Резюме від 6 травня 2024 PRO

Анна

Директор, керуючий рестораном

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Мама

з 09.2021 по нині (2 роки 8 місяців)
Дім, Киев (Приватні особи)

Декретна відпустка. Пошук роботи на постійній основі.

Директор ресторану

з 08.2018 по 02.2021 (2 роки 6 місяців)
OLIVER GRIL&WINE, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Посадові обов'язки: ведення документації, бюджетування, оптимізація витрат, робота з постачальниками та ін., взаємодія з органами контролю. Мотивація, оцінювання персоналу та побудова ефективної роботи команди, контроль роботи персоналу відповідно до посадових інструкцій та регламенту компанії, Дотримання стандартів та норм, контроль якості та технологічних процесів. Контроль касової дисципліни, інвентаризація. Робота результат. Щомісячна звітність перед інвесторами.

Керуючий кав'ярнею

з 01.2018 по 07.2018 (6 місяців)
Галерея-Алекс ,, Шоколадниця,,, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Посадові обов'язки: організація та контроль роботи закладу, формування команди, навчання стандартів обслуговування, мотивація (моральна та матеріальна) персоналу. Контроль виконання показників - план продажів, ФОП та ін. Контроль касової дисципліни, інвентаризація. Звітність відповідно до стандартів компанії про результати роботи.
Внесення та реалізація пропозицій щодо підвищення ефективності роботи ресторану. Дотримання фінансової та трудової дисципліни працівниками.

Директор ресторану

з 03.2016 по 12.2017 (1 рік 9 місяців)
,,Альянс Віко” (The Joy, Redneck Kafe), Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Посадові обов'язки: повне відкриття підприємства з 0, підбір персоналу, розробка стандартів та правил сервісу, проведення тренінгів персоналу. Розробка концепції. Розробка та використання карти бару, меню. Укладення договорів, робота з постачальниками. Економічний та фінансовий облік, контроль касової дисципліни. Використання мотиваційної системи. Використання командного способу роботи. Робота на результат та досягнення цілей. Планування та бюджетування підприємства. Управління розподілом грошових потоків, звіти щодо руху коштів та інша необхідна документація підприємства. Фінансовий аналіз та оптимізація витрат.

Менеджер розважального комплексу.

з 06.2013 по 02.2016 (2 роки 8 місяців)
КосМікс, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Посадові обов'язки: контроль та порядок у комплексі, контроль персоналу всіх підрозділів та локацій, ведення табеля обліку робочого часу персоналу, контроль запровадження касової документації, інкасація, контроль-провидіння банкетів. Підбір персоналу, навчання персоналу, провидіння інвентаризації, вирішення конфліктних ситуацій…….

Освіта

Міжрегіональная Академія Управління Персоналом.

Управління персоналом, єкноміка праці, Киев
Вища, з 2007 по 2013 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Учбово-Кадровий центр

2007

Бізнес-тренінг ,,Практика менеджмента для керуючих кав'ярні, ресторану.

2018 год

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК Пользователь Internet R-Keeper iiko TRIO POS

Додаткова інформація

Професійний досвід: Дозволяє здійснити повний комплекс заходів щодо створення та організації діяльності підприємства із здійсненням самостійного управління та керівництва, а саме:
- Організація ресторану (відкриття)
- Стратегічне, загальноорганізаційне, оперативне планування
- вирішення адміністративних питань щодо відкриття та організації роботи підприємств
- Підбір, навчання та управління персоналом
- Фінансовий аналіз та оптимізація витрат
- Розвиток та управління підприємством в цілому
- робота з державними дозвільними органами
- Впевнений користувач: R-keeper, POS, ТРІО, IIKO, ПК (Word, Excel, Internet)
- ведення фінансової та економічної документації,
- Звітність, планування прибутковості підприємства
-Проведення аудиту підприємства, виявлення сильних та слабких сторін бізнесу
Особисті якості:
Знання ділової етики, Мотивація на результат, Стресостійкість, Організаторські здібності, Акуратність, Висока працездатність, Порядність, Комунікабельність, Самомотивація, Відповідальність, Виконавчість, Добросовісність, Пунктуальність, Щирість. Вибагливість до себе та оточуючих. Грамотне управління та навчання персоналу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: