Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Віктор

Директор, менеджер з персоналу, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 03.2019 по нині (5 років 1 місяць)
Група компаній "ВОДОЛІЙ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Група компаній працює у сфері будівництва, проектування та монтажу внутрішніх інженерних мереж ОВК та ВК

- побудова та оптимізація системи управління персоналом, в т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій тощо) та ін.;
- кадрове планування та професійний підбір персоналу у стислий термін (формування підрозділів з «нуля»), в т.ч. шляхом прямого пошуку;
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, атестації та системи внутрішнього кадрового резерву, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- розробка/оптимізація систем оплати праці та ФОП;
- формування та вдосконалення корпоративної культури;
- кадрове діловодство.

Штат: (до 24.02.2022) понад 100 чол. (вся Україна).

Менеджер з персоналу

з 02.2014 по 02.2019 (5 років)
ТОВ «БК «ПМБУД», Бровари (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- кадрове планування та професійний підбір персоналу;
- розробка HR-політики, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- кадрове діловодство;

HR-консультант

з 05.2013 по 02.2014 (9 місяців)
Freelancer, Вся Україна (Пошук персоналу, HR)

Кадровий консалтинг (у т.ч. аудит), пошук персоналу з продажу (товари, послуги) та IT фахівців (для IT компаній і торгових підприємств).

HR manager

з 07.2010 по 04.2013 (2 роки 9 місяців)
ТОВ "АЛЛ БИЗ", Інші країни (Маркетинг, реклама, PR)

"АЛЛ БІЗ" - Міжнародний Інтернет ресурс із просування товарів та послуг; рекламно-інформ. послуги, телемаркетинг B2B

- побудова та оптимізація системи управління персоналом, у т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій, анкет, тестів та ін.);
- кадрове планування та професійний підбір персоналу;
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- формування та вдосконалення корпоративної культури

Штат: близько 350 чол. (Україна).

Менеджер з персоналу

з 05.2008 по 03.2009 (10 місяців)
АТ "АЛЬЦЕСТ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

АТ "АЛЬЦЕСТ" - найбільший національний оператор ринку професійного обладнання та інструменту в Україні

- кадрове планування та професійний підбір персоналу;
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів.

Штат: близько 550 чол. (Вся Україна).

Директор з персоналу

з 09.2004 по 12.2007 (3 роки 3 місяці)
ТОВ "Зеніт Телеком", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- побудова та оптимізація системи управління персоналом, в т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій, анкет, тестів та ін.), виходячи з вимог системи управління якістю ISO;
- кадрове планування та професійний підбір персоналу (у т.ч. формування підрозділів з «нуля»);
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- супровід розробки стратегії та бюджету підприємства, у т.ч. розробка/оптимізація систем оплати праці та ФОП;
- формування та вдосконалення корпоративної культури;
- організація та проведення навчання (в т.ч. бізнес-тренінгів) персоналу (техніка та психологія продажів, мистецтво комунікації та ефективного спілкування тощо);
- організація та проведення комплексної оцінки персоналу;
- ведення організаційно-штатної роботи (в т.ч. кадрового діловодства).

Штат: близько 250 чол. (Вся Україна).

Освіта

Міжрегіональний центр професійної перепідготовки військовослужбовців (III рівень акредитації)

Менеджмент організації, спеціаліст (менеджер-економіст)., Київ
Вища, з 2001 по 2003 (2 роки)

Диплом з відзнакою.

Національний педагогічний університет ім. Драгоманова.

Дефектологічний (вікова та спецпсихологія; психодіагностика)., Київ
Вища, з 1990 по 1995 (5 років)

Знання і навички

MS Office Пользователь Internet Windows 1С ЗУП см. ниже

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Рекомендації

Рекомендації надаються

Рекомендації надаються

За вимогою.

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Маю вищу гуманітарну освіту (прикладна та спеціалізована психологія, психодіагностика). І другу вищу освіту – менеджмент та економіка.
Великий досвід роботи (понад 25 років) на відповідних посадах (в т.ч. близько 15 років на керівних) у комерційних структурах (в т.ч. в іноземних компаніях).

Додатково до цього:

- 1996 р., тренінги: «Теорія та практика оптових та роздрібних продажів» та «Психологія продажів» (4 дні);
- 1998 р., тренінги: «Теорія та практика роздрібного продажу», «Мистецтво комунікації та ефективного спілкування в бізнесі» (4 дні);
- 2002 р., Японський центр в Україні, навчальний курс: «Управління кадрами та організація праці» (в т.ч. «Принципи та технології управління кадрами для підвищення корпоративної конкурентоспроможності»; 3 дні);
– 2007 р., Міжнародний інформаційний консалтинговий центр, тренінг: «Технологія активного пошуку персоналу».
– 2009 р., НАУ, «Ділова англійська мова» (2,5 міс.).
– 2014 р., Університет економіки та права «КРОК» («КРОК»), курси: «Директор з персоналу» (2,5 міс., свідоцтво з відзнакою).


Маю всі компетенції, які необхідні для високоефективної роботи з персоналом.

Знання та вміння (за спеціалізацією):

- Побудова та оптимізація системи управління персоналом, в т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій, анкет, тестів та ін.);
- кадрове планування та професійний підбір персоналу (у т.ч. формування підрозділів з «нуля»);
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, атестації та системи внутрішнього кадрового резерву, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- Супровід розробки стратегії та бюджету підприємства, у т.ч. розробка/оптимізація систем оплати праці та ФОП;
- формування та вдосконалення корпоративної культури;
- організація та проведення навчання (в т.ч. бізнес-тренінгів) персоналу (техніка та психологія продажів, мистецтво комунікації та ефективного спілкування тощо);
- організація та проведення комплексної оцінки персоналу;
- Ведення організаційно-штатної роботи (в т.ч. кадрового діловодства);


Додаткові знання та вміння:

- WIN XP/7/10; MS Office; Internet; 1с Підприємство
- англійська мова (intermediate);
- трудове законодавство;
- кадрове діловодство;

Розгляну цікаві пропозиції у сфері роботи з персоналом (HR) від компаній, що стабільно розвиваються.

​Працюю, але відкритий для пропозицій.

Насамперед розгляну пропозиції віддаленої роботи.
Або якщо офіс компанії знаходиться на Лівому березі (ст. м. Лівобережна, Дарниця, Чернігівська. Проспект Соборності, Дарницька площа, Харківське шосе, Дніпровська небережна).

WhatsApp та Viber: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: