600кв.м. керівництво роботою персоналу 5 чол, робота с аутсорсенговими компаниями, підтримка роботи обладнання (вентиляція, кондиціонери, опалення, водопостачання,водовідведення, електропостачання та електрообладнання, автомобілі 4 шт., будівельні роботи. Робота на виробничій базі з орендараями, допомога у запуску бізнес-проектів: склад, СТО та виробничі площі.

Директор департаменту внутрішніх коммунікацій

з 09.2015 по 10.2018 (3 роки 1 місяць)
Ukraine International Chamber of Commerce, Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Досягнення - створено робочу команду 10 чол, зменьшенно затрати на забезпечення офісного центру (1100кв.м.) на 20% за рахунок аутсорсінгу.
За сумісництвом: Робота з базами данних, робота з договорами та виконання їх умов, списання ТМЦ, розрахунки використання енергоносіїв, регламентні роботи на обладнанні, дрібний ремонт своїми силами. Контроль за роботою та станом автотранспорту 15 авто, контроль та обробка дорожніх листів, залишок та витрата палива, розрахунок норм витрати, проходження мед.оглядів водіями, складання графіків відпусток та чергувань, розрахунок переробки робочої години, інструктажі з техніки безпеки та правил дорожнього руху, підбір персоналу), ремонт та робота з підрядниками, господарське забезпечення, охорона праці.
За сумісництвом: Робота з інформаційними базами 18 регіональних представництв, учасниками (112 компаній), державними органами, посольствами, організація засідань правлінь, організація та проведення бізнес-зустріч, наповнення інформацією корпортивного сайту.

Заступник начальника управлення забезпечення

з 10.2012 по 05.2014 (1 рік 7 місяців)
БРТ Банк ПАТ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Досягнення - створення автотранспортного підрозділу у структурі Банку 150 автомобілів (службові, броньовані інкасаторські та орендовані автомобілі), розроблено положення по експлуатації, запроваджено картки обліку витрат на кожний автомобіль, запроваджено диспетчеризацію службового та орендованого автотранспорту. За рахунок введення нових бізнес-продуктів знижено затрати на експлуатацію на 32%.
Обов"язки:
- управління персоналом у головному офісі та відділеннях 137чол. автомобілів 150 (стани автотранспорту, контроль та обробка дорожніх листів, GPS моніторинг, залишок та витрата палива, проходження мед.оглядів водіями та інкасаторами, складання графіків відпусток та чергувань, розрахунок переробки робочої години, інструктажі з техніки безпеки та правил дорожнього руху, підбір персоналу),
- систематизовано роботу підрозділу, розроблено положення та посадові інструкції,
-запроваджено диспетчеризацію службового та орендованого автотранспорту,
-матеріально-технічне та господарське забезпечення автопарку, оформлення дозвільної документації на інкасаторські автомобілі, централізація закупівлі для автопарку банку, контроль виконання постачальниками зобов'язань за договорами
- централізація забезпечення ПММ автопарку, дизель-генераторів банку
- робота зі СТО та страховими компаніями, автодилерами
- ведення страхових подій щодо автомобілів банку
- купівля, реєстрація, взаємодія з МРЕВ, ДАІ
- списання ПММ та рознесення витрат за бухгалтерськими рахунками, розрахунок платежів при купівлі автотранспорту

Начальник транспортного відділу

з 06.2009 по 11.2011 (2 роки 5 місяців)
Укрсоцбанк -UniCredit Bank, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Досягнення:
- централізовано управління автопарком банку на головний офіс (7 регіонів), централізовано закупівлю ПММ за системою банку (економія за 2010р. 40% бюджету ПММ), введено централізований контроль за ремонтами та закупками для автопарку (економія за 2010 р. 35% бюджету ), перереєстровано автопарк банку з АКБ на ПАТ, впроваджено послугу GPS на транспорті, у 2011р. розроблено та впроваджено програму заміни зношених службових автомобілів заставними (економія 50% бюджету на купівлю нових та зменшення кількості заставного майна банку), 2010-2011р. продано 95 шт. службових автомобілів виведених з експлуатації, знижено аварійність автопарком на 45%.
Обов"язки:
- керівництво автопарком 450 автомобілів,
- управління роботою персоналу у головному офісі та регіональних підрозділах – понад 400 чол. (перевірка стану автотранспорту, звірка дорожніх листів, залишок та витрата палива, проходження мед.оглядів, складання графіків відпусток та чергувань, розрахунок робочої години, проведення інструктажів з техніки безпеки, підбір персоналу)
-матеріально-технічне та господарське забезпечення автопарку, оформлення дозвільної документації на інкасаторські автомобілі, підготовка, централізація та управління політикою закупівлі для автопарку банку, контроль виконання постачальниками зобов'язань за договорами
- централізація забезпечення ПММ автопарку, генераторів, котелень банку
- робота зі СТО та страховими компаніями, автодилерами
- ведення страхових подій автомобілями автопарку банку
- купівля, реєстрація, взаємодія з МРЕВ, ДАІ
- списання ПММ та рознесення витрат за бухгалтерськими рахунками, розрахунок платежів до держбюджету при купівлі автотранспорту
- участь у впровадженні програмного комплексу SAP (Головний офіс м.Київ та 7 макрорегіонів) для контролю оплат на операційну діяльність, візування та узгодження всіх витрат на автотранспорт, як власник бюджету за напрямом логістика, організація процесів моніторингу, з метою економії коштів банку на утримання автотранспорту
- керівництво комісією з об'єднання автопарків ПАТ «Укрсоцбанк» та UniCredit Bank Україна
- Складання бюджету за направленням логістика (транспортне забезпечення) банку та контроль його використання
- запровадження послуги таксі для співробітників та контроль використання за системою банку
- виведення автотранспорту з експлуатації та підготовка його до продажу, продаж автомобілів
- розробка, впровадження та виконання програми використання службового транспорту працівниками банку (інструктаж, прийом-передача, оформлення внутрішніх документів згідно з Інструкцією, перевірка технічного стану, ПММ, консультування з питань експлуатації)
- підготовка звітів з логістики (транспорту) та подання їх до держ.органів
- підготовка технічних завдань для закупівлі основних засобів\послуг за напрямом транспорт

Освіта

НАУ

Логистика, Київ
Вища, з 2015 по 2015 (3 місяці)

МАУП

Финансовый менеджмент, экономика предприятия, Киев
Вища, з 1999 по 2001 (2 роки 6 місяців)

ВВАТУ

Інженер-механик, звання лейтенант, Київ
Вища, з 1988 по 1991 (3 роки)

Забезпечення експлуатації та ремонту авіаційної техніки

Додаткова освіта та сертифікати

UniCredit Bank, семинар Новый Налоговый кодекс

2011г., 3 дня

Укрсоцбанк, тренинг-семинар Практика финансового контроллинга на предприятии

2010г., 7 дней

СП Украина Мерседес-Бенц, тренинг по программам: 1С-Бухгалтерия, Логика, Мерседес EPCnet, WIS/ASRAnet, Крайслер DealerConnect

2008г., 7 дней

Лондонская Коммерческая Криминальная Служба, семинар Финансовая и коммерческая безопасность

2005г., 3 дня

Международная торговая палата, семинар Условия Инкотермс

2001г., 2 дня

АК "Киевэнерго" Учебный центр, Курсы повышения квалификации по правилам техники безопасности на производстве

2010, 7 дней

Global Job Model UniCredit Group, присвоена квалификация Senior Professional

2011

3-я Ежегодная Банковская конференция

2013

UniCredit Bank, программа SAP

2011

Знання і навички

Пользователь ПК САПР 1С:Бухгалтерия Знание офисных программ Hyperion ARM Управление автопарком

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

- відмінно знаюся на техніці (автомобільної, промислової, військової, будівельної, авіаційної), нормативної, законодавчої, технічної та експлуатаційної документації;
- досвід роботи у військовій галузі з ДК "Укрспецекспорт", корпорацією "ТАСКО", ДП "Укрінмаш", ДП "Укроборонсервіс".
- досвід аналізу витрат у робочих процесах;
-організація підрозділу на підприємстві;
- досвід аналізу витрат у робочих процесах;
- оптимізація та мінімізація витрат;
- досвід застосування на підприємстві програмного комплексу SAP;
- підготовка бюджетів, контроль їх виконання;
- 2008р. представник Кіпрської авіаційної компанії в Україні;
-2008 р. грамота мера м. Києва. 2016 р. грамота Державної регуляторної служби України:
- 2023р. нагороджений відзнакою "ЗА СПРИЯННЯ ОБОРОНі КИЄВА"
-посвідчення водія „ВС”;

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: