Резюме від 22 березня 2013

Екатерина

Администратор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Федірко Катерина Вадимівна
Контактний тел: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження: 8 жовтня 1973 р.
ОСВІТА
Вища: журналіст, рівень – спеціаліст – Львівський державний університет ім. І.Франка, 1991 – 1997
Пошукувач кафедри історії журналістики на здобуття кандидатського ступеня історичних наук.
Економіст, рівень – спеціаліст - Західний учбово-науковий інститут підготовки фахівців і менеджерів, 2003 – 2004
ДОСВІД РОБОТИ

06.2006 Фірма «АФЕКС» Лтд
Посада: заступник директора

-Оформлення ділової документації; систематизація, архівація документів; організація документообігу;
-Ведення кадрового діловодства (знання КЗпП; пошук, оцінка, підбір співробітників; облік кадрів; особисті справи; накази);
-Ведення первинного бухгалтерського обліку (рахунки, накладні, податкові накладні, платіжні доручення);
-Розробка і ведення баз даних клієнтів;
-Організація співпраці і ведення переговорів зі всіма віддаленими партнерами і підрядниками (державними установами, банками);
-Підготовка тендерної документації, участь у тендерах.

03.2004 – 06. 2006 Фірма «АФЕКС» Лтд
Посада: бухгалтер
-Ведення бухгалтерського обліку
03.2003 – 02.2004 Навчання у Західному учбово-науковому інституті фахівців і менеджерів

04.1998 – 10. 2002 Газета «Каменяр» ЛНУ ім. І. Франка
Посада: Провідний спеціаліст (завідувач редакції)

-Прийом кореспонденції і телефонних дзвінків.
-Організація контактів зі всіма зовнішніми партнерами та підрядниками (фотолабораторії, сканувальники і т.д.).
-Ведення документації, яка стосується правової підтримки позаштатних робіт (підписання договорів, розписок, контрактів з позаштатними працівниками – авторами, фотографами, асистентами, візажистами, моделями, художниками, інтерв'юованими) та співпраця з фотобанками.
-Контроль і організація виробничого процесу щодо термінів і планів номерів, а саме:
•здача матеріалів редакторами розділів;
•організація та контроль за проведенням запланованих зйомок;
•отримання дизайнерським відділом всіх початкових матеріалів;
•контроль своєчасності здачі дизайнерським відділом матеріалів головному редакторові;
•контроль своєчасності виплати гонорарів позаштатним працівникам та оповіщення авторів про дату явки за гонорарами;
•контроль за отриманням всіма партнерами друкованих номерів.

-Контроль своєчасності поповнення архівів фотозображень, організація і забезпечення доступу до нього членів редакції. Робота з фотографами і фотоагентствами з приводу придбання фотоматеріалів.
-Організація внесення правок в макет, контроль за копірайтами, подяками та іншими допоміжними текстами.
-Взаємодія з рекламним відділом (розподіл рекламних смуг, розміщення адрес в адресній книзі і т.д.).
-Допомога журналістам в пошуку необхідної інформації, ділових контактів і ведення загального ділового листування.
-Створення сітки номера відповідно до плану.
-Підтримка порядку в бібліотеці та офісі в цілому.
-Взаємодія зі співробітниками редакції щодо покращання якості видання.
-Впровадження заходів для забезпечення якості видавничого процесу згідно зі стандартом ISO 9001:2000.

09.1994 – 03.1998 Фірма «АФЕКС» Лтд
Посада: секретар-референт
-Оформлення ділової документації; систематизація, архівування документів; організація документообігу;
-Підготовка ділових зустрічей, відряджень, конференцій;
-Розробка і ведення баз даних клієнтів;
-Прийом і розподіл телефонних дзвінків, повідомлень, кореспонденції
03.1994 – 04.1994 ТзОВ «Ілта-Львів»
Посада: секретар-референт
06.1992 – 03.1993 Фірма «ЮС» Лтд
Посада: секретар-референт
-Оформлення ділової документації; систематизація, архівація документів; організація документообігу;
-Підготовка ділових зустрічей, відряджень, конференцій;
-Розробка і ведення баз даних клієнтів;
-Прийом і розподіл телефонних дзвінків, повідомлень, кореспонденції.


ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Співавтор підручника:
Кость С., Тимчишин О., Федірко К. Нариси з історії української військової преси. – Л., 1998.
КОРОТКЕ ФОРМУЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРИНАЛЕЖНОСТІ І ДОСВІДУ:

Працевлаштування на посаду, пов’язану з адміністративною та/ або науково-викладацькою діяльністю в галузі гуманітарних, зокрема економічних наук, яка дала б можливість якнайповнішого застосування існуючих знань і навиків, та відкривала перспективи подальшого самовдосконалення та кар’єрного росту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: