Резюме від 8 квітня 2024

Александра

Адміністратор, оператор 1С, товарознавець, менеджер по продажам, закупкам, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор пк, 1с по введенню данних, архіваріус.

з 12.2022 по 10.2023 (10 місяців)
Галактика, ПП, Полтава (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Створення/редагування клієнтської бази.
-Підготовка договорів для підписання, архівування відповідних документів,
занесення в базу інформації договору (юр/фіз особи)
-Внесення данних про працівників.
-Робота з первинною документацією.
-Інвентаризація складу(внесення поданих данних)

Помічник керівника

з 06.2022 по 11.2022 (5 місяців)
ФОП Гурин Д.Г., Полтава (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення документації по співробітникам, коригування бази клієнтів / співробітників/ постачальників. Контроль укладання договорів (постачальник/покупець), наявності відповідних документів. Інвентаризації товарного запасу на складі (оприбуткування/ списання товару). Проведення накладних.
Спілкування з постачальниками, контроль рекламацій, актів звірок, прибуткових накладних. Допомога у роботі торгових представників. Забезпечення роботи офісу, виконання доручень керівника.

Помічник керівника віділ кейтерінгу нафтовидобувної компанії

з 09.2021 по 12.2021 (3 місяці)
ТОВ "АЛЕКСАНДР", Полтава (Гірнича промисловість)

Формування, контроль, затвердження та виконання заявок тендерних та без тендеру.
Обробка тендерних пропозицій від постачальників (наявність усіх необхідних документів та їх відповідність заявленим вимогам)
Формування звітів за залишками, рухом ТМЦ та МШП на складах та відділеннях (по об'єктах)
Звіти про приходи від постачальників.
Формування звітних таблиць з об'єктів надання послуг.
Подання змін до основного річного плану.
Формування обґрунтувань необхідності закупівлі ТМЦ, МШП. Підтримання зв’язку офіс/зав. відділень/об’єкт, для 100% результативної роботи.
Планування роботи директора з кейтеренгу, Допомога в роботі головного технолога, відділу загалом.

Оператор 1 с

з 10.2019 по 02.2021 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "Алкогруппа", Полтава (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- формування видаткової та прибуткової документації;
- Оформлення накладних;
- коригування відомостей у документації за фактами руху товару;
- Формування аналітичної звітності;
- звіряння залишків на складі та формування звітів щодо руху товару;
- Підготовка первинної бухгалтерської документації;
- Внесення даних до бази.

Менеджер по продажам

з 12.2018 по 08.2019 (8 місяців)
ТОВ "НТП", Полтава (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бренд менеджер

з 06.2018 по 11.2018 (5 місяців)
Бренд агенство "Esfi", Полтава (Маркетинг, реклама, PR)

Консультація з бренд маркетингу (створенню бренду), складання основи контактів;
забезпечення відвідувачів рекламною продукцією (за потреби);
контроль за всіма процесами у ході заходу; формування пропозицій;
копірайтинг ( написання інформаційних, рекламних та текстів іншого характеру, які просувають та наповнюють інтернет-ресурси.)
реклама в соціальних мережах. Організація, допомога в організації тренінгів з саморозвитку,
соціальних проєктів.

Адміністратор розважального центру

з 11.2016 по 02.2017 (3 місяці)
РЦ "Турбіна", Полтава (Готельно-ресторанний бізнес)

Зустріч відвідувачів, підтримання комфорту та приємної атмосфери для гостей у залі. Управління персоналом (навчання новачків, складання графіків роботи, мотивація працівників, контроль робочого процесу). Робота з документацією, звітами, інвентаризація, касова дисципліна, інкасація грошових коштів за графіком. Вирішення конфліктних ситуацій. Організація та проведення банкетів, виконання службових доручень керівника.

Адміністратор кафе/ ресторану

з 01.2016 по 10.2016 (9 місяців)
"Суши Таун", Полтава (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація ефективної роботи кафе; керівництво персоналом (складання графіків роботи, навчання, контроль робочих процесів та дотримання стандартів закладу). Контроль роботи обладнання та якості страв, що готуються, контроль термінів реалізації готової продукції. Спілкування із відвідувачами, допомога офіціантам; оформлення необхідних документів та звітності підбір персоналу; проведення інвентаризацій; управління асортиментом страв, що готуються; робота з касою; організація бенкетів.

Помічник директора

з 03.2011 по 12.2015 (4 роки 9 місяців)
"Імперия", Полтава (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Пошук клієнтів, укладання договорів, теле маркетинг, логістика, управління роботи офісу та співробітників. Робота з постачальниками, замовлення матеріалів. Робота із клієнтською базою. Збільшення бази клієнтів. Успішна робота офісу.

Товарознавець

з 09.2007 по 02.2010 (2 роки 5 місяців)
ООО"ЕКО", Полтава (Роздрібна торгівля)

Робота з постачальниками, замовлення, прийом, повернення товарів, звіти про продаж. Робота у торговому залі, з продавцями. Переоблік. Виконання планів продажу. Успішна робота відділів

Торговий представник

з 09.2005 по 06.2007 (1 рік 9 місяців)
ФОП" Нікас", Полтава (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Продаж продуктів харчування, пошук клієнтів, укладання договорів. Мерчендаізинг на ТТ.

Освіта

МАУП

Юрист, Полтава
Незакінчена вища, з 2001 по 2005 (3 роки 11 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Стеко Днепропетровск

2014г.

Продаж по интернету. prom.ua

2015, 7 днів.

Оптовые продажи, техники продаж.

2016, 7днів

"Brand school",бренд маркетинг/ smm

2018,6 днів

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь Internet Работа с оргтехникой Кассовая дисциплина Viber Знание ресторанного бизнеса; Навыки общения с клиентами; Навыки организаторской работы; Навыки работы в программе 1С Навыки размещения рекламы в журналах, Интернете и информационных Навыки управления персоналом. HR менеджер

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Большой опыт роботы в
торговле. Мерчендайзинг, менеджер по продажам "Союз Виктан", "Антекс" "Никас". Товаровед, администратор с прод и пром группами товаров в супермаркетах. Больше 2-х лет опыт работы в общепите на руководящих должностях. Также event, PR, реклама. Проходила тренинги по продажам, холодным звонкам, бренд маркетингу, smm. Энергичная, ответственная, комуникабельная, быстро обучаюсь. Знание оргтехники, internet, word, excel, 1C (7/8 версии)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: