Резюме від 19 квітня 2023 PRO

Вікторія

Бухгалтер, економіст (правий берег)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер,економіст

з 05.2019 по 07.2022 (3 роки 2 місяці)
ТОВ "Сервіс-Центр" Видавництво Медіа Дім (UMH ), Київ (ЗМІ, медіа)

Перехід до фінансового відділу:
липень 2020-липень 2022.
Нарахування бонусів менеджерам (заробітна плата), ведення рекламних компаній, виписка первинних документів, відправка у програмі Медок, складання зведених таблиць відповідно до посадових обов'язків.Робота в програмі 1С 8.3 УТП(управлінський облік).
Бухгалтерский відділ: травень 2019- липень 2020.
Нарахування заробітної плани (50 співробітників), оформлення та відправка звітів ЄСВ, 1 ДФ, 1 ПВ. Розрахунок відпускних, компенсацій при звільненні, Ведення 631 рахунку (акти, податковий кредит), Робота в програмі 1С 8.3, МЕДОК, Електронний кабінет.

Бухгалтер

з 04.2017 по 03.2019 (1 рік 11 місяців)
КП" Київкомунсервіс", Київ (вивіз сміття та побутових відходів)

Робота з великим обсягом інформації. Ведення первинної документації (рахунки, акти), Звірка з контрагентами (акти звірок), рах. 361, внесення нових договорів. Рознесення виписок банків.Співпраця з менеджерами.

Помічник головного бухгалтера

з 09.2013 по 11.2014 (1 рік 2 місяці)
ТОВ Промстіл Инжиніринг, Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Нарахування заробітної плати, ведення всієї кадрової документації(штатний розклад,накази), здавання звітів до ПФУ, Податкової. Здійснення платежів. М.Е.Doc,Клієнт-банк. Облік та ведення фіз.осіб. 2 група.

Бухгалтер

з 07.2007 по 06.2013 (5 років 11 місяців)
ТОВ АФ Аудит ЮС, Донецьк (Ведення бухгалтерського та податкового обліку)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку, розрахунок з/пл., кадрова документації, здавання звітів у податкову, статистику, фонди, здійснення платежів. Досвідчений користувач ПК, знання програми Акцент. Виконання обов'язків секретаря - стежити за роботою офісу, замовлення канц. товарів, госп. потреби, прийом дзвінків та кореспонденції для керівника.

Продавець-консультант

з 09.2003 по 04.2007 (3 роки 7 місяців)
ТОВ Бачо, Донецьк (торгівля непродовольчими товару)

Консультація клієнтів, прийом та інвентаризація товару, робота з касою, стежити за порядком роботи магазину, навчання нового персоналу.

Освіта

ВПУ № 107

Бухгалтерський облік, Донецьк
Вища, з 2000 по 2004 (4 роки)

Здобула спеціальність-молодший спеціаліст бухгалтер (бакалавр).

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet M.E.Doc Internet Explorer Робота з оргтехнікою Бухгалтерський облік Opera Акцент Робота з клієнтами

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Комунікабельність, пунктуальність, швидке навчання, стресостійкість, немає шкідливих звичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: