Резюме від 25 травня 2020

Олена

Фахівець з адміністративної діяльності, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Досвід роботи:

HR assistant
Polytech Company (IT), Kyiv
жовтень 2019р. - січень 2020р.

Обов'язки:

- підбір персоналу до структурних підрозділів компанії
- розміщення вакансії на сайтах, робота з сайтами пошуку персоналу
- проведення первинних співбесід з кандидатами
- супроводження процесу проходження адаптації
- координація між співробітниками компанії та страховою компанією
- організаційна підготовка та адміністрування процесу навчання

Старший адміністратор клініки
ТОВ «Еврика Медикал Фаундейшн», мультидисциплінарна клініка, м. Київ
березень 2017р. – січень 2018р.

Обов'язки:
- контроль за реєстрацією пацієнтів та оплатою наданих послуг
- контроль та координація роботи адміністраторів між собою та з іншими підрозділами
- контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва центру
- взаємодія зі страховими компаніями стосовно обслуговування їх клієнтів
- контроль якості обслуговування пацієнтів та вживання заходів для вирішення конфліктів, що виникають при обслуговуванні пацієнтів
- забезпечення роботи з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов
- ведення документації та звітності
- пошук та підбір нового персоналу, навчання та контроль за виконанням обов`язків

Менеджер візового відділу
Хеппі Вакейшн (ТОВ Саквояж), туристична компанія, м. Київ
жовтень 2016р – листопад 2016р.

Обов'язки:
- консультування клієнтів з усіх питань оформлення віз
- запис туристів на подачу документів до Консульств / Візових Центрів
- підготовка повного пакету документів для подачі до Консульств / Візових Центрів
- подача / отримання документів у Консульствах / Візових Центрах
- супровід туристів при подачі документів у Консульствах / Візових Центрах

Менеджер візового відділу
Obriy Inc - компанія повного спектру послуг з Управління Діловими Подорожами та Корпоративними Заходами, м. Київ
червень 2016р. – вересень 2016р.

Обов'язки:
- консультування клієнтів з усіх питань оформлення віз
- запис туристів на подачу документів до Консульств / Візових Центрів
- підготовка повного пакету документів для подачі до Консульств / Візових Центрів
- виписка страхових полісів

Менеджер візового відділу
Evolution Voyages (французька компанія-туроператор за направленнями: Франція, Італія, Швейцарія, Бенілюкс), м. Київ
грудень 2012р. – березень 2016р.

Додаткова інформація - Досвід роботи:
- 10.2007 – 11.2012 - головний спеціаліст відділу продажу об’єктів єдиних майнових комплексів, Фонд державного майна України, м. Київ
- 06.2006 – 11.2006 - головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності, Держкомзем України, Державна інспекція з контролю за використанням і охороною земель, м. Київ
- 04.2004 – 08.2004 - секретар-референт, ТОВ «Альфа-Інвест» (будівельна компанія), м. Київ
- 07.2003 – 03.2004 – менеджер з туризму, ТОВ «Тревел-Груп» (туристична компанія), м. Київ
- 01.1998 – 07.2003 – організація благодійних поїздок дітей-сиріт до Італії, оформлення документів та супровід дітей під час поїздок, Міжнародний благодійний фонд «Центр співробітництва «Універсо», м. Київ

Освіта (вища):
- Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2011 рік закінчення, спеціальність – правознавство, кваліфікація – юрист
- Київський національний лінгвістичний університет, 2003 рік закінчення, спеціальність – мова та література (німецька), кваліфікація – філолог, викладач німецької мови та зарубіжної літератури

Додаткова освіта
- Інститут інноваційної освіти КНУБА, кадровий менеджмент
- Університет економіки та права «Крок», фахівець кадрової служби
- Товариство Данте Аліґ’єрі, італійська мова
- Німецький культурний центр Goethe-Institut Kiev, німецька мова

Професійні навички:
- досвід роботи старшим адміністратором
- знання нормативних документів, а також основи етики, психології і культури обслуговування клієнтів
- високий рівень комунікативних навичок
- досвід роботи зі страховими компаніями стосовно обслуговування їх клієнтів
- ведення документації та звітності
- вміння вирішувати конфліктні ситуації
- навик ведення переговорів та ділової переписки

Додаткові навички та вміння:
- вільне володіння персональним комп’ютером: Microsoft Office, CRM, 1C, EMR, Internet, спільна розробка з системним адміністратором програми CRM для клініки
- водійські права категорії «B», стаж водія 15 років
- українська, російська – вільно, італійська, німецька – середній, англійська - базовий

Особисті якості:
- Активна життєва позиція,
- свідоме ставлення до поставлених обов’язків та завдань,
- в роботі направленість на результат,
- легко підтримую розмову з клієнтами та колегами,
- прагну навчатися та здобувати нові знання та навички

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати