Резюме від 2 грудня 2016

Басараба Світлана Василівна

Менеджер по роботі з клієнтами

Повна зайнятість.

Дата народження:
9 червня 1973 (43 роки)
Місто:
Чернівці


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Начальник відділу по роботі з клієнтами

з 09.2007 по нині (9 років 3 місяці)
ТЦ METRO, Чернівці (Торгівля)


Освіта

ЧНУ, КНТУ

Економічний, Чернівці

Вища, з 09.1993 по 07.2006 (12 років 10 місяців)

2 вищі освіти:
1. Дитяча педагогіка та психологія, практичний психолог
2. Бухоблік та аудит


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Word, Excel, MMS, DMS, CFM
  • Обробка документів та введення їх в базу даних (8 років досвіду)
    Експерт, використовую в даний час.
  • Оформлення гарантійних талонів (8 років досвіду)
    Експерт, використовую в даний час.
  • Видача сертифікатів якості (8 років досвіду)
    Експерт, використовую в даний час.
  • Реєстрація клієнтської бази (8 років досвіду)
    Експерт, використовую в даний час.
  • Організація та контроль роботи відділу (9 років досвіду)
    Експерт, більше 4-х років тому.
  • Вміння організувати ,виконувати та контролювати робочий процес (9 років досвіду)
    Експерт, більше 4-х років тому.
  • Рекламація товарів (9 років досвіду)
    Експерт, більше 4-х років тому.

Додаткова інформація

Комунікабельна, ерудована, відповідальна, легко контактую з людьми.Вмію організувати та виконувати поставлені задачі.
Адміністративні обовязки:
•Управління діяльністю відділу з метою забезпечення ефективності роботи.
•Контроль дотримання працівниками трудової дисципліни та правил внутрішнього трудового розпорядку.
•Планування роботи працівників, контроль виконання.
•Організація якісного обслуговування відвідувачів магазину. Вирішення конфліктних ситуацій та робота з рекламаціями.
•Організація та контроль роботи по реєстрації клієнтів та робота з клієнтською базою.
•Навчання персоналу з питань законодавства по якості товарів.
•Організація та контроль роботи відділу щодо реалізації та впровадження маркетингових акцій
•Перевірка товаросупроводних документів, які надаються постачальниками, на відповідність вимогам законодавства.
•Перевірка маркування продукції щодо вимог чинного законодавства.
•Надання клієнтам конкретного пакета товаросупроводних документів якості.
•Приймання претензій клієнтів, оформлення, реєстрація та опрацювання скарг згідно чинного законодавства.
•Коммунікація з постачальниками та виробниками щодо скарг клієнтів
•Реєстрація результатів внутрішніх перевірок якості продукції в магазині
•Контроль дотримання процедур забезпечення якості HACCP в ЦОТ

Додаткова інформація
•розуміння психології клієнта;
•висока стійкість до стресів;
•діловий та акуратний зовнішній вигляд;
•потрібний рівень грамотності;
•знання діючої нормативної бази якості ЗУ; ЗСС, документообігу з якості;
•зокрема щодр вимог Технічних регламентів та декларування продукції;
•навички роботи та знання касової дисципліни


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: