Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Наталія

Секретар, офіс-менеджер, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Секретар-діловод

з 04.2019 по 02.2023 (3 роки 10 місяців)
ТОВ "Житло Комфорт Сервіс", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Забезпечення офісу (заказ кави, концелярских товарів, вода та інше), реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, документообіг, консультація та заключення договорів на обслуговування з новими власниками, консультація власників з приводу оплати за комунальні послуги ( в межах компетенції), підготовка та реєстрація наказів по підприємству, підготовка пакету документів до суду для юриста, ведення реєстрів виконаних робіт, підготовка довідок для мешканців, телефонні дзвінки, поштова кореспонденція, підготовка документів на підпис директору, кадрова робота. Робота в програмі ЖКГ_ПЛЮС.

Інженер I категорії

з 09.2018 по 01.2019 (4 місяці)
Керуюча компанія Солом'янського району в м. Києві, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Виконання розпоряджень директора, робота з документами, спілкування з мешканцями, документообіг.

Помічник директора

з 10.2017 по 09.2018 (11 місяців)
Керуюча компанія Солом'янського району в м. Києві, Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Робота з документами на підпис директору, виконання розпоряджень директора.

Старший оператор

з 06.2011 по 08.2016 (5 років 2 місяці)
ПІІ "АМІК УКРАЇНА", Київ (Автобізнес та автосервіс)

Помічник директора АЗС, робота з персоналом, ведення магазина, робота в 1С і з базовими програмами, организація безперебійної работи АЗС, проведення інвентаризацій, ведення документації

Освіта

Національний Транспортний Університет

Економіка підприємства, економіст, Київ
Вища, з 2004 по 2008 (4 роки)

Додаткова інформація

Вільно володію державною мовою та російською, базовим англійським, працюю в програмі 1С,базові програми підприємств де працювала, досвід роботи з людьми, організація безперебійної роботи підприємства, документообіг, работа з постачальниками, комунікабельна, швидко навчаюсь, стресостійка, відповідальна, неконфліктна, пунктуальна.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: