Резюме від 2 квітня 2020 PRO

Виталий

Начальник відділу, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто проживання:
Бурштин
Готовий працювати:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор

з 09.2013 по нині (10 років 8 місяців)
ТОВ Спецоценка ВНТ, Бурштын (оценочноя деятельность)

Обов'язки:
- встановлення ділових контактів та проведення переговорів з замовниками з метою проведення робіт з оцінки об'єктів цивільних прав;
- укладання і оформлення договорів за встановленою формою;
- проведення оцінної діяльності по встановленню ринкової чи іншої вартості (первісної, залишкової, інвестиційної, ліквідної, відбудовної, страхової, заставної й іншої) об'єктів цивільних прав: (нерухомого і рухомого майна, у тому числі майнових прав; робіт і послуг; інформації; результатів інтелектуальної діяльності і прав на них; нематеріальних благ);
- консультування замовника з питань діючого законодавства України про оцінну діяльність і інших (що застосовуються при оцінці об'єктів цивільних прав) нормативних і правових документів;
- складання в письмовій формі звіту про виконану роботу;
- забезпечення схоронності складеного звіту про оцінку протягом трьох років та документів, що одержані від замовників і третіх осіб у ході проведення оцінки;
- дотримання конфіденційності інформації, що була отримана від замовника у ході проведення оцінки;
Досягнення:
За період роботи, з серпня 2013р. і по теперішній час послугами ТОВ “Спецоцінка ВНТ” щодо проведення оцінної діяльності скористалося більш ніж 2200 клієнтів, як фізичних так і юридичних осіб, а також органи місцевого та районного самоврядування. Забезпечено поступове становлення компанії на ринку оцінної діяльності шляхом проведення рекламних компаній, укладенням договорів про співпрацю з іншими організаціями в плані проведення оцінної діяльності та наданням якісних та оперативних послуг.
За період роботи компанія нагороджена нагородою та відзнакою в таких номінація:
-Бронза рейтингу серед суб’єктів господарювання України за показником
“Фондовіддача”;
-Золото рейтингу серед суб’єктів господарювання Івано-Франківської області
за показником “Коефіцієнт обертаємості активів”
Мотив переходу на іншу роботу: пошук стабільної роботи та достойної заробітної плати. Можливість кар’єрного росту та постійне професійне самовдосконалення.

Начальник відділення

з 12.2005 по 01.2013 (7 років 1 місяць)
Начальник відділення № 12 Філії ВАТ КБ “Надра” Івано-Франківське РУ, Бурштын (банківська діяльність, страхування)

Основні обов’язки: керівництво безбалансовим відділенням, залучення клієнтів, розподіл контролюючих функцій та профільних навантажень між співробітниками відділення, контроль над операціями здійсненими в відділенні, відповідальність за збереження та схоронення цінностей, організація самонавчання співробітників.
Кількість підлеглих: 10 чоловік.
Штат відділення: 11 чоловік.
Результат діяльності:
На посаді начальника з моменту відкриття відділення (брав участь у знаходженні приміщення під відділення та його ремонті).
НАЧАЛЬНИК БЕЗБАЛАНСОВОГО ВІДДІЛЕННЯ
Безбалансове відділення № 12 Філії ВАТ КБ “Надра” Івано-Франківське РУ
Основні обов’язки: керівництво безбалансовим відділенням, залучення клієнтів, розподіл контролюючих функцій та профільних навантажень між співробітниками відділення, контроль над операціями здійсненими в відділенні, відповідальність за збереження та схоронення цінностей, організація самонавчання співробітників.
Кількість підлеглих: 10 чоловік.
Штат відділення: 11 чоловік.
Результат діяльності:
На посаді начальника з моменту відкриття відділення (брав участь у знаходженні приміщення під відділення та його ремонті).
За короткий термін в квітні 2006р. вивів відділення на прибуток. Засвоїв нові банківські продукти, навчив банківської роботи молодий штат працівників.
За результатами 2007 та 2008 років доведений бізнес – план по приросту кредитного та депозитного портфелю, об’ємні показники та онкольні залишки перевиконано.
Проблемна заборгованість по кредитному портфелю відділення становить 3,7% від загального кредитного портфелю.( в т. ч. по кредитних картках ).
В період 2010-2012 рр. забезпечив беззбиткову діяльність відділення, тим саме практично зберігши потенційну базу клієнтів, здійснив приріст депозитної та кредитної бази, потенційно збільшив ресурсну базу платіжних карток.
Мотив переходу на іншу роботу: кар’єрний ріст, пошук достойної заробітної плати.

Начальник відділу

з 01.1999 по 12.2005 (6 років 11 місяців)
Начальник відділу по роботі з населенням відділення Промінвестбанку в м. Бурштин”, м. Бурштин, вул. Будівельників, б.2, Бурштын (банківська діяльність, пластикові технології, депозити та страхування)

Основні обов’язки:
-організація вкладної справи в філії, впровадження та обслуговування пластикових технологій з використанням внутрішніх та міжнародних пластикових карток;
-організація пунктів видачі готівкових коштів, банкоматів держателям карток та їх технічне обслуговування;
-аналіз основних показників ефективності вкладних операцій, контроль за роботою ощадних кас та безбалансових філій.
Кількість підлеглих: 8 чоловік.
Штат філії: 32 чоловіки.
Результати діяльності: за період з 01.01.2003р. по 01.01.2004р. було заключено договора з організаціями на обслуговування за допомогою міжнародних платіжних карток. Випущено понад 3500 карток. Інтенсивно проводиться залучення пенсіонерів для виплати пенсій в філії, відкрито 675 пенсійних рахунків. Встановлено банкомат в м. Бурштин, пос-термінали в торгових організаціях. Відкрито 1178 поточних вкладних рахунки та 375 термінових вкладів. Ресурси від залучення вкладів населення та залишків коштів на картках МПС держателів філії зросли в 4 рази.
Розроблена власна програма для обліку та проведення операцій по пластикових картках.
Мотив переходу на іншу роботу: професійний ріст, підвищення рівня кваліфікації, вдосконалення набутих знань.

Менеджер маркетингового відділу

з 12.1996 по 01.1999 (2 роки 1 місяць)
ЗАО "ГЕЛІОС-95”, Иркутск (оптова та роздрібна торгівля косметикою та парфумерією всесвітньовідомих брендів: Oriflame, L’Oreal Garnier, L’Oreal Perfections, Schwarckopff, Maybelline, Rivolli і ін. Офіційний представник Oriflame на Сході Сибіру)

Освіта

ПОГ "Навчально-методичний центр з питань оціночної діяльності"

Оцінювач майна, Киев
Вища, з 2013 по 2013 (2 місяці)

Оцінка об'єктів нерухомого та рухомого майна у матеріальній формі для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов'язкових платежів, відповідно до чинного законодавства, оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об'єкти інтелектуальної власності

Ивано-Франковский Государственный технический университеит нефти и газа

Автоматика и управление, Ивано-Франковск
Вища, з 1991 по 1996 (4 роки 9 місяців)

Автоматизоване управління в технічних та організаційних системах з викорристанням комп'ютерних технологій.

Додаткова освіта та сертифікати

ПОГ "Навчально-методичний центр з питань оціночної діяльності"

2013, 3 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Windows Adobe Photoshop MS Access M.E.Doc Бухгалтерський облік SQL FoxPro MS Visual FoxPro Sybase

Знання мов

Англійська — середній

Рекомендації

Коцур Микола Михайлович

Коцур Микола Михайлович

Начальник відділу, Бурштинська міська рада

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

•права водія категорії “В,В1,С,С1,D,D1,СE” ( стаж водіння – 25 років );
•вільне володіння ПК ( програмні засоби – Foxpro, Visual Foxpro. Sybase SQL Anywhere; операційні системи – Nowell, Windows 2000-2007/NT; програмні продукти – Word, Excell, Access, Photoshop і ін.);
•англійська мова ( середній рівень);
•наявність закордонного паспорта;
•наявність значних комунікаційних знайомств в органах державної влади, фіскальної служби, ДАІ,МРЕО, страхових компаніях та експертно - оціночних організаціях;
•значний досвід роботи з страховими компаніями по продуктах страхування “Повне Каско”, ОСЦВП та автосалонами;
•сертифікат про проходження навчання за програмою підготовки тренерів - менеджерів з питань продажі банківських та допоміжних продуктів;
•власний автомобіль Skoda Octavia ( рік випуску –2006р.);
•великий досвід роботи в банківській, оціночній та страховій сферах;
•можливість переїзду

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: