Резюме від 13 серпня 2018 PRO

Харченко Надія Анатоліївна

Директор по развитию, оптимизации бизнес-процессов

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Приватний підприємець

з 08.2014 по нині (4 роки)
ФОП, Киев (Фізична особа-підприємець)

КВЕД деятельности
82.11 Надання комбінованих офісних адміністративних послуг
82.19 Фотокопіювання, підготування документів та інша спеціалізована допоміжна офісна діяльність
63.99 Надання інших інформаційних послуг
62.02 Консультування з питань інформатизації
74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність
46.18 Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами

Специаліст відділу оформлення договорів

з 04.2014 по 08.2014 (4 місяці)
Консорціум ЄДАПС, Киев (ID-документи та інформаційні системи)

Розробка проектів з впровадження систем випуску, обліку, контролю та виготовлення посвідчень працівників організацій у вигляді пластикової ID-картки:
-аналітичний пошук замовників,
-складання та розсилка комерційних пропозицій;
-проведення переговорів;
-укладання договорів (складання та погодження);
-побудова бізнес-процесів для реалізації проекту;
-постановка задач технічним виконавцям проекту;
-погодження технічної специфікації програмно-апаратних комплексів;
-постачання обладнання замовнику та контроль за введенням в експлуатацію;
-затвердження макетів та зразків-еталонів бланкової продукції;
-замовлення витратних матеріалів, оформлення замовлення на виробництво;
-відвантаження готової продукції ( замовлення транспортного засобу, оформлення фінансових документів для оплати – рахунок, акт виконаних робіт);
-планування витрат сировини та матеріалів;
-складнання графіків поставок;
ведення звітності з проекту для керівництва

Заступник начальника відділу впрвадження ID-документів Центра зовнішніх відносин

з 10.2013 по 03.2014 (5 місяців)
ПАТ "КП ОТІ", Київ (ID-документы и информационные системы)

Впровадження та супровід проектів автоматизованих систем випуску, обліку та контролю ID-документів, розробка архітектури проекту, формулювання задач технічним виконавцям, координація та контроль за виконанням, переговори із замовником, складання та оформлення договорів, підготовка документів на відвантаження та оплату, звітність по проекту.

Спеціаліст відділу маркетингу у державних структурах

з 04.2012 по 09.2013 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "СП "Голографія", Киев (Виробництво захисних елементів)

Аналіз інформації та дослідження ринку, прведення презентацій проектів, розробка технічної документації, проведення переговорів із замовником, укладання договорів, погодження макета, супровід замовлення на виробництво, відвантаження продукції, складання річної звітності

Спеціаліст відділу оформлення договорів

з 08.2010 по 04.2012 (1 рік 8 місяців)
Консорціум ЄДАПС, Киев (ID-документы и информационные системы)

Ведення договірної роботи із супроводження проектів посвідчення водія, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, паспорту для виїзду за кордон:
-листування із замовниками
-укладання договорів між підприємствами-учасниками
-планування постачання готової продукції
-супровід замовлень на виробництво
-складання графіків поставок витратних матеріалів та контроль за їх дотриманням
-постачання подукції замовнику та оформлення товаросупровідної документації (рахунок, акт виконаних робіт, видаткова)
-ведення документообігу між підприємствами-учасниками поектів (листи, замовлення, акти та ін.)
-ведення таблиць обліку витратних матеріалів, оформлення документів на склад
-звітність по проектам для керівництва

Помічник директора, помічник Голови Ради директорів

з 09.2007 по 07.2010 (2 роки 10 місяців)
ТОВ "СП "Голографія", Киев (Виробництво захисних елементів)

Составление и планирование графика рабочего дня руководителя,информирование руководителя о дедлайнах, встречах, поездках и прочих деловых мероприятиях, ведение документации (работа с почтой и документами, составление и редактирование писем, приказов и т.д.), поддержание деловых контактов (ответ на телефонные звонки, организация телефонных конференций), организация работы офиса, сбор и оперативная подготовка необходимой информации.

Адміністратор учбових програм департамента оцінки майна

з 11.2004 по 08.2007 (2 роки 9 місяців)
Міжнародний інститут бізнеса, Школа національних професійних кваліфікацій, Киев (Освіта)

Організація учбового процесу (забезпечення проживання, харчування, методичних посібників) супроводження учасників семінарів

Секретар-референт

з 09.1994 по 08.1995 (11 місяців)
ТОВ "Електроавтоматика", Киев (Постачання ПК)

Підготовка організаційних документів, переклад документації (російська-українська), аналіз та збір інформації, ведення бази клієнтів.


Освіта

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Спеціаліст, Українська мова та література, народознавство, зарубіжна література, Киев
Вища, з 09.1995 по 06.2000 (4 роки 9 місяців)


Додаткова освіта

  • Аналіз даних та статистичне виведення на мові R (2016, 1,5 місяця)
  • Візуалізація даних (листопад 2016 - січень 2017, 2 місяці)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    1С Производство (версія 8.2), MS office (Word, Exel, Power Point, Publisher та ін.), Adobe Illustrator (базовий)
  • Керування проектами (5 років досвіду)
    Експерт, використовую в даний час.
  • B2B-маркетинг (8 років досвіду)
    Експерт, використовую в даний час.
  • •B2G-маркетинг (5 років досвіду)
    Експерт, використовую в даний час.

Знання мов

  • Російська — середній
  • Українська — середній
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Подробнее: https://www.linkedin.com/profile/edit?trk=nav_responsive_sub_nav_edit_profile

- дата народження - 18.09.77 р.
- паспорт для виїзду за кордон
- не проти відряджень
- попередня співбесіда - Skype


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: