Резюме від 20 листопада 2017 PRO

Іра

Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами, оператор call-центра, 4 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Мукачево

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по продажам 1С,оператор call-центра

з 10.2016 по 02.2017 (4 місяці)
Koderline, Мукачево (ИТ-компанія,продажа та надання послуг 1С)

Головне завдання було - це продажа програм та надання послуг по 1С.
- Активне залучення до співпраці нових клієнтів
-Проведення переговорів з керівництвом компаній-клієнтів, формування комерційних пропозицій
-Активна підтримка існуючої клієнтської бази
-Робота в програмі CRM
-Досвід роботи з запереченнями і згладжуванням конфліктних ситуацій
Досягнення - за такий короткий термін мені вдалося знайти більше 100 клієнтів,заключити 2 контракти і продати 3 продукта.

Освіта

УжНУ

Філологічний-відділення журналістики,спеціальність "Журналіст", Ужгород
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Народилася 14 квітня 1986 року,українка. Не одружена.

ДОСВІД РОБОТИ

2008-2009рр. – журналіст на телебаченні М-Студіо .

Обов'язки:

-написання матеріалів;
- проведення інтерв’ю;
- написання новин;
-підбір картинок і начитка закадрового тексту

2009р. - виконувала обов’язки генерального директора інформаційного відділу радіо Закарпаття ФМ.

Обов'язки:
-робота з персоналом;
- керування підбором інформації;
-редагування новин.

2008-2010рр. – журналіст на радіо Закарпаття ФМ

Обов'язки:
-підбір та написання матеріалів;
-підготовка та проведення розважальних програм в прямому ефірі;
- підготовка блоку новин, набір статей на комп’ютері, співпраця з газетами.

2013-2014рр. – адміністратор ресторана «Легенда» м. Одесса

Обов'язки:

-прийом та розміщення клієнтів;
-дотримання реєстраційних формальностей;
-контроль роботи персоналу ресторана ;
-матеріальна відповідальність;
-прийом дзвінків та електронних листів;
-виписування рахунків;
-вирішення конфліктних ситуацій та допомога клієнтам;
-робота з офісної технікою та ПК.

- Цілеспрямована та амбіційна, вмію працювати в команді. Комунікабельна,доброзичлива,відповідальна.
- Володію навиками роботи MsWord, Excel, Інтернет, CRМ,документооборот.
- Вільно володію українською та російською мовою.
-Швидко навчаюсь, відповідальна , маю досвід роботи у команді та самостійно.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: