Резюме від 6 серпня 2018

Ірина

Адміністратор, керівник, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Outlook 1С:Підприємство HCL Notes Mantisbt

Додаткова інформація

Поручинська Ірина Іванівна
Посада:Керівник, Адміністратор
Вік: 27 років
Контактна інформація: тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місто : Львів

Освіта:
2007-2009рр. Коледж Харчової та переробної промисловості аціонального Університету Харчових технологій:
Бухгалтерський облік, молодший спеціаліст
2009- 2013рр Інститут післядипломної освіти Національного Університету ім.Івана Франка :
Фінанси

Досвід роботи:
Серпень – листопад 2009рік ТзОВ "ТМ Барвінок" продавець:
Контроль за наявністю та їх відповідністю представленим товарам;
Викладка товару;
Контроль за термінами придатності товару.

Грудень 2009- травень 2011рр. ТзОВ "ТМ Барвінок" Фахівець з комп’ютерного обліку:
Електронне оприбуткування товару;
Занесення даних в комп’ютерну базу даних магазину ( в тому числі цін, переоцінки, списання, повернення товарів , контроль за націнкою)
Забезпечення належного безперебійного функціонування інформаційно-технічного обладнання;
Формування товарних та податкових звітів.

Травень 2011-лютий 2015рр. ТзОВ "ТМ Барвінок" Заступник завідувача (адміністратор):
Забезпечення постійного контролю та нагляду за відповідним рівнем обслуговування клієнтів працівниками магазину;
Виконання обов’язків завідувача магазину протягом його відсутності;
Контроль за процесами торгівлі у торговому залі;
Здіснення касових операцій, готівкового обігу;
Складання касової звітності

Березень 2015р- травень 2016р ТзОВ "ТМ Барвінок" - Керівник :
Забезпечення ефективного функціонування магазину шляхом організаційної роботи;
Контроль процесу обігу готівкових коштів, підготовки касових звітів та інших документів, що стосуються обігу готівки, до моменту їх передачі відповідним службам у встановленому порядку ;
Контроль та координація роботи підлеглого персоналу ( в середньому 15 чоловік);
Проведення інвентаризацій
Здійснення контролю за асортиментом , вчасне замовлення товарів, контроль за термінами поставок і забезпечення своєчасного їх надходження у необхідній кількості;
Підбір та навчання персоналу;
Забезпечення найвищої якості обслуговування клієнтів;
Участь у відкритті нових торгових точок мережі.

Знання ПК:
Мантіс
1С:Підприємство
Софт Маркет
Навіжин
Lotus
Outlook

Особисті якості: старанна, відповідальна, комунікабельна, стресостійка, порядна.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: