Резюме від 15 листопада 2017

Кочерга Виктория

Директор, начальник відділу, 25 000 грн/міс.

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Дата народження:
20 квітня 1984 (33 роки)
Місто:
Кременчук


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Юрисконсульт

з 12.2013 по 09.2016 (2 роки 9 місяців)
4 підприємства з різними видами діяльності.ОПФ - ТОВ(м. Київ,Україна);Sp.z.o.o.(Olsztyn-Warszawa,Rzeczpospolita Polska), - (Будівельна галузь. Оренда житлових та нежитлових приміщень, будівельної техніки. Виробництво. Зовнішньоекономічна діяльність. Експортно-імпортні операції.)

1. Підготовка документів – українською, польською, англійською та російською мовами.
Зовнішньоекономічні контракти у польсько-англійському варіантах, ф'ючерсні договори, маркетингові послуги, купівля-продаж,
договори на автотранспортно-експедиційне обслуговування перевезень, оренда, надання послуг, виконання робіт, підряд, розробка проектної документації, авторського та технічного нагляду, договори зберігання, позики, фінансової допомоги, договори іпотеки тощо.
2. Робота з установами, організаціями (фіскальна служба, правоохоронні, контролюючі органи, органи державної виконавчої служби, нотаріальні контори, брокерські фірми, Київська міська державна адміністрація, обласні районні адміністрації у м. Києві, місцеві та сільські ради Київської області, структурні підрозділи департаменту державної реєстрації, відділи ДСНС, відділи національної поліції, сервісні служби МВС, митні органи, регіональні аграрні біржі, лісогосподарські підприємства, гірничо-добувними (переробними) підприємствами, ведення переговорів з договірної роботи в установах, державних та приватних підприємствах, органах виконавчої влади.
3.Складання документів локального та правового характеру.
4. Отримання ліцензій та іншої дозвільної документації, оформлення документації для участі у тендерних закупівлях товарів та послуг.
5. Корпоративні відносини, підготовка протоколів зборів засновників, внесення змін до статуту та реєстрація даних змін - зміна складу учасників, зміна та перерозподіл часток між учасниками, внесення змін до положень статуту, підготовка документів для вчинення нотаріальних дій тощо.
6.Ведення судових справ із банківськими установами, приватними підприємствами.
7.Ведення роботи з виконання рішень господарських судів України за допомогою структурних підрозділів ДВС.
8. Моніторинг змін законодавства України та інших країн, обрахування фінансових, підприємницьких ризиків.
9. Кадрова робота.

Юрисконсульт

з 05.2013 по 12.2013 (7 місяців)
Товариство з обмеженою відповідальністю "Легбудпроект". Приватне підприємство "Будівельний Дім "Будівництво", м. Кременчук, Кременчук (Будівельна галузь та проектування)

1.Робота з укладання договорів, додаткових угод – купівля-продаж, оренда, надання послуг, підряд, субпідряд, виконання робіт, із закупівлі за бюджетні кошти, проведення будівельних робіт, із розроблення проектно-кошторисної документації, авторського та технічного нагляду, реконструкції будівель, мереж, інженерно-архітектурних споруд тощо.
2.Підготовка документації (пропозиції) конкурсних торгів для участі у тендерних закупівлях, отримання необхідних довідок, участь при проведенні засідання комісії з розкриття пропозицій тендерних пропозицій.
3.Представлення інтересів підприємств в інстанціях, установах, організаціях (податкова інспекція, правоохоронні органи, юридичні фірми та нотаріальні, ведення переговорів із договірної роботи за участю уповноважених представників інших підприємства та організацій, фізичних осіб та підприємців, органів виконавчої влади.
4.Складення доручень, довіреностей, претензій, відповідей, написання ділової кореспонденції, інших листів правового характеру.
5.Оскарження рішень та дій органів державної податкової інспекції.
6.Документообіг, реєстрація та підготовка наказів, вхідної/вихідної документації, актів, протоколів погодження. Ведення протоколів нарад керівника підприємства.
7.Виконання обов’язків секретаря, а також виконання обов’язків інспектора з кадрів під час відсутності основного працівника.

Менеджер з продажу

з 03.2013 по 04.2013 (1 місяць)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Арія-текстиль» м. Київ, (Поставки та реалізація предметів домашнього текстилю турецького виробника ТМ «Арія». Штат – 30 осіб.)

Створення з нуля власної клієнтської бази, робота із залученням нових клієнтів та співпраця вже з існуючими, ведення та контроль інформаційної бази в 1С, реалізація понад 3000 товарів – предметів домашнього текстилю, тканин, засобів для готелів, ресторанів, баз відпочинку, дому та родини, складання та підписання договорів, контроль за забезпечення роботи внутрішньої логістики, тривалі відрядження по містах України.

Начальник канцелярії – юрисконсульт підприємства, в.о. заступника генерального директора

з 03.2012 по 12.2012 (9 місяців)
Приватне акціонерне товариство "Фабрика Комбі", м. Київ, (Виробництво косметичної продукції, миючих засобів за засобів особистої гігієни)

Діловодство: підготовка та реєстрація вхідної/вихідної документації, актів, договорів, службових записок, наказів з основної діяльності та кадрових питань, відправлення поштової кореспонденції, відправлення документів адресатам засобами електронного зв’язку та за допомогою кур’єрської служби доставки, ведення телефонних переговорів.
Юридичне обслуговування: Складання претензій, позовних заяв, відзивів та заперечень на позови, у тому числі до апеляційних та касаційних інстанцій, частково юридичний супровід діяльності акціонерного товариства, ведення протоколів зборів акціонерів, моніторинг законодавства, складання відповідей та запитів в різні підприємства, організації, органи місцевого самоврядування, районні державні адміністрації, правоохоронні органи, засоби масової інформації, благодійні фонди, національний та всеукраїнський депозитарії цінних паперів. Представлення інтересів товариства у судах, державній виконавчій службі, районних державних адміністраціях, управліннях, відомствах, перед правоохоронними органами.
Кадрові питання: Проведення первинних співбесід з кандидатами за заміщення вакантних посад, приймання, звільнення з посад, ведення трудових книжок, підготовка кадрових наказів, наказів про відпуски, оформлення особистих справ працівників, ведення табелів обліку робочого часу, забезпечення контролю за дотриманням працівниками трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку, виконання різної організаційної роботи.

Інше: Виконання обов’язків заступника генерального директора під час відпусток та за відсутності останнього. Організовувала, контролювала та керувала роботою підлеглих працівників у кількості 9 осіб. Окрім проведення організаційно-кадрової роботи, контролювала дотримання підлеглими та іншими працівниками підприємства правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових обов’язків та виконання доручень керівництва різного характеру (робота з надавачами послуг з перекладу текстів, у сфері туристичного обслуговування, консульськими установами, представниками мас-медіа, підтримання роботи зі всіма обслуговуючими компаніями адміністративної будівлі, взаємодія зі службами безпеки/охорони перших осіб країни тощо). Виконання роботи відсутніх працівників, участь у виробничих нарадах за участю керівників підприємства, керівників служб, підрозділів та головних спеціалістів.
Проведення нарахування сум податків та зборів для оплати згідно виставлених рахунків замість бухгалтерії. Контроль за виконанням умов договорів, та щодо організації взаємовідносин з окремими контрагентами підприємства.

Менеджер з продажу

з 02.2012 по 03.2012 (1 місяць)
Закрите акціонерне товариство «Київський медіа-холдінг» (газети «МЕТРО», «МЕТРО.Афіша») м. Київ, (Інформаційно-рекламне безкоштовне видання)

Продаж рекламних послуг, робота з існуючою клієнтською базою та залучення нових клієнтів, підписання договорів, виїзд до клієнтів з метою проведення переговорів, робота з дизайнером видавництва при оформленні зовнішнього вигляду рекламних блоків до відправлення до типографії, первісне (до передачі дизайнеру) оформлення рекламних блоків, проведення конкурсів з клієнтами, забезпечення участі останніх в існуючих акціях та програмах лояльності.

Юрисконсульт

з 08.2008 по 11.2010 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "Нерудбудматеріали", (Розробка Мало-Кохнівського родовища гранітів відкритим способом, вироблення та збут гранітно-щебеневої продукції (будівельних матеріалів))

Забезпечення додержання законності в діяльності підприємства, захист його правових інтересів в судах та державних організаціях.
Складання позовів, апеляційних, касаційних скарг, претензій та відповідей, заперечень на них. Підготовка відповідей на різні листи, запити, допомога структурним підрозділам з юридичних питань.
Робота з правоохоронними та контролюючими органами, органами місцевого самоврядування, державною виконавчою службою, з різними інспекціями, департаментами, фондами, підприємствами та організаціями на місцевому та обласному рівнях, а також представлення інтересів у взаємовідносинах з контрагентами ближнього зарубіжжя.
Направлялась у постійні службові відрядження по Україні та до Російської Федерації.
Підготовка виробничих наказів, розробка інструкцій, положень, правил, посадових інструкцій, внесення змін до положень колективного договору, ведення протоколів з виробничих питань.
Забезпечення роботи з укладання і виконання господарських договорів, додаткових угод, у тому числі у зовнішньо-економічній діяльності товариства.
Підготовка матеріалів про розкрадання, розтрату, нестачу, випуск нестандартної продукції, порушення екологічного законодавства, вжиття заходів щодо відшкодування збитків, заподіяних підприємству, підготовка матеріалів про притягнення працівників підприємства до дисциплінарної і матеріальної відповідальності.
Організація роботи з ознайомлення посадових осіб підприємства з нормативними актами, які стосуються їх діяльності, а також ведення постійного моніторингу змін у чинному законодавсті.
Надання юридичної допомоги і консультацій працівників з організаційно-правових та інших юридичних питань, надання допомоги з оформлення різних документів та актів.
Працювала на протязі двох років єдиним юрисконсультом на підприємстві.
Причина звільнення: порушення власником трудового законодавства, наявність заборгованості по заробітній платі.

Головний спеціаліст по юридичному обслуговуванню та кадровому забезпеченню, юрисконсульт

з 08.2007 по 08.2008 (1 рік)
Управління агропромислового розвитку Кременчуцької районної державної адміністрації, (проводить аналіз стану розвитку галузей агропромислового виробництва, готує пропозиції до проектів програм економічного і соціального розвитку відповідної сільської території, бере учать у реалізації державної аграрної та соціальної політики)

Юридичне обслуговування: Складання позовних заяв, відзивів та заперечень на позови, юридичний супровід діяльності управління, моніторинг законодавства, надання консультацій, проведення тематичних занять та навчальних семінарів з працівниками управління за їх спеціалізацією, підготовка проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, робота зі структурними підрозділами районної адміністрації, органами місцевого самоврядування, правозахисними органами, засобами масової інформації, іншими організаціями та установами, підготовка відповідей на запити та листі.

Кадрові питання: Підготовка документів на засідання конкурсної комісії з проведення іспитів претендентів на заміщення вакантних посад, ведення трудових книжок, оформлення документації з питань корупційних діянь та антикорупційних заходів, підготовка кадрових наказів, наказів про відпуски, оформлення особистих справ працівників, ведення табелю обліку робочого часу, забезпечення контролю за дотриманням працівниками трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку, виконання різної організаційної роботи.

Діловодство: реєстрація вхідної/вихідної документації, ведення журналів обліку звернень громадян, проведення заходів контролю за строками виконанням спеціалістами управління документів, ведення протоколів нарад, протоколів засідань комісій з розгляду сільськогосподарських питань, розробка наказів з основної діяльності, підготовка документів на розгляд обласною державною адміністрацією з питань нагородження робітників районних підприємств, складання місячних та квартальних планів роботи працівників управління.

Інше: виконання роботи відсутніх працівників, ведення звітності з охорони праці, техніки безпеки, проведення виробничих нарад з керівниками підприємств стосовно проведення медичних оглядів, підготовка інформації з питань інженерної роботи, участь у заходах з проведення благоустрою територій, висадки саджанців і дерев, участь у масових заходах з нагоди відзначення ювілейних дат і проведення різного роду святкувань.

Торговельний представник

з 01.2004 по 05.2004 (4 місяці)
ТОВ «Антекс» м. Харків, філія у м. Кременчук, Кременчуг (дистриб’юторска компанія, що займалась поставками косметичної продукції та побутової хімії на торговельні точки міста.)

Менеджер торговельної зали

з 09.2003 по 12.2003 (3 місяці)
Торговельне об’єднання «Три товстуни», м. Кременчук, (роздрібна торгівля продовольчими та непродовольчими групами товарів.)

Рекламний агент

з 09.2001 по 10.2001 (1 місяць)
ТОВ «Самміт-Кременчук» м. Кременчук, Кременчуг (підписне агентство, постачальник різножанрової літератури, довідкових та спеціалізованих, у тому числі періодичних, видань.)


Освіта

Харківський НУВС

Правознавство, Харків

Вища, з 09.2001 по 11.2006 (5 років 2 місяці)


Знання мов

  • Англійська — середній
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Маю досвід керівної та організаційної роботи, наполеглива, старанна, постійно підвищую свій професійний рівень, комунікабельна, у всьому завжди прагну досконалості, не маю ніяких заперечень щодо відряджень, є посвідчення водія категорії «В».
Одружена, є дитина.
У вільний час полюбляю прогулянки на природі, люблю відвідувати музеї та вернісажі, захоплююсь вишивкою, також люблю рослини, тварин, не маю шкідливих звичок. Пишу вірші, поеми, займала ІІ та ІІІ місце у літературних конкурсах. Зі шкільних років захоплююсь написанням різних творів, можу писати статті, критичні зауваження, у літературному, діловому, публіцистичному стилях. Намагаюся уникати конфліктних ситуацій, врівноважена, розсудлива.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: