Резюме від 12 березня 2024 PRO

Тетяна

Начальник, спеціаліст з автоматизації бізнес-процесів

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу впровадження системи менеджменту якості

з 01.2021 по 02.2022 (1 рік 1 місяць)
Торговий Дім "Новий Стиль", Херсон (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Керівництво відділом: Опис та оптимізація бізнес-процесів, написання технічних завдань з автоматизації бізнес-процесів Компанії, розробка регламентуючих документів, підготовка до сертифікації згідно ISO 9001, аудит бізнес-процесів. У підпорядкуванні 3 людини.

Начальник відділу внутрішнього аудиту бізнес-процесів

з 04.2015 по 11.2017 (2 роки 7 місяців)
Торгова Компанія, Інтернет-магазини, фіз.точки з продажу аксесуарів до мобільних телефонів та гаджетів, Одеса (Роздрібна торгівля)

Опис бізнес-процесів Компанії (процедури, інструкції, посадові інструкції) та підтримка інформації в актуальному стані та у зв'язаних документах, оптимізація бізнес-процесів Компанії (контроль переміщень, БП зі скорочення витрат, захист конфіденційних даних Компанії та ін.), проведення внутрішнього аудиту та перевірка роботи продавців таємним покупцем, доопрацювання 1С під власні процеси, написання ТЗ для програмістів, адміністрування сервера та 1С (створення обліків, надання необхідних доступів для співробітників Компанії, видалення облікових даних).

Начальник фін. відділу

з 03.2011 по 02.2015 (3 роки 11 місяців)
ТОВ МАК "Монополія", мережа супермаркетів "33 м2", ТД "Новий Стиль", Херсон (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Автоматизація (успішно автоматизувала) та робота з платіжним календарем, проведення план-факторного аналізу протягом місяця та за підсумком місяця, надання звітів фінансовому директору;
Щомісячне планування витрат з виробництва та збуту продукції;
Порівняльний аналіз витрат (з минулим місяцем та з минулим роком), що стосуються виробництва та збуту продукції;
Формування планів продажу оптових відділів та роздрібних підрозділів; щомісячний розрахунок, контроль та коригування лімітів імпорту, візування імпортних платежів відділів поставок відповідно до бюджету коштів у розрізі відділів;
Формування та контроль лімітів боргів для відділів збуту;
Участь у підготовці розрахунків капітальних вкладень; планування витрат, пов'язаних із постачанням імпортного товару;
Щомісячний аналіз співвідношення імпортних та місцевих платежів відділів постачання;
Аналіз реалізації залежалих товарів відповідно до планів відділів збуту;
Контроль за виконанням підлеглими співробітниками робіт з обстеження та опису бізнес-процесів та перевірка та візування регламентуючих документів, створених підлеглими співробітниками; написання технічних завдань та регламентів.

Аналитик бізнес-процесів

з 06.2008 по 03.2011 (2 роки 9 місяців)
ТОВ МАК "Монополія", мережа супермаркетів 33м2, ТД "Новий Стиль", Херсон (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Планування робіт із обстеження бізнес-процесів Компанії;
Опис бізнес-процесів усіх видів діяльності Компанії та розробка пропозицій щодо їх оптимізації;
Складання технічних завдань на автоматизацію документів та бізнес-процесів у внутрішній корпоративній програмі;
Тестування автоматизованих процесів у корпоративній програмі;
Аудит бізнес-процесів;
Навчання співробітників компанії роботи в умовах оптимізованого процесу.
Брала активну участь у автоматизації системи документообігу.

Спеціаліст з якості

з 12.2005 по 06.2008 (2 роки 6 місяців)
Flight Design Gmbh, Херсон (Машинобудування)

Розробка та коригування документації відповідно до ISO 9001:2000 та AS 9100; положень про відділи та посадові інструкції (документація велася російською та англійською мовами);
Підготовка та проведення внутрішніх аудитів, надання звітності про одержані результати вищому керівництву;
Розробка та контроль виконання коригувальних та запобіжних дій;
Участь у підготовці до сертифікації на відповідність вимогам ISO 9001:2000;
Взаємодія з органами із сертифікації та консалтинговими фірмами;
Навчання співробітників стандарту ISO 9001:2000 та розроблених процедур, розробка тестів для співробітників;
Консультування працівників за стандартами якості.

Офіс-менеджер

з 07.2004 по 12.2005 (1 рік 5 місяців)
Судноплавна компанія "Візир", Херсон (Транспорт, логістика)

Підготовка та коригування документації СУБ (ISM Code), підготовка документів та матеріалів для реєстраційних та сертифікуючих органів, ведення архіву документів, ведення особових справ співробітників, листування з Реєстром судноплавства України, клієнтами; прийом та обробка документів моряків; участь у розробці бізнес-планів, проведення інвентаризацій господарської частини, забезпечення офісу канцелярським приладдям.

Освіта

Херсонский економіко-правовий інститут

Економічний, Облік та Аудит, Херсон
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Бюро Верітас, Київ (внутрішній аудитор системи менеджменту якості)

2006

Київські курси іноземних мов "Інтерлінгва", англійська мова; Upper-Intermediate level

2002-2004

Курси водіння, категорія "В", автошкола "Скіф"

2014 год

Бізнес-процеси: опис, аналіз, оптимізація, впровадження (м. Київ)

2016 год, 3 дня

Управлінський облік та планування у прикладному рішенні "1С: Управління торговим підприємством 8 для України" (м. Одеса)

2016, 1 месяц

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Outlook Internet Explorer Outlook Express Бітрікс24 MS Project MS Visio Управлінські навички The Bat! Google Docs Здатність до навчання Google Express Працюю з оргтехнікою (принтер, ксерокс, сканер, факс).

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Одружена, виховую доньку.
Маю лідерські якості, організаторські та аналітичні здібності. Цілеспрямована.
Не маю шкідливих звичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: