Резюме від 22 січня 2024 PRO

Сергій

Заступник директора, фінансовий менеджер, аналітик, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
66 років
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Дистанційно, Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий аналітик

з 09.2017 по 03.2020 (2 роки 6 місяців)
ТОВ "9 Бар", Івано-Франківськ (дистрибуція кави, оренда і ремонт кавових апаратів)

Функціональні обов'язки:
•створення з "нуля" фінансового обліку, розширення та модернізація управлінського обліку;
•повний контроль фінансово-господарської діяльності підрозділів компанії;
•аудит управлінського і фінансового обліку в компанії;
•контроль дотримання персоналом бізнес-процесів і процедур, затверджених в компанії;
•проведення планових і непланових ревізій;
•контроль роботи торгових представників.
Досягнуті результати:
Створена ефективно працюючий модуль фінансового обліку.
Розроблено та впроваджено нові, модернізовані існуючі, бізнес-процеси управлінського обліку.
Постійний контроль роботи торгових представників (маршрути, товари, паливо, дебіторська заборгованість).
Постійний контроль руху основних засобів.
Регулярні ревізії складів (товари, основні засоби).

Начальник контрольно-ревізійного відділу

з 03.2011 по 01.2017 (5 років 10 місяців)
ПрАТ "Інком" (потім ТОВ "ІТ - Інтегратор"), Київ (ІТ інтеграція)

Функціональні обов'язки:
•створення з "нуля" служби внутрішнього контролю та аудиту;
•повний контроль фінансово-господарської діяльності підрозділів та структурних одиниць компанії;
•аудит управлінського і фінансового обліку в компанії;
•модернізація існуючих і розробка нових бізнес-процесів і процедур управлінського і фінансового обліку;
•додатково з 2014 р. - відповідальний за придбання, облік і рух основних засобів в компанії, включаючи філії (модуль управлінського обліку "Основні засоби").
Досягнуті результати:
Створена ефективно працююча служба внутрішнього контролю та аудиту. Розроблено та впроваджено систему постійного моніторингу за рухом грошових коштів і ТМЦ.
Проведено перевірки роботи всіх підрозділів компанії. Виявлено факти розкрадання коштів на загальну суму $ 95000, недбалості в обліку ТМЦ, використання службового становища в особистих цілях. У 2012 році завдяки діяльності відділу, готівкові витрати компанії зменшилися на $ 240000 при зростанні обсягів продажів.
Розроблено та впроваджено нові, модернізовані існуючі, бізнес-процеси управлінського обліку.

Заступник директора фінансового департаменту по роботі з регіонами.

з 05.2006 по 02.2011 (4 роки 9 місяців)
ЗАТ "Інформаційні комп'ютерні системи" (потім ПрАТ "Інком"), Київ (ІТ інтеграція)

Функціональні обов'язки:
•керівництво бухгалтерським і управлінським обліком в філіях компанії;
•Розробка та впровадження проекту "єдина юридична особа".
Досягнуті результати:
Розроблено модель роботи філій, як невіддільних регіональних підрозділів ПАТ "ІНКОМ".
Забезпечено перехід всіх філій на одну юридичну особу без втрат обсягів продажів.
Проведено поступову ліквідацію всіх юридичних осіб в регіонах з мінімальними грошовими витратами.
Впроваджено єдину систему управлінського та бухгалтерського обліку в компанії.

Заступник начальника відділу бухгалтерського обліку по роботі з регіонами.

з 05.2004 по 04.2006 (1 рік 11 місяців)
ЗАТ "Інформаційні комп'ютерні системи", Київ (ІТ інтеграція)

Функціональні обов'язки:
•створення в корпоративній програмі управління компанією модуля бухгалтерського обліку для філії - окремої юридичної особи;
•переведення бух. обліків філій на єдиний стандарт бух. обліку в корпоративній програмі;
•керівництво бухгалтерським обліком в філіях компанії;
•підбір і навчання бухгалтерів філій;
•синхронізація бухгалтерського та управлінського обліку у філіях;
•допомога бухгалтерам філій при проведенні перевірок податковими та іншими контролюючими органами.
Досягнуті результати:
Створено та впроваджено модуль "бух. облік у філії".
На програму переведені всі 27 філій компанії.
Проведено підбір і навчання бухгалтерів філій. Розроблено та впроваджено систему мотивації бухгалтерів.
Забезпечено мінімальні грошові витрати при проведенні податкових перевірок.
Модернізовано процедури взаємодії бухгалтерів з іншими підрозділами філій за допомогою синхронізації управлінського та бухгалтерського обліку.

Заступник директора, головний бухгалтер.

з 07.1996 по 04.2004 (7 років 9 місяців)
ТОВ "ІКС - Івано-Франківськ", Івано-Франківськ (ІТ інтеграція)

Функціональні обов'язки:
•створення і розвиток філії;
•створення і ведення бухгалтерського і податкового обліку в філії;
•розробка управлінських зв'язків між підрозділами філії;
•проведення переговорів з замовниками.
Досягнуті результати:
Створено успішно працюючу філію (одну з перших філій компанії ІКС в регіонах). Забезпечено постійне зростання обсягів продажів (від $ 3000 в 1996р. До $ 650000 в 2002 р)..

Інженер, мол. науковий співробітник, старший науковий співробітник

з 08.1980 по 06.1996 (15 років 10 місяців)
Івано-Франківський інститут (потім - університет) нафти і газу, Івано-Франківськ (дослідно-наукові розробки)

Пройшов шлях від інженера до старшого наукового співробітника, керівника науково-дослідної тематики.

Освіта

Міжнародний Інститут Менеджменту (МІМ Київ)

Корпоративний курс Mini MBA (без виїзду на стажування за кордон)., Київ
Вища, з 2007 по 2007 (6 місяців)

Івано-Франківський інститут нафти і газу

Механічний, інженер-механік, Івано-Франківськ
Вища, з 1975 по 1980 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

Користувач ПК Управлінський облік Бухгалтерський та податковий облік Фінансовий облік, в тому числі фінансовий аналіз Досвід підбору та управління персоналом Досвід розробки мотиваційних програм співробітників Досвід побудови і роботи служби внутрішнього контролю і аудиту Удосконалення бізнес-процесів і процедур роботи підприємства Освоєння будови будь-якої техніки, в т.ч. авто. з/ч і т.д.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

•Впевнено орієнтуюся в усіх юридичних і правових аспектах господарсько-договірної діяльності підприємства.
•Досвід адміністративного управління колективом до 30 співробітників, функціонального управління - понад 1000 співробітників.
•Водійський стаж понад 30-ти років.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: