Резюме від 18 листопада 2021 PRO

Надежда

Помощник руководителя, адвоката, юрист, юрисконсульт, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник юридичного відділу

з 07.2017 по нині (6 років 9 місяців)
Виробництво товарів з пластику, Одесса (Виробництво товарів з пластику, установка, монтаж, демонтаж виробів)

1)представництво інтересів установи;
2)правовий аналіз документів (проектів наказів, договорів, актів, протоколів тощо);
3)складання процесуальних документів;
4)консультування юридичних та фізичних осіб з питань роботи підприємства;
5)написання ділової кореспонденції;
6)розробка проектів документів для тендерної пропозиції, моніторинг системи Прозорро щодо тендерів, перемовини з замовниками, консультування з питань закупівель;
7)участь в переговорах та їх організації;
8) виконання індивідуальних завдань керівництва.

Спеціаліст з питань тендерного законодавства

з 02.2017 по 07.2017 (5 місяців)
Приватна практика, Одесса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Поиск коммерческих предложени и работа в системе Прозорро. Подготовка тендерных предложений компании и размещение на сайте Прозорро, анализ спроса на услуги компании, переговоры с заказчиками. Консультирование в пределах работы компании потенциальных заказчиков и вопросов правового характера членов коллектива и руководство.
З липня 2017-по сьогодні начальник відділу з питань закупівель за сумісництвом у цій компанії.

Головний спеціаліст юридичного відділу

з 11.2012 по 02.2017 (4 роки 3 місяці)
орган місцевого самоврядування, Николаев (Николаевская обл.) (представление интересов людей (территориальных общин))

Основні посадові обов’язки:
1)представництво інтересів установи у судах загальної та спеціальної юрисдикції у адміністративних, господарських, цивільних справах;
2)правовий аналіз документів (проектів рішень, договорів, актів, протоколів тощо);
3)складання процесуальних документів (позовні заяви, заперечення, пояснення, клопотання тощо);
4)консультування юридичних та фізичних осіб за телефоном, через листування, прийом відвідувачів;
5)написання ділової кореспонденції;
6)розробка проектів розпоряджень, довідок, висновків, договорів, тендерної документації;
7)представництво інтересів установи у обласній та районних місцевих державних адміністраціях, органах місцевого самоврядування, правоохоронних органах;
8)представництво інтересів установи у інших установах, а також закладах і підприємствах;
9)участь в переговорах та їх організації.

Досягнення та результати:
успішне досудове врегулювання проблемних питань (мирові угоди, внесення змін до договорів тощо, понад 30 одиниць); задоволення позовних вимог та повернення у власність майна (7 одиниць); відсутність судових рішень про незаконно прийняті рішення; прийняття якісних рішень сесією депутатів на підставі правового аналізу їх проектів на відповідність законодавству (понад 100 довідок та консультацій); успішне проведення тендерних процедур (близько 40 процедур, більше 100 оформлених документів), написано понад 300 ділових листів з рекомендаціями щодо вирішення порушених питань громадян та юридичних осіб тощо.

Освіта

Інституті державного управління Чорноморського державного університету імені Петра Могили

Державна служба, кадровий менеджмент, факультету державного управління., Николаев (Николаевская обл.)
Вища, з 2009 по 2010 (1 рік 1 місяць)

Магістр з відзнакою.

Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»

Спеціаліст з правознавства, факультет правознавства. Спеціаліст з відзнакою., Киев
Вища, з 2002 по 2008 (5 років 9 місяців)

Магістр з відзнакою.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet Email Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з ксероксом Робота з факсом Домашняя кухня (для себя с 2000), период обучения (2017)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Головний спеціаліст у сфері управління нерухомим майном (орган державної влади, до 100 співроб-ків)

Червень 2008 - листопад 2012 (4 роки 6 місяців), державна служба

Основні посадові обов’язки:
1)юридичний супровід з питань координації управління майном;
2)консультації правового характеру щодо ефективності та доцільності прийняття рішень з питань управління майном;
3)підготовка нормативних актів (локальні накази і доручення, розпорядження і рішення обласного рівня) щодо координації управління нерухомим майном (передача, продаж, відчуження, списання);
4)проведення аналізу змісту правоустановчих документів на нерухоме майно із результатами перевірок щодо наявності зазначеного в них складу майна і відповідності їх меті використання суб’єктом перевірки. Надання рекомендацій (наприклад: аеропорт, аптеки, лікарні тощо).
5)представництво інтересів установи у судах загальної та спеціальної юрисдикції у господарських та цивільних справах з питань користування і розпорядження нерухомим майном;
6)написання ділової кореспонденції з правових питань у межах повноважень установи;
7)співробітництво з засобами масової інформації (написання статей, інтерв'ю, об'яв);
8) проведення семінарів з проблемних питань управління майном, надання роз’яснень.

Досягнення та результати:
повернення власникові незаконно вилученого майна на підставі задоволених судом позовів (робота виконувалась на підставі довіреності губернатора, керівника установи), приведення у відповідність із вимогами чинного законодавства проавоустановчих документів (понад 100 одиниць); належне проведення передачі майна у власність громади (понад 200 одиниць нерухомості); здійснення балансоутримувачами обласного майна управління ним (списання, відчуження) на підставі розроблених мною порядків тощо.

Причина звільнення: переведення на посаду з ширшим колом питань для професійного та особистісного росту.

Юрисконсульт (комунальне підприємство, від 100 осіб співробітників)
Вересень 2006 - Червень 2008 (1 рік 10 міс)

Основні посадові обов’язки:
1)ведення претензійно-позовної роботи у судах загальної та спеціальної юрисдикції;
2)співпраця із відділами державної виконавчої служби;
2) написання процесуальних документів;
3) співробітництво з засобами масової інформації;
4) написання ділової кореспонденції.

Досягнення та результати:
понад 250 задоволених позовів на загальну суму понад 1 млн. грн..

Причина звільнення: перехід на іншу роботу у зв’язку з перемогою у конкурсі на посаду державного службовця.




Інституті державного управління Чорноморського державного університету імені Петра Могили (м. Миколаїв, Україна), рік закінчення 2010
Державна служба, кадровий менеджмент, факультету державного управління. Магістр з відзнакою.
Володіння мовами

Англійська - базовий
Російська - вільно
Українська - вільно
Курси, тренінги, сертифікати

Антимонопольний комітет України (м. Київ)
рік закінчення 2016
участь у навчальному семінарі для замовників процедур закупівель товарів, робіт, послуг, які проводяться відповідно до Законів України «Про здійснення державних закупівель», «Про публічні закупівлі». Отриманий досвід: складання документів високої якості та поглиблений аналіз документів, які надаються учасниками торгів.

Одеський апеляційний господарський суд (м. Одеса)
рік закінчення 2016
сертифікат за результатами участі у круглому столі на тему: «Правові підходи що застосовуються господарськими судами пр. вирішенні земельних спорів». Отриманий досвід: надання розгорнутих консультацій та зменшення звернень щодо земельних питань.

Міжнародна академія фінансів та інвестицій (м. Київ)
рік закінчення 2013
сертифікат за результатами навчання на курсах з питань державних закупівель. Отриманий досвід: складання документів високої якості та правильна організація закупівлі.

Харківський орган місцевого самоврядування (м. Харків)
рік закінчення 2013
сертифікат за результатами Всеукраїнської конференції з питань організаційної роботи та прес-служб. Отримані навики: збільшення результативності співпраці із ЗМІ, збільшення рівня організації та якості виконання роботи т а доручень.

Державна академія житлово-комунального господарства (м. Київ)
рік закінчення 2008
сертифікат за результатами семінару-практикуму з проблеми укладання та організації виконання договорів. Отриманий досвід: збільшення кількості укладених договорів, зменшення кількості судових справ щодо скарження їх виконання.

Комп'ютерні навики
Досвідчений користувач персональним комп’ютером (Word, Excel, Internet).
Маю досвід з обробки електронної пошти, володіння оргтехнікою: факс, сканер, копіювальне обладнання.

Особисті якості
Комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, саморозвиток, ініціативність, вміння працювати в команді.

Шкідливих звичок не маю.

Захоплення та інтереси
Фотографія, початкова журналістика, психологія, подорожі, новини медицини.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: