Резюме від 20 червня 2018

Ирина

Офис-менеджер, помощник руководителя

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
57 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова освіта та сертифікати

МАУП "Руководители кадровых подразделений и социально-трудовые отношения"

2016, 2 месяца

Додаткова інформація

Червінко Ірина Василівна

м. Київ, Дніпровський р-н.
Конт. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
Рік народж. 1966, м. Гайсин, Вінницька обл.
Діти: донька 25 рік.
Мета: обіймати посаду яка дозволила би реалізувати мої професійні навички, застосовувати накопичений досвід, придбати нові знання.
Освіта.
1991-1997рр. Київський політехнічний інститут (факультет електроакустичний).
Спеціальність - інженер з електронного апаратобудування.
2016р. МАУП курси "Керівники кадрових підрозділів та соціально-трудові відносини"

Професійний досвід.

1986 -1996рр.
ВО «Київський радіозавод»- працювала старшим техніком-конструктором, розробляла і проводила конструкторську документацію на оснастку телевізорів «Славутич».
1996 – 2001рр.
Київський інститут Військово-Повітряних Сил – працювала техніком потім інженером. Проводила практичні заняття з курсантами в відділенні оптико-електронного обладнання, розробляла навчальні посібники, робота пов’язана з ПК.
2002 -2004рр.
Державна служба. Дніпровський відділ субсидій – працювала спеціалістом 1 категорії. Оформлювала та розраховувала субсидії на сплату ЖКП мешканцям будинків, безпосереднє спілкування з людьми.
2004 -2007рр.
Національний авіаційний університет – працювала провідним інженером на будівничій кафедрі інституту. Робота пов’язана з розробкою учбових програм, лекцій. Була завідуючою комп’ютерним класом.
2007р.
ТОВ фірма «Укррембудсервіс» - працювала секретарем-референтом, видавала накази та розпорядження по основній діяльності. Робота з документами: приймання, облік, реєстрація, контроль за виконанням. Інформаційно-довідкове забезпечення та зберігання інформації.
2008р.-2014р. Далі працювала – інспектором відділу кадрів.
Знання трудового законодавства України, розробка посадових інструкцій, ведення кадрового діловодства в повному обсязі: прийом, переведення та звільнення працівників, заповнення трудових книжок, внесення змін в штатний розпис.
Закінчила курси „АВК-5”. Розробляла та корегувала кошториси на гідротехнічні роботи фірми.
2015 р. «НВО завод ім. Петровського». Контролер 6-го р. радіо-монтажної дільниці, перевірка і контроль сборки плат, технічних параметрів.
2016р. ПАТ "ККПК" – вагар цеху заготівлі сировини, важила велико- вантажні машини, робота з товарно-транспортними накладними, звіти за день в Excel, логістика.


Додаткова інформація.
Впевнений користувач ПК: Windovs, Word, Excel, Internet Explorer, Outlook, кошторисна справа «АВК-5», Projeect 2007, ArchiCAD 14, AutoCAD 10, 1:С "Зарплата і кадри".
Володію українською, російською мовами - вільно, англійська базова.
Навички роботи з сучасною оргтехнікою.
Особисті якості:
Точність у виконанні завдань, обов’язкова, ввічлива, комунікабельна, дисциплінована, кмітлива, легко навчаюсь.
2018р.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: