Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Наталія

Менеджер з дистрибуції, логіст

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст з логістики

з 12.2019 по 11.2023 (3 роки 11 місяців)
Представництво Novartis Pharma Services AG, Швейцарія в Україні, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Управління замовленнями дистриб'юторів для досягнення очікуваного плану продажів, обробка претензій клієнтів,
Ведення бази даних з історією всіх замовлень клієнтів, платежів, інвойсованих, розмитнених товарів;
Контроль кредитних лімітів клієнтів, відстеження та внесення платежів в 1С;
Розробка та впровадження опитувальника клієнтів щодо рівня обслуговування;
Щомісячна звітність про продажах: звірка розмитнених та інвойсованих товарів, звіт по нарахування для майбутніх кредит нот, додаткових знижок і т.п.;
Тісна співпраця та логістична підтримка бізнесу у своєчасному виконанні плану по лончам;
Адміністрування дистриб’юторських угод і відповідних Додатків: підготовка двомових (UA/EN) проектів Додатків, отримання своєчасних схвалень документів від усіх пов’язаних підрозділів Новартіс в Швейцарії, контроль підписання та отримання оригіналів обома Сторонами, реєстрація та відстеження повністю підписаних документів у всіх внутрішні системи Новартіс;
Управління процесом подання заявок на участь у тендерах МОЗ, підтримка дистриб’юторів у видачі гарантійних листів на участь у торгах, реєстраційних документів тощо;
Тісна співпраця з митним складом в Україні щодо управління товарними залишками, інвентаризація залишків відповідно до встановлених Новартіс правил, відстеження вхідних/вихідних відправлень, контроль тарифів і своєчасності оплат за обслуговування складу;
Логістичне забезпечення та належне документальне оформлення всіх відправлень гуманітарної допомоги.

Менеджер з логістичних операцій та обслуговування клієнтів в Україні

з 02.2018 по 11.2019 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "Астеллас Фарма", Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Обробка замовлень клієнтів в 1С і SAP;
Відстежування дебіторської заборгованості;
Відповідна операційна робота з поповнення та підтримання товарного запасу на комерційному складі компанії в Україні;
Звітність по закриттю місяця та закритття продажів і платежів в SAP на щомісячній основі;
Участь в щомісячних зустрічах з маркетинговим і комерційним відділамии і відповідне планування постчання на склад;
Ведення бази даних по співпраці з аптечними мережами, внесення в SAP майбутніх нарахувань щодо виплат.

Особисті досягнення: вдосконалення знань ERP - SAP.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами України

з 12.2014 по 02.2018 (3 роки 2 місяці)
ТОВ"Біокодекс Україна", Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Оформлення замовлень клієнтів;
Управління товарним запасом, розміщення замовлення на виробництво, щільна співпраця з МЛС в Україні та комерційним аптечним складом;
Контроль поставок з Франції в Україну, а також процесу розмитнення та розміщення товару на аптечний склад компанії, з подальшим відвантаженням дистриб'юторам;
Надання звітності з продажу у внутрішні підрозділи компанії;
Контроль дебіторської заборгованості клієнтів;
Прогнозування продажів;
Обробка Контрактів.
Особисті досягнення: розвиток навичок роботи з аптечними мережами, висока залученість у процес відкриття комерційного складу та модифікації бізнес-моделі у зв'язку з реєстрацією ТОВ.

Менеджер з логістики у західному регіоні СНД (Білорусь, Молдова, Кавказ)

з 10.2010 по 11.2013 (3 роки 1 місяць)
Предсатвництво компанії MSD / Merck в Україні, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Належне управління замовленнями клієнтів;
Співпраця з різними внутрішніми відділами та відстеження нормативних змін з метою уникнення будь-яких перебоїв у постачанні, управління двома складськими запасами в регіоні;
Співпраця з відділом обслуговування клієнтів, розташованим у Швейцарії, та розподільними центрами (складами) у Бельгії та Нідерландах по поставках товару та формуванню додатковиїх запасів за потреби, надання підтримки у відповідній звітності;
Консультування бізнес та комерційних відділів щодо змін у виробництві продукції, підтримки рівня обслуговування клієнтів, питань ринків тощо, беручи участь у щомісячних зустрічах S&OP;
Оформлення договорів;
Моніторинг надання знижок, затверджених цін, а також компенсацій клієнтам відповідно до комерційної політики компанії;
Відстеження процессу та документації для контролю якості та випуску серій, включаючи моніторинг випуску висновків щодо якості;
Опрацювання питань, пов'язаних зі скаргами на якість продукції, управління відкликанням продукції з ринку за потреби;
Фінансова звітність;
Моніторинг та вжиття відповідних заходів щодо дебіторської заборгованності клієнтів, підготовка документів, необхідних для подання претензії;
Координація та розподіл обов’язків у роботі підлеглих, щоб вони мали реалістичні терміни виконання завдань, надання підтримки за потреби.
Особисті досягнення: Професійне зростання, визнана робота з ефективного зменшення транспортних витрат та покращення якості роботи відділу. Розвиток управлінських навичок.

Фахівець по роботі з клієнтами у країнах СНД

з 04.2010 по 09.2012 (2 роки 5 місяців)
Шерінг-Плау Централ Іст АГ», (Швейцарія) представництво в Україні, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Заповнення бази даних клієнтів – історії замовлень/рахунків/платежів/кредитних нот;
Надання підтримки Менеджеру з логістики у відповідній звітності;
Затвердження графіка поставок та пов'язаних з ними операцій;
Підготовка тендерної документації, необхідної для клієнтів;
Надання відповідної документації, щодо внутрішнього та зовнішнього аудиту;
Обробка замовлень клієнтів;
Підготовка кредитних нот;
Аналіз та коригування прогнозів на виробництво за результатами поточних продажів та запланованих запусків/промоційних акцій, перенесення виробництва тощо.
Особисті досягнення: Нестача ключових товарних позицій на ринках регіону була суттєво знижена, виробнича партія продукції, що повільно продавалась, була зменшена.

Асистент Менеджера з логістики в СНД (Центральна Азія, Кавказ, Білорусь та Молдова)

з 06.2008 по 04.2010 (1 рік 10 місяців)
"Шерінг-Плау Централ Іст АГ", (Швейцарія) представництво в Україні, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Контроль заповнення майстер файлу та розміщення замовлень клієнтів в системі SAP на регулярній основі;
Відстеження поставок клієнтам у рамках схвалених кредит лімітів;
Контроль платежів;
Забезпечення необхідною документацією для відвантаження та контролювання своєчасного надання клієнтами інформації з датчиків на продукти температурного режиму зберігання;
Підготовка чорнового варіанта контрактів, додаткових угод, їх узгодження;
Переклад логістичних документів за потребою;
Робота із рекламаціями.

Асистент Менеджера з логістики у регіонах Кавказ та Україна

з 08.2005 по 05.2008 (2 роки 9 місяців)
«ПЛІВА», (Хорватія) Представництво в Україні, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Оформлення замовлень клієнтів;
Забезпечення необхідного пакету відвантажувальних документів та інформації для відвантаження на та з МЛС у Грузії та Україні;
Підготовка Договорів на поставку та супутніх документів;
Процес оформлення кредитних нот;
Підтримка Менеджера з логістики України у щоденній операційній роботі.
Особисті досягнення: Удосконалення навичок комунікації з внутрішніми та зовнішніми клієнтами компанії, а також побудови взаємовигідної та плідної співпраці, освоєння базових програм Microsoft Office, професійне зростання.

Освіта

Академія внутрішніх справ України

Правознавство, юрист, Київ
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Національний Авіаційний Університет, Інститут післядипломної підготовки

2014 г. 2 місяця, Свідоцтво про закінчення курсів логістики

Перші державні курси іноземних мов, англійська

2001-2003 г., Сертифікат про закінчення курсів англійської мови з відзнакою

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Outlook Express MS Teams SAP ERP Комунікабельність Робота в команді Орієнтація на результат Ведення переговорів Адаптивність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Солідний досвід у логістиці та відділі по роботі з клієнтами для міжнародних фармацевтичних компаній. Сильні досягнення у виконавчому рівні підтримки клієнтів та будівництві взаємовигідних відносин. Визнані здатності виявляти безперервні дії щодо поліпшення операційної ефективності, зменшення транспортних витрат та підвищення якості роботи. Основні обов'язки та відповідальність: опрацювання замовлень, розподіл товару, прогнозування, звітність, робота з Договорами.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: