Резюме від 29 жовтня 2018 PRO

Ірина

Офіс-менеджер, 9 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Дистанційно, Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Секретар, оператор комп’ютерного набору, завідувач канцелярією

з 09.1998 по 10.2018 (20 років 1 місяць)
Луцька спеціалізована школа № 5, Луцьк (Освіта, наука)

• Робота з оргтехнікою
• Діловодство і документообіг
• Своєчасна обробка паперової та електронної кореспонденції, що надходить та відправляється, її доставка за призначенням
• Контроль над термінами виконання документів та їх правильним оформленням
• Реєстрація, облік, зберігання та передача до відповідних структурних підрозділів документів, в тому числі наказів і розпоряджень керівництва, з формування справ та їх здавання на зберігання
• Контроль над правильним формуванням, зберіганням і своєчасною здачею справ в архів
• Забезпечення відповідного режиму доступу до документів та використання інформації, що міститься в них
• Забезпечення працівників необхідними інструктивними і довідковими матеріалами, а також інвентарем, обладнанням, оргтехнікою, технічними засобами управлінської праці

Освіта

Луцька спеціалізована школа № 5

Луцьк
Середня, з 1997 по 1998 (9 місяців)

Волинське училище культури і мистецтв

Народний відділ, хоровий відділ, Луцьк
Середня спеціальна, з 1994 по 1997 (2 роки 9 місяців)

незакінчена

Луцька середня школа № 9

Луцьк
Середня, з 1989 по 1994 (4 роки 9 місяців)

Луцька гімназія № 21

Луцьк
Середня, з 1986 по 1989 (2 роки 11 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Харківський фінансово-економічний інститут, спеціалізований курс "Кадрове діловодство", "Офіс-менеджер"

2007, 5 місяців

Луцька спеціалізована школа № 5, оператор комп'ютерного набору

2003, 1 рік

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office MS PowerPoint Email Робота з оргтехнікою Веб-браузери Проведення презентацій

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

20 років досвіду роботи у сфері діловодства, з них 13 років завідувачем канцелярією.
Самостійне та дуже швидке оволодіння оргтехнікою та необхідними для роботи програмами.
Самостійне впровадження електронного документообігу в освітніх установах.
Досвід роботи з паперовим і електронним документообігом.

Ключові компетенції:
• Великий досвід у веденні документації.
• Досвід в написанні текстів, створення навчальних і довідкових матеріалів
• Висока грамотність, володіння російською та українською мовами на відповідному рівні
• Високий рівень володіння пакетом Microsoft Office
• Верстка, вичитка документів і статей будь-якої складності
• Уміння працювати з великими обсягами інформації
• Висока швидкість набору тексту (> 400 знаків в хвилину)

Схожі кандидати

Помічник, асистент директора
35000 грн, Інші країни, Дистанційно

Офіс-менеджер
10000 грн, Дистанційно

Ассистент руководителя
Одеса, Інші країни, Дистанційно

Помічник керівника
Дистанційно

Помічник керівника
Дистанційно

Офіс-менеджер
Івано-Франківськ, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: