Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4021983
Юрисконсульт, менеджер з персоналу, помічник керівника
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Місто:
- Калуш
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Менеджер
з 08.2021 по нині
(2 роки 8 місяців)
Технічні випробування та дослідження
-Прийом, переведення, звільнення персоналу
-Формування особової справи співробітника
-Проведення відпусток щорічних і без збереження зарплати
-Заповнення, зберігання і видача трудових книжок, довідок з місця роботи
-Ведення журналу обліку руху трудових книжок, перевірка табелів обліку робочого часу
-Внесення змін до штатного розпису
-Підготовка довідок з місця роботи
-Прийом відвідувачів і зустріч гостей
-Відповіді на вхідні дзвінки, здійснення вихідних дзвінків
-Листування в месенджерах з клієнтами компанії
-Робота з Укрпоштою та Новою поштою
Офіс-менеджер
з 06.2019 по 12.2019
(6 місяців)
ТОВ "Орісіл-Фарм", Калуш (Виготовлення лікарських засобів та дієтичних добавок)
1.Забезпечення життєдіяльності офісу (вода, канцтовари, чай, кава, замовлення обідів).
2. Відправка кореспонденції.
3. Ведення діловодства (облік наказів, розпоряджень та іншої кадрової документації, облік листування із державними та приватними інстанціями, заповнення робочих форм внутрішньої документації підприємства, облік комп'ютерної техніки підприємтсва, введення журналу відвантаження продукції, розрахунок пакувальних листів, роздруковування та оформлення пакету документів для відвантаження продукції, сканування та відправлення даних документів на відповідні відділи, облік проданої продукції, введення щоденних,щотижневих,щомісячних звітів по виготовленій продукції, по продуктивності праці працівників, по використаній продукції, заповнення,облік та відправлення у відповідні інстанції щомісячних звітів по використаній електроенергії/газу/воді,обчислення необхідних об'ємів цих ресурсів).
4. Зустріч гостей і турбота про їх комфорт.
5. Комунікація зі всіма відділами підприємства (оформлення замовлень: пошук відповідної до замовлень продукції, моніторинг цін та оформлення замовлення; співпраця із службами доставки: відслідковування посилок, коректування замовлень; забезпечення документальних форм, для безперебійного та повноцінного робочого процесу офісу та виробництва; виконання інших доручень та вказівок усіх працівників підприємства).
Юрисконсульт, помічник керівника, менеджер з персоналу
з 03.2016 по 09.2018
(2 роки 6 місяців)
ТзОВ"555-ТМ", Калуш (Сфера торгівлі)
Функціональні обов’язки юрисконсульта:
— юридичний супровід діяльності організації;
— договірна робота;
— претензійно-позовна робота;
— консультації персоналу з питань чинного законодавства;
— представництво інтересів компанії в суді.
Функціональні обов’язки помічника керівника:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і розподіл дзвінків;
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— участь в організації різних масових заходів;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника;
— ведення ділового листування;
— робота з кореспонденцією;
— ведення електронного документообігу;
— робота з кур’єрською службою;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— прийом заявок по телефону;
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— складання договорів по шаблонах;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
— облік роботи співробітників;
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників;
— контроль чистоти і порядку в офісі.
Функціональні обов’язки менеджера з персоналу:
- кадрова звітність;
-оформлення прийом, переведення, звільнення кадрів;
-ведення та зберігання трудових книжок, особових справ;
-формування кадрового резерву;
-робота з законодавчими та нормативними документами;
-організація та документальне забезпечення управлінської діяльності;
-забезпечення прийому, звіту та реєстрації вхідних та вихідних документів.
Освіта
ПНУ ім. Василя Стефаникв
Юридичний, правознавство, Ивано-Франковск
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 9 місяців)
Знання і навички
Знання мов
Англійська — вище середнього
Додаткова інформація
Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність.
Додаткові відомості:
Знання мов: українська – вільно, російська – вільно, англійська – базовий рівень.
Наявність закордонного паспорту.
Наявність водійського посвідчення категорії “В”.
Наявність власного автомобіля.
Можливість відряджень : Так.
Шкідливих звичок немає.
Схожі кандидати
Директор з управління персоналом, HRD, менеджер з персоналу
40000 грн, Калуш, Івано-Франківськ, Львів
Адміністратор, заступник керуючого, помічник керівника
Калуш
HR-team lead, менеджер з персоналу
38000 грн, Калуш, Івано-Франківськ, Дистанційно
Секретар, офіс-менеджер, технік, черговий залізничної станції
Калуш
Менеджер з продажу, рекрутер, перекладач
18000 грн, Калуш, Івано-Франківськ, Дистанційно
HR-менеджер
Калуш