Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Олег

Керівник відділу безпеки

Вік:
32 роки
Місто проживання:
Коломия
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Луцьк, Львів, Тернопіль, Ужгород, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кліщун Олег Ігорович
(Oleh Klishchun)

Дата народження: 08.03.1992
Місто: Стрий
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: Зайняти цікаву посаду, яка дозволить використовувати багаторічний досвід і одночасно дасть можливість професійного зростання.

Освіта:
2007 р. – 2011 р., Стрийський коледж ЛНАУ, факультет «юридичний», спеціальність «правознавство», диплом бакалавра.
2011р. – 2014 р., Національний університет ”Львівська політехніка”, спеціальність «правознавство» диплом спеціаліста.

Додаткова освіта:
Грудень 2016р. – курси “GPS/ Глонасс системи моніторингу за транспортом”
2018р. – тренінг “Ефективне управління на щодень” від R of K
2018р. – тренінг “Лідерство” від Школа комунікацій
Лютий 2018р. – тренінг “Стрес менеджмент” від Шола комунікацій
Лютий 2018р. – тренінг “Комунікація і конфлікти” від Шола комунікацій
березень 2018 р. — тренінг «Ефективне керівництво. Практика роботи з персоналом» м.Коломия
квітень 2018р. – курси “Інструменти ефективного менеджера” від Traning For Business
червень 2018р. – навчання “Microsoft Exel Advanced” від Logos IT Academy
Лютий 2019 р. – тренінг “Адміністрування персоналу” від MCFR
2020р. – тренінг “Ефективне управління на щодень” від River of knowledge
2023р. – семінар “ISO/IEC 27001:2022 Система менеджменту інформаційної безпеки” від Team Suprema

Досвід роботи:
Секретар суду
січень 2012 р. – липень 2012 р. Стрийський міськрайонний суд, м. Стрий.
Судовий розпорядник
липень 2012 р. – серпень 2015 р. Стрийський міськрайонний суд, м. Стрий.
Контролер пасажирського транспорту
серпень 2015 р. – лютий 2017 р. ТзОВ «Леоні Ваерінг Системс УА ГмБХ», м. Стрий.
Начальник зміни відділу безпеки
лютий 2017 р. – травень 2017 р. ТзОВ «Леоні Ваерінг Системс УА ГмБХ», м. Стрий.
Начальник відділу безпеки підприємства
березень 2017 р. – на даний момент ТзОВ «Леоні Ваерінг Системс УА ГмБХ», м. Коломия.

Функціональні обов’язки:
• співпраця з правоохоронними органами та судом;
• управління персоналом (16 чол.);
• контроль ведення документації;
• відстеження платіжних документів;
• навчання та наставництво працівників;
• забезпечення безпеки підприємства за наступними напрямками:
1. Економічна та внутрішня безпека:
◦ перевірка контрагентів та партнерів на благонадійність та репутаційні ризики;
◦ перевірка договорів, рахунків, кошторисів, специфікацій, актів виконаних робіт;
◦ перевірка кандидатів на вакантні посади компанії (репутація);
◦ перевірка діючих співробітників компанії;
◦ робота з скаргами та претензіями;
◦ проведення розслідувань та перевірок за фактами порушення;
◦ участь в проведенні інвентаризацій;
◦ участь в проектах та комісіях;
◦ перевірка та контроль за витратами палива;
◦ GSM моніторинг автотранспорту компанії (контроль);
◦ політика чистих столів;
2. фізична та особиста безпека:
◦ забезпечення фізичною безпекою об'єктів компанії;
◦ забезпечення контрольно-перепускного режиму;
◦ збереження матеріальних цінностей компанії;
◦ забезпечення об'єктів інженерно-технічними укріпленнями.
3. технічна безпека: оснащення об'єктів компанії технічними засобами безпеки (охоронна сигналізація, тривожна кнопка, системи управління контролю доступом, системи відео спостереження, пожежна сигналізація).

Професійні навички:
— вміння орг. роботу транспортного відділу;
— вміння орг. роботу охорони підприємства;
— досвід роботи з зовнішніми фірмами (autsorsing);
— навички ведення документообігу;
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word…), інтернет);
— навички управління персоналом;
— вміння вільно вести переговори;
— знання мов: українська — рідна; англійська – А2 (В1 вивчаю);

Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, швидко навчаюсь, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність та чесність, стрес стійкість, аналітичний склад розум;

Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений.
Можливість відряджень: так.
Водійське посвідчення: так.
Хобі: рибалка, відвідую тренажерний зал.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: