Резюме від 2 грудня 2016

Яремчук Олександр Геннадійович

Оператор call-центра

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Дата народження:
2 червня 1993 (23 роки)
Місто:
Львів


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Агент, фахівець групи вхідного попиту

з 03.2016 по 07.2016 (4 місяці)
ООО "Глобал-білгі"., Львів (Аутсорсинговий контакт-центр)

Робота з новими клієнтами, оформлення заявок, ведення клієнта до моменту підключення послуги, презентація послуг, обдзвін баз даних існуючих клієнтів для презентації і рекламування нової продукції компанії. Прослуховування дзвінків інших операторів для підвищення результатів роботи компанії.

Фахівець группи вхідного попиту

з 07.2015 по 03.2016 (8 місяців)
ПрАТ "Фарлеп-інвест", Львів (IT-технології, комунікації, обслуговування, техпідтримка та презентація продуктів компанії)

Робота з новими клієнтами, оформлення заявок, ведення клієнта до моменту підключення послуги, презентація послуг, обдзвін баз даних існуючих клієнтів для презентації і рекламування нової продукції компанії. Прослуховування дзвінків інших операторів для підвищення результатів роботи компанії.


Освіта

ЛНУ ім. І. Франка

Філологічний, Львів

Незакінчена вища, з 09.2012 по 07.2018 (5 років 10 місяців)

На разі академічна відпустка


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Впевнений користувач ПК. Знання Microsoft office, Excel. Досвід роботи з Metagis, Cosmocall, корпоративною поштою і порталами.

Знання мов

  • Українська — експерт
  • Російська — експерт
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Володіння ПК на високому рівні, досвід роботи в колективі та у Call-центрі (на лінії продажу), грамотність, вміння роботи із запереченнями, пунктуальність.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: