Резюме від 23 серпня 2021 PRO

Марина

Кредитний експерт, бухгалтер, офіс-менеджер, помічник керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно, Житомир, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

В.о. керівника апарату

з 11.2020 по 04.2021 (5 місяців)
Баранівська районна державна адміністрація Житомирської області, Баранівка (Державні організації)

1)Здійснюю правове, організаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності адміністрації.
2) Відповідаю за організаційну роботу та дотримання законодавства з питань кадрової роботи та державної служби.
3) Контролюю питання організаційного забезпечення та проведення перевірки виконання на території району вимог Конституції та законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій, виданих у межах їх повноважень, керівниками підприємств, установ та організацій, одержання від них інформацій з цих питань.
4) Спільно з іншими підрозділами районної державної адміністрації беру участь в аналізі суспільно-політичного, соціально-економічного становища в районі, підготовці пропозицій з цих питань голові районної держадміністрації. Забезпечую за участю заступників голови, керівників структурних підрозділів налагодження та підтримання зв’язків адміністрації з відповідними органами інших районів.
5) Спрямовую роботу засобів масової інформації та систем інформування населення щодо висвітлення основних напрямів внутрішньої і зовнішньої політики держави, діяльності Президента України, Кабінету Міністрів України, обласної та районної державних адміністрацій. Забезпечую підготовку відповідних узагальнюючих матеріалів, регулярне проведення навчання, семінарів для фахівців, які залучаються до роботи в системі інформування населення та політико-правових відносин.
6) Сприяю розвитку суспільного життя в районі на засадах політичної, економічної та ідеологічної багатоманітності інших форм, не заборонених Конституцією та законами України. Взаємодію з органами місцевого самоврядування з питань дотримання діючого законодавства про об’єднання громадян.

Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення - головний бухгалтер апарату райдержадміністрації

з 02.2019 по 04.2021 (2 роки 2 місяці)
Баранівська районна державна адміністрація, Баранівка (Державні організації)

Здійснюю розподіл коштів, формування кошторисів для структурних підрозділів( підзвітних установ) та апарату райдержадміністрації. Самостійно та в повному обсязі здійснюю ведення бухгалтерського обліку активів, зобов’язань і господарських операцій (облік необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів та зобов’язань, доходів і витрат тощо) з дотриманням методологічних засад бухгалтерського обліку. Здійснюю приймання, обробку та контроль за правильністю складання первинної документації, що надходить до бухгалтерії із структурних підрозділів; забезпечую повне і достовірне відображення інформації, що міститься в прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій; подаю до банківських установ та органу казначейської служби документи для перерахування податків та зборів до державного та місцевих бюджетів, страхових внесків до фондів соціального страхування, платежів. Здійснюю нарахування заробітної плати робітників та службовців, інших виплат і платежів; беру участь у проведенні інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, розрахунків та зобов’язань, нараховую заробітну плату, складаю та подаю звітність до відповідних органів та фондів; беру участь в конкурсній комісії; тощо.

Головний спеціаліст -бухгалтер

з 08.2016 по 01.2019 (2 роки 5 місяців)
Баранівська районна державна адміністрація, Баранівка (Державні організації)

Самостійно та в повному обсязі здійснювала ведення бухгалтерського обліку активів, зобов’язань і господарських операцій (облік необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів та зобов’язань, доходів і витрат тощо) з дотриманням методологічних засад бухгалтерського обліку в 3 структурних підрозділах. Здійснювала приймання, обробку та контроль за правильністю складання первинної документації, що надходить до бухгалтерії із структурних підрозділів; забезпечувала повне і достовірне відображення інформації, що міститься в прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій; подавала до банківських установ та органу казначейської служби документи для перерахування податків та зборів до державного та місцевих бюджетів, страхових внесків до фондів соціального страхування, платежів, заробітної плати робітників та службовців, інших виплат і платежів; брала участь у проведенні інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, розрахунків та зобов’язань, нараховувала заробітну плату, складала та подавала звітність до відповідних органів та фондів.

Провідний спеціаліст -бухгалтер

з 10.2012 по 07.2016 (3 роки 9 місяців)
Райдержадміністрація, Баранівка (Державні організації)

Самостійно та в повному обсязі здійснюю ведення бухгалтерського обліку активів, зобов’язань і господарських операцій (облік необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів та зобов’язань, доходів і витрат тощо) з дотриманням методологічних засад бухгалтерського обліку. Здійснюю приймання, обробку та контроль за правильністю складання первинної документації, що надходить до бухгалтерії із структурних підрозділів; забезпечую повне і достовірне відображення інформації, що міститься в прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій; подаю до банківських установ документи для перерахування податків та зборів до державного та місцевих бюджетів, страхових внесків до фондів соціального страхування, платежів до банківських установ, заробітної плати робітників та службовців, інших виплат і платежів; беру участь у проведенні інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, розрахунків та зобов’язань, нараховую заробітну плату, складаю та подаю звітність до відповідних органів та фондів.

Бухгалтер 2 категорії

з 07.2012 по 10.2012 (3 місяці)
Баранівський територіальний центр соціального обслуговування (Державні організації)

Нарахування заробітної плати;здійснювала приймання та контроль за правильністю складання первинної документації, що надходить до бухгалтерії із структурних підрозділів підприємства і сторонніх організацій, та готувала її до обробки;брала участь у проведенні інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, розрахунків та зобов’язань;брала участь у перевірках стану бухгалтерського обліку у відділеннях та інших відокремлених підрозділах підприємства

Економіст 1 категорії

з 12.2009 по 10.2011 (1 рік 10 місяців)
АТ "Райффайзен Банк Аваль" (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки: консультація клієнтів, залучення клієнтів та виконання планових показників, продаж без заставних кредитів приватним клієнтам, продаж депозитів та відкриття поточних рахунків, відкриття карткових рахунків приватним клієнтам та приватним клієнтам з кредитною лінією, дотримання вимог інформаційної безпеки,дотримання стандартів якості обслуговування клієнтів згідно з нормативними документами Банку.

Касир

з 08.2008 по 12.2009 (1 рік 4 місяці)
ВАТ "Райффайзен Банк Аваль" (Фінанси, банки, страхування)

прийом усіх видів платежів клієнтів – фізичних та юридичних осіб
• здійснення операцій з готівковими коштами в національній та іноземній валюті
• здійснення грошових переказів
• прийом та видача коштів (поточні, депозитні рахунки)
• сортування, обробка, формування грошової готівки
• прийом до виконання, оформлення і підготовка касових документів

Оператор прийому звітності

з 11.2007 по 02.2008 (3 місяці)
Баранівська податкова інспекція (державні органи)

Перевірка повноти та правильності заповнення звітів, заведення інформації до єдиної бази даних, консультування

Освіта

Державний агроекологічний університет

Факультет аграрного менеджменту, спеціальність менеджмент ЗЕД, Житомир
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 9 місяців)

Під час навчання додатково отримала практичну і теоретичну підготовку в групі резерву керівних кадрів в Державному агроекологічному університеті, брала участь у психологічному трейнінгу "Психологія успіху".
Володію англійською та німецькою (базовий рівень) мовами. Рідна мова – українська.
Практичний досвід роботи з комп’ютером.
Маю права водія категорії "В"

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Електронний кабінет платника податків M.E.Doc

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Характер спокійний, урівноважений, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити, відповідальна, пунктуальна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: