Резюме від 14 квітня 2017 PRO

Семків Олександра

Керівник, менеджер з розвитку, 10 000 грн/міс.

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Дата народження:
24 лютого 1978 (39 років)
Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Директор

з 01.2016 по 03.2016 (2 місяці)
"Palermo", Калуш (ресторанний бізнес)

контроль роботи персоналу, якості та видачі страв, дотримання стандартів обслуговування, замовлень на склад, його залишків та розрахунків з постачальниками. Пошук, підбір та навчання персоналу, аналіз продаж, пошук альтернативних рішень для розвитку ресторану та зменшення витрат.
Досягнення : розробила чек-листи для офіціантів згідно особливостей роботи закладу, збільшила к-сть відвідувачів, оптимізувала роботу офіціантів шляхом поділу на зони, ввела ряд змін у роботу закладу.

Адміністратор

з 07.2014 по 01.2016 (1 рік 6 місяців)
Пасаж "Гартенберг", Івано-Франківськ (ресторанний бізнес)

контроль за порядком і чистотою залу, дотримання стандартів обслуговування, прийом замовлень і організація бенкетів, контроль роботи персоналу та його навчання, контроль за цінами, якістю та видачею страв і напоїв, адміністрування закладу, зустріч та розсадка гостей, вирішення конфліктних ситуацій.
Досягнення : навчилась і успішно організовую бенкети та дитячі свята, розробила і втілила в роботу чек-листи для офіціантів двох закладів згідно їх концепції, брала участь у розробці спешеалів та удосконаленню меню, збільшила к-сть відвідувачів. Є досвід організації та адміністрування весіль.

Директор

з 05.2013 по 12.2013 (7 місяців)
Фітнес-студія "Адам і Єва", Івано-Франківськ (фітнес індустрія)

підготовка та відкриття студії з нуля (від участі в розробці концепції, побудови всіх бізнес-процесів до введення об'єкта в експлуатацію і оперативного управління ним), управління персоналом та його навчання, адміністрування закладу, аналіз та дослідження ринку, пошук і залучення корпоративних клієнтів, партнерські угоди, рекламні кампанії, планування і збільшення продажів, просування нових послуг.
Досягнення : на порядок знизила поточні витрати, добре вивчила попит і пропозицію, втілила в життя декілька спец. пропозицій для різного рівня клієнтів, розробила рекламні та промо-акції, за 2 місяці підняла продажі на 20 % від заявлених власником, суттєво збільшила клієнтську базу. Розробка і впровадження стандартів обслуговування клієнтів. Організація та проведення суспільно-масових заходів, присвячених новинкам та розвитку фітнес індустрії (благодійні акції, презентації, круглі столи).

Головний бухгалтер

з 07.2009 по 03.2013 (3 роки 8 місяців)
Супермаркет "Оазис", Івано-Франківськ (Роздрібна торгівля)

контроль за обліком і рухом ТМЦ, формування цін, проведення інвентаризацій, взаєморозрахунки з контрагентами, ведення управлінського та бухгалтерського обліку, фінансова та податкова звітність , нарахування з/п, банківські платежі, організація і контроль роботи підлеглого персоналу.
Досягнення : оптимізувала витрати, брала участь в обговореннях, розробці та втіленні ідей щодо збільшення обсягу продажів з безпосереднім керівництвом, провела коригування посадових інструкцій та розробку програм розвитку і мотивації працівників.

Економіст з бух.обліку і госп.діяльності, менеджер збуту

з 05.2006 по 02.2009 (2 роки 9 місяців)
ТОВ "Фенсі Тойз", Івано-Франківськ (виробництво і продаж дитячих іграшок)

облік і рух ТМЦ, аналітика, звітність, логістика, укладання договорів, контроль за документообігом, навчання і контроль роботи підлеглого персоналу, взаємодія з центральним офісом, виконання плану продажів, контроль за дебіторською заборгованістю.


Освіта

Тернопільська академія народного господарства

Економічний, облік і аудит, Тернопіль

Вища, з 09.2006 по 08.2007 (11 місяців)

Диплом магістра.

Прикарпатський університет ім.В.Стефаника

Економічний, фінанси та кредит, Івано-Франківськ

Вища, з 09.1995 по 06.2000 (4 роки 9 місяців)


Додаткова освіта

  • ІФНТУНГ,ф-т довузівської підготовки, програма "початковий підприємець" (2005, 3 місяці)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Досвідчений користувач: MS Exel, MS Word, пошта, інтернет, клієнт-банк, Медок, 1С бухгалтерія.

Додаткова інформація

18- ти річний досвід адміністративно-управлінської та менеджерської роботи в області торгівлі та надання послуг, з них 6 років на керівних посадах. У підпорядкуванні було від 5 до 60 чол.
З 1997 по 2006р. займала посади менеджера з продажу та адміністратора в сферах торгівлі,телекомунікацій та банківських послуг.
Професійні знання та навики : Досвідчений користувач офісних програм, 1С Бухгалтерія, клієнт-банк.
Вільно володію українською та російською мовами, базовий рівень німецької, вивчаю англійську.
Прослухала семінари та тренінги з управління персоналом і адміністрування, техніці продажів, якісного сервісу, тайм-менеджменту. Отримала сертифікат Академії фітнесу «Ефективний фітнес-директор», 2013
Особисті якості : відповідальність, стресостійкість, високі організаторські здібності та лідерські якості.
На вимогу готова надати рекомендації.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: