Резюме від 5 грудня 2023 PRO

Андрій

Керівник напрямку розробки, продукту, 114 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з електронної комерції та маркетингу

з 08.2020 по нині (3 роки 9 місяців)
AL-KO Кобер, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Задачі:
- Розробка та підтримка ІТ інфраструктури
- Реклама бренду

Результати:
- Запуск ЕДО
- Розвиток електронного гарантійного талону
- Розширення функціоналу існуючих систем
- Запуск нових сервісів
- Зменшення на 25% витрати на утримання поточних програмних комплексів
- Запуск нового ІМ
- Кратне збільшення аудиторії в існуючих мережі
- Роширення присутності в соц. мережах
- Запуск співробітництва з блогерами та лідерами думок

ІТ-директор

з 04.2018 по 04.2020 (2 роки)
Paradigm Group, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Основні завдання
- формування команди
- розвиток ІТ-відділу
- Оптимізація програмно-апаратного комплексу
- підготовка інструментів для роботи із суміжними відділами
- Впровадження системи обліку завдань
- Підвищення прибутковості відділу (планування робіт, стандартизація та автоматизація процесів, моніторинг KPI (ROM, ROL, фактори ризику, ...))
- аналіз та оптимізація процесів та їх стандартизація
- розробка програмного забезпечення

Project / Production Manager

з 06.2017 по 11.2018 (1 рік 5 місяців)
YARCHE, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Позаштатна співпраця:
- аналіз завдань на клієнтських та внутрішніх проектах (аналіз бізнес-потреб та розробка варіантів ІТ-архітектури з урахуванням автоматизованих процесів, складання УТП)
- складання плану проекту та узгодження термінів з урахуванням завантаження відділів
- участь у формуванні команди проекту та підтримці робочого настрою
- постановка завдань для виконавців
- формування та контроль робочого процесу
- відстеження завантаження, прогресу та термінів
- звітність
- запуск проекту (контроль готовності, тестування, презентація) та його впровадження (навчання, контроль, оптимізація)
- супровід

Production Manager

з 07.2016 по 06.2017 (11 місяців)
YARCHE, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Основні завдання як керівника напряму:
- підвищення рентабельності відділу (планування робіт, стандартизація та автоматизація процесів, контроль показників KPI (ROM, ROL, ризикові фактори, ...))
- пошук перспективних напрямів розвитку (аналіз конкурентного середовища, формування пакету послуг, пошук напрямків, ...)
- формування партнерських зв'язків для робіт на субпідряд як підрядника так і для передачі ділянок робіт
- розробка стандартів документації

Реалізовано:
- підібрано групу підрядників для розробки проектів різної складності (віддалено)
- підготовлено аналіз процесів компанії з рекомендаціями щодо оптимізації поточних процесів
- впроваджено систему обліку завдань та фінансів на проекті
- спільно з відділом продажів налаштовується робота з ведення клієнта та документації щодо проекту
- у розробці проекти сумарно більш ніж на 50000 $, у передпродажі на 45000 $. (Спільна заслуга з деп.продажів)

Основні завдання як керівника проектів:
- систематизація роботи з поточних проектів
- аналіз завдань на клієнтських та внутрішніх проектах (аналіз бізнес-потреб та розробка варіантів ІТ-архітектури з урахуванням автоматизованих процесів, складання УТП)
- складання плану проекту та узгодження термінів з урахуванням завантаження відділів
- участь у формуванні команди проекту та підтримці робочого настрою
- постановка завдань для виконавців
- формування та контроль робочого процесу
- відстеження завантаження, прогресу та термінів
- звітність
- запуск проекту (контроль готовності, тестування, презентація) та його впровадження (навчання, контроль, оптимізація)
- супровід

Реалізовано:
- сформовано структуру робочих груп між підрядниками на проектах

Викладач

з 08.2015 по 08.2021 (6 років)
European Design School, Київ (Освіта, наука)

Основні завдання:
- розробка програми та матеріалів для курсу "Дизайн інтерфейсів"
- проведення навчання
- громадська активність
Реалізовано:
- підготовлений курс
- запущено навчання

Керівник Веб напрямку / Project Manager

з 08.2015 по 06.2016 (10 місяців)
ArtWeb, Київ (IT)

Основні завдання як керівника напряму:
- підвищення рентабельності відділу (планування робіт, стандартизація та автоматизація процесів, підбір персоналу, контроль показників KPI (ROM, ROL, кадровий облік, ризикові фактори, ...))
- пошук перспективних напрямів розвитку (аналіз конкурентного середовища, формування пакету послуг, пошук напрямків, ...)
- створення маркетингової стратегії компанії
- формування партнерських зв'язків для робіт на субпідряд як підрядника так і для передачі ділянок робіт
Реалізовано:
- сформовано команду для розробки проектів різної складності, чисельністю до 20 осіб (віддалено, офіс)
- підготовлено аналіз процесів компанії з рекомендаціями щодо оптимізації поточних процесів
- налагоджено роботу з дилерами
- спільно з відділом продажів налаштовується робота з ведення клієнта та документації щодо проекту
- у розробці проекти сумарно більш ніж на 25000 $, у передпродажі на 45000 $. (Спільна заслуга з деп.продажів)
- запущено розробку власної "платформи"

Основні завдання як керівника проектів:
- систематизація роботи з поточних проектів
- аналіз завдань на клієнтських та внутрішніх проектах (аналіз бізнес-потреб та розробка варіантів ІТ-архітектури з урахуванням автоматизованих процесів, складання УТП)
- складання плану проекту та узгодження термінів з урахуванням завантаження відділів
- участь у формуванні команди проекту та підтримці робочого настрою
- постановка завдань для виконавців
- формування та контроль робочого процесу
- відстеження завантаження, прогресу та термінів
- звітність
- запуск проекту (контроль готовності, тестування, презентація) та його впровадження (навчання, контроль, оптимізація)
- супровід
Реалізовано:
- ведення до 40 проектів одночасно (розробка, супровід, передпродаж)
- запущено понад 6 проектів

В межах розробки "платформи" є автором: логіки організації даних, функціональних можливостей системи ("таксономічна рубрикація" та взаємодія з об'єктами класифікації-зберігання (формування властивостей, фільтрація, ...), взаємодія та права користувачів, організація інструментів "акцій" , вимоги та процедурні правила API інтеграції з УС, ...), взаємодії користувача. Беру участь у проектуванні БД.

Керівник Веб напрямку / Project Manager

з 04.2015 по 08.2015 (4 місяці)
ООО "SIM - Networks Украина", Киев (IT)

Основні завдання як керівника напряму:
- підвищення рентабельності відділу (планування робіт, стандартизація та автоматизація процесів, підбір персоналу)
- пошук перспективних напрямів розвитку (аналіз конкурентного середовища, формування пакету послуг, пошук напрямків, ...)
- створення маркетингової стратегії компанії
- формування партнерських зв'язків для робіт на субпідряд як підрядника
Реалізовано:
- підготовлений бюджет та фін.план
- підготовлено аналіз процесів компанії з рекомендаціями щодо оптимізації поточних процесів
- запущений відділ
- сформовано команду для розробки проектів різної складності, чисельністю до 10 осіб (віддалено, офіс)
- створено групи для роботи на різних платформах
- налагоджено роботу з дилерами
- спільно з відділом продажів побудовано роботу з ведення клієнта та документацію по проекту

Основні завдання як керівника проектів:
- систематизація роботи з поточних проектів
- аналіз завдань на клієнтських та внутрішніх проектах (аналіз бізнес-потреб та розробка варіантів ІТ-архітектури з урахуванням автоматизованих процесів, участь у складанні УТП)
- складання плану проекту та узгодження термінів з урахуванням завантаження відділів
- формування команди проекту та підтримання робочого настрою
- постановка завдань для виконавців
- формування та контроль робочого процесу
- відстеження завантаження, прогресу та термінів
- звітність
- запуск проекту (контроль готовності, тестування, презентація) та його впровадження (навчання, контроль, оптимізація)
- супровід
Реалізовано:
- ведення до 10 клієнтів одночасно (розробка, супровід)
- запущено понад 3 проекти

За фактом досягнення результатів, у рамках первинних домовленостей (ТЕО, структурування та стабілізація роботи відділу) було прийнято взаємне рішення про подальшу співпрацю як партнерів.

Керівник Веб напрямку / Project Manager

з 08.2013 по 04.2015 (1 рік 8 місяців)
Первый БИТ, Киев (IT)

Основні завдання як керівника напряму:
- запуск напрямку компанії, представленого в інших країнах, в Україні (підбір персоналу, контроль показників KPI (ROM, ROL, кадровий облік, ризикові фактори, ...))
- пошук перспективних каналів реалізації та напрямів діяльності (аналіз конкурентного середовища, формування пакету послуг, пошук напрямків, ...)
- створення маркетингової стратегії компанії
Реалізовано:
- підготовлено методичні матеріали (запущено навчання) та алгоритм співпраці відділів (включаючи шаблони документів)
- підготовлений бюджет та фін.план
- розроблено мотиваційні схеми
- запущений відділ
- сформовано команду для розробки проектів різної складності, чисельністю до 10 осіб (віддалено, офіс)
- створено групи для роботи на різних платформах
- налагоджено роботу з дилерами
- спільно з відділом продажів побудовано роботу з ведення клієнта та документацію по проекту
- рекламні активності: семінари, акції, e-mail розсилки, інтернет реклама
- підготовка до запуску свого продукту (для системи 1С-Бітрікс)
у роботі проекти сумарно на 33500 $, у перед-продажі на 42000 $. (Спільна заслуга з деп.продажів)
- підготовка зовнішнього курсу з навчання (для менеджерів середньої ланки та вище, власників)

Основні завдання як керівника проектів:
- систематизація роботи з поточних проектів
- аналіз завдань на клієнтських та внутрішніх проектах (аналіз бізнес-потреб та розробка варіантів ІТ-архітектури з урахуванням автоматизованих процесів, участь у складанні УТП)
- складання плану проекту та узгодження термінів з урахуванням завантаження відділів
- участь у формуванні команди проекту та підтримці робочого настрою
- постановка завдань для виконавців
- формування та контроль робочого процесу
- відстеження завантаження, прогресу та термінів
- звітність
- запуск проекту (контроль готовності, тестування, презентація) та його впровадження (навчання, контроль, оптимізація)
- супровід
Реалізовано:
- ведення до 10 клієнтів одночасно (розробка, супровід)
- запущено понад 4 проекти

Досягнув зниження собівартості виробництва від планових показників

Керівник

з 05.2012 по 12.2013 (1 рік 7 місяців)
ТОВ «Холл Групп Корпорейшн», Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Основні завдання як керівника напряму:
- підвищення рентабельності компанії (планування робіт, стандартизація та автоматизація процесів, скорочення витрат, підбір персоналу, контроль показників KPI (ROM, ROL, кадровий облік, ризикові фактори, ...))
- розвиток прибуткових напрямів та пошук перспективних для розвитку (аналіз конкурентного середовища, формування пакету послуг, …)
- реструктуризація фінансових зобов'язань перед інвесторами
- створення маркетингової стратегії компанії
- формування партнерських зв'язків для робіт на субпідряд як підрядника так і для передачі ділянок робіт
Реалізовано:
- реструктуризована компанія, запущені відділи у напрямках: реклами, розробки ВОПО, фінансів
- скорочено витрати: офіс - 50%, комунікації - 25%, персонал - 30%
- залучений інвестор, розмір інвестицій склав 15 000 $
- стабілізовано роботу ІТ департаменту (виведений на оборот з нуля до 15 000 $ / міс)
- налагоджено роботу з 5-ма дилерами на субпідряд та/або як партнер (за участю або без у переговорах на замовлення)
- сформовано команду для розробки проектів різної складності, чисельністю до 20 осіб (віддалено, офіс)
- сформовані групи для роботи на різних платформах;
- готувався до запуску свій продукт у напрямку ERP, XRM

Основні завдання як керівника проектів:
- систематизація роботи за поточними проектами та з існуючими клієнтами
- пошук та побудова роботи з новими клієнтами
- аналіз завдань на клієнтських та внутрішніх проектах (аналіз бізнес-потреб та розробка варіантів ІТ-архітектури з урахуванням автоматизованих процесів, складання УТП)
- складання плану проекту та узгодження термінів з урахуванням завантаження відділів
- участь у формуванні команди проекту та підтримці робочого настрою
- постановка завдань для виконавців
- формування та контроль робочого процесу
- відстеження завантаження, прогресу та термінів
- звітність
- запуск проекту (контроль готовності, тестування, презентація) та його впровадження (навчання, контроль, оптимізація)
- супровід
Реалізовано:
- ведення близько 20 проектів одночасно (розробка, супровід, передпродаж)
- ведення до 7 клієнтів одночасно
- запущено понад 40 проектів

Директор з розвитку

з 01.2012 по 10.2012 (9 місяців)
UALinux, Київ (IT)

Молодий та амбітний проект групи фахівців та ентузіастів ІТ. На цьому етапі існує як додаткова сфера діяльності всіх учасників, можливе партнерство з учасниками ринку.

Основні завдання:
- Написання техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) проекту
- розвиток сфер діяльності
- пошук фахівців, перспективних напрямів діяльності
- робота з клієнтами
- розвиток інтернет ресурсу проекту (розробка стратегій розвитку проектів; впровадження ідей щодо монетизації ресурсів; планування робіт з розвитку та модернізації проектів; організація роботи технічного відділу)

Партнер

з 01.2008 по 02.2012 (4 роки 1 місяць)
Акцэпт Консалтинг, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Основні завдання:
- розвиток продуктової лінійки;
- аналіз ринку, створення індивідуальних проектів – під клієнта, або партнера);
- розвиток сфер діяльності;
- пошук спеціалістів, перспективних напрямів діяльності;
- робота з клієнтами;
- створення інтернет ресурсу проекту...
Реалізовано:
- відкрито самостійний напрямок для автомобільного ринку;
- підписано договір із Національним Транспортним Університетом України про співпрацю у наданні практичного навчання студентів (проект для міністерства освіти);
- зібрано групу міжнародних спеціалістів для проведення конкурсної програми для студентів на комерційній основі з можливістю виходу на ТБ;
- підібрано персонал для створення першої в Україні школи авто-дизайну;
- розроблено програму курсів та цін;
- підібрано 3 групи на навчання;
- самостійно розроблено та створено сайт, та розроблено дизайн (тих підтримка, мною, припинена).

У процесі роботи над проектом було розроблено унікальну економічну модель, яка враховує як внутрішню організацію будь-якого підприємства (що розглядається в моделі), так і умови, в яких воно розвивається. Ця теорія та способи її застосування на практиці засвідчені Міністерством освіти та науки України, Державним департаментом інтелектуальної власності, Свідоцтвом на авторське право, на ім'я Комінека та Пенегіною № 24915.

Після закінчення активної роботи над проектом (проект був виставлений на продаж) займаюся веб-маркетингом та дизайном з 2009 року.

Страховий агент

з 07.2007 по 02.2008 (7 місяців)
СК «Вексель», Бровари (Фінанси, банки, страхування)

- продаж страхових продуктів,
- пошук корпоративних клієнтів (основні напрямки: автомобілі, перевезення, будівництво, фінанси),
- допомога у відкритті нового відділення

Менеджер з продажів

з 08.2006 по 04.2007 (8 місяців)
ТД "НОВА Тек", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- активні продажі товарів та послуг компанії;
- робота з існуючою базою (холодні, теплі контакти), пошук нових клієнтів;
- телефонні продажі;
- аналіз потреб клієнтів, вивчення роботи підприємств та методів взаємодії;
- проведення зустрічей як з менеджерами відділів закупівлі та/або виконробами так і з керівниками підприємств;
- підготовка та проведення презентацій та переговорів, надання актуальної інформації про товари та послуги компанії;
- запрошення та реєстрація клієнтів на маркетингові заходи (презентації, курси, виставки), організовані нашою компанією та/або нашими партнерами;
- ведення переговорів, укладання договорів;
- ведення клієнта протягом усього співробітництва з ним;
- робота з клієнтами на виставках та презентаціях...

Торговий представник

з 04.2006 по 07.2006 (3 місяці)
AL-KO Кобер, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- продаж товару на території Єпіцентру;
- просування компанії на торгових площах Епіцентру;
- формування замовлень на постачання товару до магазинів Епіцентру;
- прийом товару;
- отримання та обробка рекламацій

Освіта

Институт Искусств Художественного Моделирования и Дизайна им. Сальвадора Дали

Компьютерной графики и рекламы (направление веб дизайн), Киев
Вища, з 2011 по 2014 (2 роки 9 місяців)

Поступил на 2-ой курс без академической разницы.

Харківський Економіко Технічний Унівеситет

Менеджер маркетолог, Бровары
Незакінчена вища, з 2005 по 2007 (1 рік 9 місяців)

Прекратил обучение из-за нехватки денежных средств.

Київський Национальний Університет Будівництва та Архітектури

Архітетурний, Архітектор кваліметрист, Киев
Незакінчена вища, з 2003 по 2004 (1 рік 3 місяці)

Додаткова освіта та сертифікати

Академия «ШАГ» - администрирование Linux (базовый курс)

2011

Академия «ШАГ» - PHP

2011

Академия «ШАГ» - Drupal

2010

Академия «ШАГ» - Adobe Flash и ActionScript, базовый

2010

Художня Школа №8 - Малюнок, Скульптура...

1998

Знання і навички

Adobe Photoshop MS Office Adobe Illustrator MS Outlook Windows Autodesk 3ds Max Internet Explorer Opera Mozilla Firefox Битрикс24 Управление персоналом Blender Linux Google Chrome HTML CSS OpenOffice WordPress Skype PHP SQL Веб-браузеры JavaScript Проведение презентаций Администрирование Safari Операционные системы Adobe Joomla! Google GIMP Inkscape Лидерство LibreOffice CMS Redmine jQuery ICQ Worksection Drupal Настройка операционных систем Графический дизайн Basecamp AJAX Flash (AScript - чтение, правка) Dreamweaver (PHP - чтение, правка; HTML, CSS) Рисую (рисунок, живопись, прикладная графика,..) Ваяние из твердых или пластических материалов (скульптура) Фото(портретная,пейзаж и панорама,флора-фауна,макро,светографика

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Німецька — середній

Рекомендації

  • Владимир Попов

    Владимир Попов

    Директор, UALinux

    Контактні дані приховані
  • Елена Анисимова

    Елена Анисимова

    Елена Анисимова, ArtWeb

    Контактні дані приховані
  • Владимир Андреев

    Владимир Андреев

    Разработчик, ArtWeb

    Контактні дані приховані
  • Алексей Марек

    Алексей Марек

    Специалист по работе с ключевыми клиентами, ArtWeb

    Контактні дані приховані
  • Сергей Долгушев

    Сергей Долгушев

    Владелец, ООО "SIM - Networks Украина"

    Контактні дані приховані
  • Инна Михайлюк

    Инна Михайлюк

    HR-менеджер, ООО "SIM - Networks Украина"

    Контактні дані приховані
  • Роман Градыский

    Роман Градыский

    Старший разработчик, ООО "SIM - Networks Украина"

    Контактні дані приховані
  • Наталья Свидрук

    Наталья Свидрук

    Аккаунт менеджер киевского филиала, Первый БИТ

    Контактні дані приховані
  • Денис Михайлюк

    Денис Михайлюк

    Старший разработчик, ТОВ «Холл Групп Корпорейшн»

    Контактні дані приховані
  • Сергей Смирнов

    Сергей Смирнов

    Инвестор, ТОВ «Холл Групп Корпорейшн»

    Контактні дані приховані
  • Елена Хорошайло

    Елена Хорошайло

    Руководитель отдела продаж, ТОВ «Холл Групп Корпорейшн»

    Контактні дані приховані
  • Сергей Жарков

    Сергей Жарков

    Бизнес тренер, консультант, Акцэпт Консалтинг

    Контактні дані приховані
  • Юлий Некрасов

    Юлий Некрасов

    Бизнес тренер, косультант, Акцэпт Консалтинг

    Контактні дані приховані
  • Елена Шестопаль

    Елена Шестопаль

    Директор по развитию, European Design School

    Контактні дані приховані
  • Олег Федунчак

    Олег Федунчак

    Тренер (дизайн-эксперт), European Design School

    Контактні дані приховані
  • Данил Мартынов

    Данил Мартынов

    Владелец, YARCHE

    Контактні дані приховані
  • Александр Катков

    Александр Катков

    Chief strategy officer, AGAMA сommunications

    Контактні дані приховані
  • Марина Пенегина

    Марина Пенегина

    Владелица, Акцэпт Консалтинг

    Контактні дані приховані
  • Анатолий Курков

    Анатолий Курков

    Директор учебного центра, СК «Вексель»

    Контактні дані приховані
  • Олег Трофимчук

    Олег Трофимчук

    Директор отдела продаж, AL-KO Кобер (во время моей работы на AL-KO, сейчас свое предприятие ТОВ «Галамедпостач»)

    Контактні дані приховані
  • Ольга Викторовна

    Ольга Викторовна

    Руководитель филиала, Первый БИТ

    Контактні дані приховані
  • Светлана Пасова

    Светлана Пасова

    Руководитель отдела персонала Киевского Офиса, Первый БИТ

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

У роботі з клієнтом волію користуватися методом SPIN-продажів.

---
Ключові показники:
- понад 10 років у сфері IT;
- понад 250 різних проектів у різних галузях;
- понад 20 великих брендів;
- до 40 проектів на місяць на адміністрування;
- до 6 географічно розподілених команд на 1 проект;
- бюджет понад 50 000 $, на більш ніж 5 проектах (тільки для розвитку);
- збільшення продажів у 2,5 рази;
- до 80% прибутку від проекту (без урахування податків);
- проведення тренінгів та консультацій з групами та індивідуально;
- управління проектом з різними відділами (розробка, маркетинг, кол-центр, ...).

---
В ІТ пройшов від "фрілансу" до свого бізнесу. Пізніше керував національним підрозділом у міжнародній компанії. Сьогодні обіймаю посаду ІТ-Директора.

- досвід управління відділом у міжнародній компанії;
- знання українських та міжнародних методів менеджменту та специфіки клієнта;
- великий досвід ведення проектів у складних умовах із отриманням позитивних результатів;
– є досвід розробки програмних рішень від ідеї до запуску. Також є досвід успішної модернізації та підтримки старих програмних систем.
- навички успішного продажу та побудови продуктивних взаємин з клієнтами;
- наявність зв'язків у сфері, що дозволяє швидко будувати, взаємовигідні, зв'язки з різними компаніями та/або формувати команду;
- орієнтований на отримання максимального прибутку та збільшення рентабельності.

---
Робота в різних галузях:
e-Trading
e-Health
e-Banking
e-Insurance
e-Tendering

---
І в різних сегментах:
B2B
B2C
B2E

---
Навички роботи з комп'ютером, ПЗ

Системне адміністрування ОС:
- встановлення, налаштування та адміністрування лінійки ОС Windows та ПЗ
- встановлення, налаштування та адміністрування ОС Linux та ПЗ
Робота з прикладним ПЗ:
- графічними процесорами (програми пакету Adobe, GIMP, Inkscape, Blender, 3ds Max)
- текстовими процесорами (LibreOffice, OpenOffice, Microsoft Office, ...),
- органайзерами (Kontact, Outlook,...),
- браузерами (Konqueror, Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, IE,..),
- клієнтами для служб миттєвого обміну повідомленнями у мережі (Kopete, Trillian, ICQ, Skype),
- брандмауером та антивірусними програмами.
Знання апаратної платформи
Робота із системами обліку:
- 1С
- Basecamp, Workstack, Groove, Time Doctor
- Redmine
- Worksection

---
Захоплення та інтереси

Живий інтерес викликає мистецтво у всіх його проявах: музика, малюнок, живопис, скульптура, фотографія, кіно, театр. Особливе ставлення до опери, її з першого погляду любиш, або поважаєш.
На дозвіллі працюю над ескізами свого кастом-байка, маю намір зробити його своїми руками.
Займаюся спортом, єдиноборствами (Російський Рукопашний бій), психологією, масажем. Цікавлюсь холодною зброєю.

---
Особисті якості

Бажання навчатися та підвищувати кваліфікацію, якісне виконання поставлених завдань, уважність, відповідальність, енергійність, акуратність.
---
Докладніше на моєму сайті https://www.kominek.info/

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: