Елена
Администратор, офис-менеджер (интернет-магазин), помощник руководителя, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 45 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3306122
Досвід роботи
Помічник керівника, діловод
з 09.2018 по 08.2020
(1 рік 11 місяців)
ДП Конярство України, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Экономист
з 08.2014 по 02.2015
(6 місяців)
ТОВ «Агросахінест-2002», Киев (продажа продукции снек)
2019-2020 працюю в державному підприємстві
Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами.
Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки
Администратор
з 12.2013 по 07.2014
(7 місяців)
«Агромат-Сервіс, Киев (продажа сантехника/плитка)
Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами. Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки
Инспектор отдела качества, менеджер технического отдела
з 06.2011 по 04.2013
(1 рік 10 місяців)
ТОВ» Автологістика», Киев (автологистика)
Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами.
Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки
Менеджер
з 09.2009 по 04.2010
(7 місяців)
ТОВ «АТЕК Сервіс», Киев (сельскохозяйственная техника, з/ч)
Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами.
Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки
Администратор офиса, инспектор по кадрам, зам директора по хоз части, и. о. генерального директора.
з 03.2005 по 09.2009
(4 роки 6 місяців)
Тов «Компанія Діловий Центр, Киев (аренда и обслуживание помещений,)
Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами.
Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки
Освіта
Тернопільський національний економічний університет
Університет «Економіка та підприємство, спеціальність «Фінанси та кредит», Киев
Вища, з 2004 по 2008 (4 роки)
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Уміння працювати з великими обсягами інформації, акуратність, уміння доводити розпочате до кінця. Відповідальна і працелюбна людина маю хист знаходити вірне рішення, можу працювати в команді, комунікабельність всебічний розвиток швидке орієнтування у ситуаціях, активна життєва позиція прагнення до розвитку зростанню, готовність вчитися, робота на результат.
Інші резюме цього кандидата
20 000 грн
Київ, Дистанційно
Повна зайнятість, неповна зайнятість
Останнє місце роботи: 01.08.2014 р. ТОВ «Агросахінест-2002» прийнята на посаду економіст. 10.02.2015 р. ТОВ «Агросахінест-2002» звільнена з займаної посади за угодою сторін. 2016 Святошинський центр...
Схожі кандидати
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Київ, Васильків
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Київ
Помічник керівника, адміністратор, менеджер інтернет-магазину, оператор
Київ, Дніпро
,
ще 8 міст