Резюме від 9 січня 2024 PRO

Ольга

Quality assurance engineer

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Quality Assurance (manual)

з 08.2021 по нині (2 роки 9 місяців)
Gameloft, Львів (IT)

Knowledge
•Jira
•Bug Reports
•Automation Tool
•Crom 2
•DDMS Tool
•SEM Tool
•Confluence
•Testing Ads
•ironSource
•Tuna
•Trello
•Base decode
•Knowledge of basic test design techniques
•Knowledge of research testing techniques
•Knowledge of prioritization for test types
•Knowledge of detecting bugs and avoiding critical errors
•Knowledge of software requirements analysis

Офіс-адміністратор

з 11.2020 по 04.2021 (5 місяців)
Тов "Коудайс Україна", Львів (Виробництво кормів для с/г тварин)

Забезпечувала підготовку офісу до робочого дня (деактивування системи охоронної сигналізації, підключення офісної оргтехніки і підготовка її до експлуатації, забезпечення офісу канцтоварами і видатковими матеріалами).

Складала кошториси на матеріально-технічне забезпечення офісу.

Оформляла необхідні документи для укладення договорів на: постачання канцтоварів, видаткових матеріалів і інших товарно-матеріальних цінностей, необхідних для роботи офісу; технічне обслуговування і ремонт оргтехніки; інші послуги.

Забезпечувала чистоту і порядок у приміщеннях офісу.

Здійснювала контроль за правильною експлуатацією оргтехніки і раціональним використанням канцтоварів і видаткових матеріалів в офісі.

Організовувала замовлення авіа- і залізничних квитків для співробітників офісу.

Організовувала діловодство офісу, прийом вхідних дзвінків і керування вихідними дзвінками.

Вела облік відвідувачів.

Виконувала окремі службові доручення свого безпосереднього керівника.

Підготовляла офіс до закриття (відключала освітлення й оргтехніку, активувала системи охоронної сигналізації, ін.).

Секретар

з 06.2020 по 11.2020 (5 місяців)
ТМ "Мій двір", Львів (Виробництво бруківки)

Виконувала: постанови, розпорядження, накази; положення, інструкції та інші керівні матеріали і нормативні документи стосовно діяльності підприємства і ведення діловодства.

Організовувала діловодство; методи оброблення і оформлення документів;
архівну справу.

Оброблення документів, усної та писемної документної інформації, комп’ютером і друкарською машиною.

Друкування ділових листів з використанням типових форм.
Обов'язкове володіння сновами етики і естетики, правилами ділового спілкування.

Офіс-менеджер

з 04.2018 по 01.2020 (1 рік 9 місяців)
Солар Смарт Груп, Львів (Встановлення сонячних електростанцій)

Забезпечувала підготовку й організацію роботи офісу:
- організовувала перевірку офісного устаткування (комп'ютерів, принтерів, телефонів)
-організовувала підготовку документів, необхідних для початку роботи офісу
-прийом вхідних дзвінків;
-вела бюджет витрат на офісні потреби;
-організовувала забезпечення офісу канцтоварами й іншими товарами необхідних для роботи офісу;
- оформляла доручення, організовувала платежі ;
-організовувала використання в роботі офісної техніки (комп'ютерів, принтерів, телефонів )
-при виявленні несправностей офісної техніки й іншого устаткування викликала фахівців для проведення ремонтних робіт.

Організовувала зустрічі, прийоми клієнтів, партнерів;

-Координувала роботу з ведення діловодства (оформленню, реєстрації, проходженню, збереженню і видачі документації у відповідності зі стандартами діловодства), -організовувала документообіг офісу.

Клієнт-менеджер

з 04.2017 по 03.2018 (11 місяців)
Спортивний клуб, Львів (Краса, фітнес, спорт)

Здійснювала аналіз аудиторії потенційних клієнтів, виявляла потреби клієнтів, їх рівень і спрямованість.

Організовувала пошук клієнтів усіма доступними способами шляхом розміщення реклами, електронною поштою.

Забезпечувала дотримання персоналом етикету при спілкуванні з клієнтами.

Підтримувала постійний контакт з існуючими клієнтами, організовувала роботу з ними .

Налагоджувала зворотний зв'язок з клієнтами, встановлювала причини незадоволеності клієнтів , аналізувала претензії клієнтів і приймала всі заходи для їх рішення .

Вела облік вхідних і вихідних дзвоників.

Керувала прийомом і відправленням cмс.

Формувала клієнтську базу, вчасно вносила у неї зміни.

Вела встановлену документацію і підготовляла звітність у встановлений термін.

Керуюча магазином

з 06.2015 по 04.2017 (1 рік 10 місяців)
Магазин вишиванок, Львів (ТМ)

Керувала діяльністю працівників.

Готувала заявки на поставку товарів,
контролювала надходження товарів;
- додержання працівниками магазину вимог щодо збереження товарів та належного рівня обслуговування;

Контролювала своєчасне відвантаження тари.

Оперативно розглядала скарги покупців і вживала заходів щодо усунення недоліків у роботі працівників магазину.

Складала графік роботи.

Вела обліково-звітну документацію, контролювала складання звітності та своєчасне її подання працівниками магазину.

Освіта

ІППТ при НУ"ЛП"

Фінанси і кредит, Львів
Вища, з 2011 по 2017 (5 років 9 місяців)

Молоший спеціаліст освіта бухгалтерського обліку. Бакалавр і вища освіта фінанси і кредит.

Додаткова освіта та сертифікати

Beauty secret, lashmaker

2018

Skillup

4 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості:
Врівноваженість, самовладання, працьовитість, дисциплінованість, відповідальність, чіткість, уміння адаптуватися до змін, вміння працювати в команді, акуратність, швидка навченість, хороша дикція, порядність, презентабельна зовнішність, прагнення до розвитку, пунктуальність, чесність, справедливість ,почуття гумору, енергійність, організованість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: