Резюме від 17 листопада 2023 PRO

Анна

Офіс-менеджер, помічник бухгалтера, оператор 1С, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу, помічник бухгалтера

з 07.2020 по 06.2021 (11 місяців)
ПП "Термолекс", Чернігів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Продаж обладнання системи кондиціювання та вентиляції, виписка первинної документації, приймання участі в тендерах, закупка необхідного обладнання та комплектуючих, приймання та обробка замовлень, прорахунок кошторису комплектуючих по вентиляційним системам, робота з клієнт-банком, ведення документообігу.

Асистент менеджера (оператор 1 С)

з 11.2019 по 02.2020 (3 місяці)
ТОВ ВКФ «ВВ», Чернігів (забезпечення офісів канцелярською та іншою офісною продукцією.)

•Оформлення документів в програмі 1С, облік руху товару (рахунок, заказ, накладна, возврат, ТТН)
•Складання маршруту для водія
•Прийняття заказів від клієнтів
•Взаємодія з відділом закупок для замовлення відсутнього товару на складах у постачальників

Менеджер по адмінистративній діяльності

з 10.2017 по 09.2019 (1 рік 11 місяців)
ТОВ "СП "Фенікс, Чернігів (надання послуг протипожежного призначення)

•Робота з клієнтською базою
•Оформлення документів в програмі 1С, облік руху товару
•Отримання та опрацювання заявок
•Забезпечення життєдіяльності офісу
•Робота з документообігом
•Виконання доручень керівника
•Отримання та відправлення документів та кореспонденції;
•Складання маршруту для водія по Чернігову і Чернігівській області
•Підготовка документів та прийняття участі в тендерах

Бухгалтер

з 11.2016 по 04.2017 (5 місяців)
ТОВ "Арма-Чернігів", Чернігів (виробництво та продаж дверей)

•Формування маршрутних листів та ТТН
•Ведення реестрів та подшивка документів.
•Ведення первичної документаціїи (прибуткові,видаткові,возврат, переміщення, списання, оприбуткування товару, оплати)
•Отримання та опрацювання заявок

Офіс-менеджер

з 07.2011 по 09.2016 (5 років 2 місяці)
ТОВ "ДВП "Базис", Київ (здача приміщень в оренду, проектування котеджів, ремонт квартрир та будинків, , юридичні послуги пов’язані з будівництвом, вантажоперевезення, туризм)

Відправка та прийом електронної пошти;
прийом дзвінків;
зустріч клієнтів;
отримання та відправлення документів та кореспонденції;
забезпечення життєдіяльності офіса;
оформлення та відстежування строків договорів, оформлення наказів;
робота з вхідною та вихідною кореспонденцією (отправка звичайних та рекомендованих листів, прийом посилок);
підготовка та розрахунок рахунків, видаткових накладних, актів виконанх робіт;
робота з клієнт-банком (платежі, зарплата);
відправлення та отримання податкових накладних в програмі MeDoc;
розміщення реклами в газетах, інтернеті;
ведення ділового листування;
підготовка договорів та розрахунок Орендарів (за оренду приміщення та комунальні послуги);
підготовка проектів документів (договора, довіреності, заяви, листи, запити).

Освіта

Київський славістичний університет денної форми навчання

Кваліфікація «Спеціаліста з фінансів», Чернігів
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 10 місяців)

Отримала диплом "Спеціаліста"

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Office M.E.Doc Email Windows Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з факсом Робота з ксероксом

Знання мов

  • Українська — вище середнього
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Телеграм @Анна Дудко
Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, порядність, самокритичність, неконфліктність, робота в команді, доброзичлива.
ПРОХАННЯ ПО ВАКАНСІЇ:
РОБОТУ в КОЛЛ ЦЕНТРІ ТА
МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ НЕ ПРОПОНУВАТИ!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: