Резюме від 16 лютого 2024 PRO

Роман

Офіс-менеджер, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністративний менеджер

з 01.2019 по нині (5 років 4 місяці)
ТЗОВ "ВІРТІДО", Львів (IT)

Співпраця з юридичним відділом (договори про співпрацю між працівником та компанією, договори оренди, акти про оренду), співпраця з бухгалтерами (збір документів при прийнятті на роботу, щомісячна звірка по проплатах з працівниками та контрагентами). Вирішення господарських питань (домовленості з майстрами, прорабами – узгодження кошторису, об’ єму та виду робіт). Закупівля техніки в офіс (ноутбуки, монітори, мережеве обладнання та ін..), закупівля меблів. Замовлення необхідної продукції для життєдіяльності офісу, співпраця з кур’єрськими службами доставки, адаптація нових працівників, бронювання готелів. Співпраця з клінінговими службами, службою охорони, флористами, фотографами та дизайнерами. Проведення інвентаризації і обліку техніки та меблів. Допомога в організації івентів, корпоративів. Щомісячне планування бюджету – закладання готівкових та безготівкових витрат. Обмін валюти. Переказ коштів, оплати рахунків. Пошук нових приміщень для офісу та для проживання працівників.

Фахівець P2P

з 07.2017 по 01.2019 (1 рік 6 місяців)
Нестле Бізнес Сервіс Львів (NBS Lviv), Львів (Харчова промисловість)

Щоденна співпраця з Ринком. Опрацювання замовлень та запитів в програмі SAP для польського та угорського Ринків. Організація та проведення щотижневих дзвінків для узгодження подальшої співпраці з Ринком польською мовою. Ділова переписка з постачальниками та замовниками. Проведення нарад з колегами та керівництвом. Вирішення проблем, що виникають в процесі роботи за допомогою GSTD (Problem solving). Створення звітів для відстежування відкритих замовлень. Навчання колег особливостям роботи на польському Ринку.

Директор

з 11.2016 по 07.2017 (8 місяців)
ТОВ "ДЖІСІ ЕНЕРДЖІ УКРАЇНА", Львів (Послуги для населення та бізнесу)

Організація і контроль діяльності підприємства (замовлення, купівля та доставка товарів та послуг необхідних для життєдіяльності підприємства), розробка, узгодження і контроль бюджету підприємства, розробка та підготовка нормативних документів (накази, протоколи, реєстри, витяги, довідки), проведення кредитно – банківських операцій (підготовка та узгодження необхідних документів стосовно відкриття рахунків, зарплатних проектів тощо), ведення зовнішньоекономічної діяльності (підготовка документів стосовно валютних операцій, позик, імпорту товару тощо), співпраця з юристом і нотаріусом – нотаріальне посвідчення документів, постійне вдосконалення польської розмовної та письмової мови, завдяки спілкуванню з іноземними партнерами, організація службових відряджень за кордон (резервація квитків, готелів), підготовка пакету документів для отримання віз.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 11.2011 по 11.2016 (5 років)
ПП "Візовий сервіс центр", Львів (Послуги для населення та бізнесу)

Прийом та опрацювання документів, безпосередня доставка їх в Консульство, співпраця з працівниками Консульства, адаптація нових працівників компанії, замовлення необхідної канцелярії для життєдіяльності офісу, вирішення суперечливих питань з клієнтами, співпраця з кур’єрською службою доставки та контроль за її роботою.

Менеджер

з 09.2010 по 11.2011 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Медтехніка - Карат", Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Спілкування з клієнтами, опрацювання замовлень, контроль за наявністю матеріалів на складі та у клієнтів, доставка замовлень.

Контролер з якості

з 12.2009 по 09.2010 (9 місяців)
ПП "Глобус", Львів (Промисловість/Виробництво)

Перевірка наявності необхідних матеріалів, співпраця з постачальниками, контроль за якістю виконаних робіт.

Освіта

ЛНУ ім. І. Франка

Географічний, геоеколог, Львів
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

"Працевлаштування іноземців на території Польщі - сучасні тенеденції"

2017

«Надання першої долікарської допомоги постраждалим у разі нещасного випадку»

2018

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Робота з оргтехнікою CorelDRAW Водійські права кат. B Користувач ПК ABBYY FineReader Google САПР Управління персоналом Малювання Інтернет-банкінг Google Карти GLPI

Знання мов

  • Польська — просунутий
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості: відповідальність, самостійність, вимогливість, організаційні здібності. Додаткова інформація: знання мов – українська, російська (вільно), англійська (середній рівень), польська (рівень - вільно, можу проходити співбесіду). Комп’ютерні навички: Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Corel Draw, Fine Reader, Internet-banking. Вміння користуватись оргтехнікою.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: