Резюме від 25 квітня 2017

Юлія

Провідний спеціаліст (банк), старший інспектор відділу кадрів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Буча
Готовий працювати:
Буча, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

старший інспектор відділу кадрів

з 08.2015 по нині (8 років 9 місяців)
ПрАТ "ПМК-6 "Поліськсільбуд", Немішаєве (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Оформлення наказів на приймання, переведення, звільнення, відпустка та інші.
Заповнення лікарняних листів; Видача довідок; оформлення табелів робочого часу;
Складання графіків відпусток і контроль за його дотриманням;
Звітність (місячна та річна). Військовий облік.

Старший спеціаліст з розрахунково-касових операцій

з 02.2008 по 09.2015 (7 років 7 місяців)
ПрАТ "Альфа-банк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

•відкриття, обслуговування та закриття депозитних і поточних рахунків фізичних осіб в національній та іноземній валютах;
•відкриття картрахунків та обслуговування МПК (зарплатні проекти, депозитні програми, пенсійні програми);
•проведення безготівкових розрахунків та розрахункових операцій;
•здійснення операцій переказів національної та іноземної валют;
•реструктуризація кредитних договорів;
•оформлення позабалансових операціяй;
•ведення внутрішньої документації;
•надання звітності по всій операційній діяльності;
•відкриття, обслуговування та закриття поточних рахунків юридичних осіб.

Економіст відділу по роботі з клієнтами.

з 11.2006 по 02.2008 (1 рік 3 місяці)
ВАТ «БІГ Енергія», Киев (Фінанси, банки, страхування)

Освіта

Державна академія статистики, обліку та аудту держкомстату України

Облік та аудит, Киев
Вища, з 2002 по 2007 (5 років 3 місяці)

здобула кваліфікацію магістра з обліку та аудиту

Додаткова інформація

1.Володіння ПК: банківські програми (IS-Card, Slolp, АБС-Б2), текстові редактори Microsoft Word, електронні таблиці Microsoft Excel, Internet. Маю великий досвід швидкого вивчення нових програм.
2.Досконале володіння українською та російською мовами, англійська – базова.
3.Вміння ділового спілкування, відповідальність, порядність, комунікабельність, організованість, робота в колективі для досягнення поставлених цілей.
4.Бажання та вміння швидко навчатись та здобувати нові якості сучасного спеціаліста.
5.Шкідливих звичок не маю, веду здоровий спосіб життя.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: