Резюме від 31 січня 2024

Галина

Супервайзер кол-центру, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Рекрутер

з 01.2023 по нині (1 рік 4 місяці)
Modern Cleaning Technologies, Kраків (Послуги для населення та бізнесу)

Пошук працівників на різні актуальні вакансії, та налаштування таргетингу, реклами для компанії на Facebook

Супервайзер кол-центру

з 02.2019 по 12.2023 (4 роки 10 місяців)
ASUS Global Pte Ltd, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

В якості супервайзера кол-центру ASUS відповідала за покращення якості обслуговування клієнтів шляхом моніторингу операторів першої лінії та їхніх телефонних дзвінків та чату, роботи з конфліктними клієнтами та виконання показників плану продажів.
З 2020 року працюю спеціальним представником компанії, надаючи загальну, технічну та сервісну допомогу клієнтам на торгових онлайн-платформах, а також готуючи звіти про ключові продукти компанії.
• Моніторинг соціальних медіа та онлайн-джерел для галузевих тенденцій
• Розроблені плани шляхом адаптації найкращих практик, які відповідають масштабу та
бачення організації для сприяння розкладу, бюджету та виконанню завдань

Технічний консультант

з 02.2016 по 10.2019 (3 роки 8 місяців)
Samsung Electronics Ukraine (http://www.samsung.com), Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Працювала з клієнтами по телефону, електронною поштою та особисто, щоб надати вказівки щодо функцій і конфігурацій різного обладнання Samsung. Створювали замовлення та отримували деталі скарг. Зв’язувалась з клієнтами, щоб відповісти на запити та повідомити їх про результати розгляду претензій або будь-які заплановані коригування.
• Коригування претензій з дилерами, перевірка деталей, заявлених як дефектні, і схвалення або відхилення претензій дилерів; проведені випробування для визначення ступеня пошкодження або потреби в технічних службах
• Замовлення тестів для визначення причин несправностей товару; встановлення конкретні несправності та анотована інформація для подальшого ремонту або заміни

Оператор технічної лінії підтримки

з 12.2014 по 10.2016 (1 рік 10 місяців)
Global Bilgi (http://globalbilgi.com.ua), Киев (Телекомунікації, зв'язок)

Керувала високим рівнем потоку викликів (понад 120 на день) і відповідала на запитання клієнтів щодо облікових записів, виставлення рахунків і покриття бездротової мережі 4G. Усунення несправностей і налаштування різного обладнання та комп’ютерів на базі систем Windows і Mac OS. Розглядала запити клієнтів, розставляла їх за пріоритетністю, призначала зустрічі з обслуговуванням і персоналом магазину. Контроль та навчання нового персоналу.
• Стала супервайзером у 2015 році завдяки видатному професіоналізму протягом року, обробляючи запити клієнтів, точно надаючи інформацію для забезпечення вирішення скарг на продукти/послуги та задоволення клієнтів

Знання і навички

MS Excel MS Office Користувач ПК Windows CRM Операційні системи MacOS LibreOffice Управлінські навички Доброзичливість

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Польська — вище середнього

Додаткова інформація

Молодий спеціаліст з більш ніж 8-річним досвідом роботи з клієнтами, управління та адміністративної підтримки. Вільно володіє польською, українською та англійською мовами, здатна забезпечити захоплюючу ефективність у спілкуванні між клієнтами та компанією. Продемонстрував лідерство та підтримку в численних завданнях, керуючи звітами, персоналом і технічною допомогою в реальному часі.


Інтереси
-Музика
-Художня література/Наукова література
-Кіно.
-Художня вишивка.
-Малювання
-Саморозвиток
-Фотографія
-Подорожі
-Психологія

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: