Резюме від 9 грудня 2016 PRO

Софія

Перекладач англійської мови, менеджер, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Support Agent

з 08.2016 по 09.2016 (1 місяць)
Boosta, Львів (IT)

Надання технічної підтримки клієнтам. Робота з виключно англомовною аудиторією.

Координатор програм обміну

з 08.2013 по нині (10 років 9 місяців)
Student Adventure Ukraine, Львів (студентські програми обміну)

Сфера діяльності охоплює багатогранну діяльність: надання інформації про наявні програми обміну для потенційних клієнтів, проведення інтерв'ю англійською мовою, щоб оцінити мовні навички студента, який хоче брати участь у такій програмі, допомога в зборі всієї необхідної документації, адміністрація сторінки веб-сайту і сторінки в соціальних мережах, які показують найактуальніші пропозиції та новини від компанії, організація рекламних заходів та презентацій.

Продавець консультант

з 06.2012 по 08.2012 (2 місяці)
Bubba Gump Shrimp COmpany, Gatlinburg, TN, the USA (Готельно-ресторанний бізнес)

Впродовж літа 2012 була учасником програми Work and Travel USA та працювала в англомовному середовищі. Підвищила навики володіння англійською мовою, здобула досвід спілкування з людьми із різних країн, навчилась швидко приймати рішення у стресових ситуаціях та здобула досвід роботи у сфері обслуговування.

Освіта

ЛНУ ім.Івана Франка

Іноземних мов, Львів
Вища, з 2010 по 2015 (4 роки 9 місяців)

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Українська версія

Загальна інформація:
Мисак Софія Вікторівна. 30 06.2015 закінчила Львівський Національний Університет ім.Івана Франка, факультет іноземних мов, основною мовою є англійська, якою добре володію. Серед моїх хобі: подорожі, вивчення іноземних культур і мов, музика, сновбординг, фотомистецтво. Літо 2012 я провела у Сполучених Штатах Америки, отримавши безцінну мовну практику і досвід роботи у сфері обслуговування( готельна та ресторанна сфери).

Досвід роботи:
2010 - 2011- член міжнародної молодіжної організації AIESEC, учасник волонтерських проектів цієї організації;
Літо 2012 - касир і офіціант в ресторані «Bubba Gump Shrimp Co»Гатлінбург,
США;
Літо 2012 - продавець -консультант в магазині футболок та сувенірів «Майклс спортсвеар» Гатлінбург, США;
2013 - по теперішній час - перекладач науково-технічних текстів (приватно);
2014 - 2015 - фрілансер в «Uvocorporation», написання різного роду робіт і
статей;
Літо 2016 - «Boosta», працівних служби технічної підтримки на англомовному сайті;
2013 - по теперішній час - менеджер-координатор «Student Adventure» компанії, яка займається
програмами обміну для студентів. Обов'язки включають в себе: маркетинг, проведення інтерв'ю для студентів, для визначення рівня англійської мови, робота з різними базами даних, включаючи базу даних Student Adventure і інших американських партнерів, координація дій студентів з моменту реєстрації до виїзду з України, адміністрація веб-сайту компанії.

Комп’ютерні навички:
MicrosoftWindowsXP/7 ;
MicrosoftOfficepackage ;
Робота в інтернеті


English version of resume


General information:
Mysak Sofiya. On the 30th of June 2015 graduated from Ivan Franko National University of Lviv, faculty of foreign languages, English department. After finishing the specialized English school I had a great volunteer practice with foreighners and partly it prompted me to continue my acquaintance with this language. Now I start to learn Spanish and try to be more fluent in English. In the year 2012 during 3 months I was living and working in the USA in the hotel and restaurant sphere.
So in the area of my interestests are translations, tourism, art, snowboadring, photography and music.

Work experience:
2010 - 2011- member of international youth organization AIESEC, participant of volunteer
projects of this organization;
Summer 2012 – cashier and server in «Bubba Gump Shrimp Co» restaurant in Gatlinburg, TN,
the USA;
Summer 2012 – shop assistant in «Michael's Sportswear» in Gatlinburg, TN, the USA;
2013 – till now - translator of scientific and technical texts (private);
2014 – 2015 – freelancer in «Uvocorporation», deal with writing different types of papers and
articles;
Summer 2016 – Sales/support agent in «Boosta» company.
2013 – till now - manager-coordinator in «Student Adventure» company which deals with
exchange programs for students. Duties include: marketing, providing interviews for students to evaluate their level of English, work with various databases including the database of Student Adventure and the others of our American partners, coordination of students’ actions from the moment of registration till the departure from Ukraine, administration of company’s web-site.

Computer skills:
Microsoft Windows XP/7;
Microsoft Office package;
Work with the Internet

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: