Резюме від 22 березня 2023

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4021983

Юрисконсульт, менеджер з персоналу, помічник керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Калуш

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер

з 08.2021 по нині (2 роки 8 місяців)
Технічні випробування та дослідження

-Прийом, переведення, звільнення персоналу
-Формування особової справи співробітника
-Проведення відпусток щорічних і без збереження зарплати
-Заповнення, зберігання і видача трудових книжок, довідок з місця роботи
-Ведення журналу обліку руху трудових книжок, перевірка табелів обліку робочого часу
-Внесення змін до штатного розпису
-Підготовка довідок з місця роботи
-Прийом відвідувачів і зустріч гостей
-Відповіді на вхідні дзвінки, здійснення вихідних дзвінків
-Листування в месенджерах з клієнтами компанії
-Робота з Укрпоштою та Новою поштою

Офіс-менеджер

з 06.2019 по 12.2019 (6 місяців)
ТОВ "Орісіл-Фарм", Калуш (Виготовлення лікарських засобів та дієтичних добавок)

1.Забезпечення життєдіяльності офісу (вода, канцтовари, чай, кава, замовлення обідів).
2. Відправка кореспонденції.
3. Ведення діловодства (облік наказів, розпоряджень та іншої кадрової документації, облік листування із державними та приватними інстанціями, заповнення робочих форм внутрішньої документації підприємства, облік комп'ютерної техніки підприємтсва, введення журналу відвантаження продукції, розрахунок пакувальних листів, роздруковування та оформлення пакету документів для відвантаження продукції, сканування та відправлення даних документів на відповідні відділи, облік проданої продукції, введення щоденних,щотижневих,щомісячних звітів по виготовленій продукції, по продуктивності праці працівників, по використаній продукції, заповнення,облік та відправлення у відповідні інстанції щомісячних звітів по використаній електроенергії/газу/воді,обчислення необхідних об'ємів цих ресурсів).
4. Зустріч гостей і турбота про їх комфорт.
5. Комунікація зі всіма відділами підприємства (оформлення замовлень: пошук відповідної до замовлень продукції, моніторинг цін та оформлення замовлення; співпраця із службами доставки: відслідковування посилок, коректування замовлень; забезпечення документальних форм, для безперебійного та повноцінного робочого процесу офісу та виробництва; виконання інших доручень та вказівок усіх працівників підприємства).

Юрисконсульт, помічник керівника, менеджер з персоналу

з 03.2016 по 09.2018 (2 роки 6 місяців)
ТзОВ"555-ТМ", Калуш (Сфера торгівлі)

Функціональні обов’язки юрисконсульта:
— юридичний супровід діяльності організації;
— договірна робота;
— претензійно-позовна робота;
— консультації персоналу з питань чинного законодавства;
— представництво інтересів компанії в суді.

Функціональні обов’язки помічника керівника:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і розподіл дзвінків;
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— участь в організації різних масових заходів;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника;
— ведення ділового листування;
— робота з кореспонденцією;
— ведення електронного документообігу;
— робота з кур’єрською службою;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— прийом заявок по телефону;
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— складання договорів по шаблонах;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
— облік роботи співробітників;
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників;
— контроль чистоти і порядку в офісі.

Функціональні обов’язки менеджера з персоналу:
- кадрова звітність;
-оформлення прийом, переведення, звільнення кадрів;
-ведення та зберігання трудових книжок, особових справ;
-формування кадрового резерву;
-робота з законодавчими та нормативними документами;
-організація та документальне забезпечення управлінської діяльності;
-забезпечення прийому, звіту та реєстрації вхідних та вихідних документів.

Освіта

ПНУ ім. Василя Стефаникв

Юридичний, правознавство, Ивано-Франковск
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Access База даних

Знання мов

Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність.
Додаткові відомості:
Знання мов: українська – вільно, російська – вільно, англійська – базовий рівень.
Наявність закордонного паспорту.
Наявність водійського посвідчення категорії “В”.
Наявність власного автомобіля.
Можливість відряджень : Так.
Шкідливих звичок немає.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: