Світлана
Адміністратор, керівник відділу, кадровик, 15 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Луцьк
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4687393
Досвід роботи
Адміністратор/менеджер інтернет-магазину, інтернет-маркетолог
з 11.2018 по нині
(5 років 6 місяців)
Інтернет-магазин, Луцьк (оптова та роздрібна торгівля, послуги)
Наповнення офіційного сайту та сайту на промі, котроль цін та наявності.
Ведення соціальних сторінок фейсбук+інстаграм, контекстна реклама, підготовка інфо для вигрузки на торгові площадки.
Продаж та консультації, контроль відправок та оплат.
Частково - робота з постачальниками.
Робота з 1С, бітрікс.
Менеджер (адміністратор) об'єкта
з 03.2018 по 10.2018
(7 місяців)
ГК Ауріс, Луцьк (Послуги для населення та бізнесу)
Організація та контроль роботи персоналу (більше 15 осіб), контроль чистоти на ввіреному об'єкті, табелювання, ведення графіків виходу персоналу та проведення робіт, облік і контроль збереження ТМЦ, обладнання, підбір та навчання персоналу, комунікація з замовником тощо
Контент-менеджер, контент-маркетолог, копірайтер, рерайтер
з 10.2016 по 03.2018
(1 рік 5 місяців)
Фріланс, Луцьк (наповнення/просування сайтів, ведення соц. сторінок)
Створення структури сайту, юзабіліті, підбір тем для статей, написання статей по тз і без, робота з авторами, публікація готових матеріалів на сайті (перевірка, редактура, розміщення тощо), ведення груп в соц. мережах
Керівник сервісно-інформаційного відділу, контент-менеджер
з 10.2010 по 08.2016
(5 років 10 місяців)
ПП «УІТ», Луцьк (B2B, електронна комерція)
Керівник сервісно-інформаційного відділу (2015 -2016):
- підбір, навчання, розподіл і перевірка робіт;
- робота з клієнтами: збір інформації, сервісна підтримка, консультування, контекстна реклама, допродаж послуг.
Контент-менеджер (2012 - 2015): сео-рерайт і копірайт, наповнення сайтів контентом різної тематики.
Керівник сервісного відділу інтернет-магазинів, маркетолог (2010-2012): збір інформації, наповнення сайтів контентом, розподіл і перевірка робіт, навчання персоналу, ведення відомостей; участь в маркетингових заходах.
Територіальний менеджер з продажу
з 05.2010 по 10.2010
(5 місяців)
Наша Лєпка, Луцьк (виробництво/продаж)
Офіціант, адміністратор
з 05.1999 по 06.2006
(7 років 1 місяць)
ПП «Вотчина», Луцьк (Готельно-ресторанний бізнес)
Навчання нового персоналу і контроль роботи зміни, складання графіків виходу на роботу, прийом попередніх замовлень, переоблік, вирішення конфліктних ситуацій, обслуговування.
Старший кассир
з 05.1999 по 08.1999
(3 місяці)
ПП «Европа», Луцьк (Готельно-ресторанний бізнес)
Освіта
ЛДТУ
«Економіка та підприємництво» бакалавр, «Фінанси» фахівець, Луцьк
Вища, з 1998 по 2004 (5 років 9 місяців)
ЛКТ
«Бухгалтерський облік та аудит» - молодший спеціаліст, Луцьк
Середня спеціальна, з 1995 по 1998 (2 роки 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
ВШМЛ: «Управління молодіжною організацією»: «Комунікатор», бакалавр
2003
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Навички за сферами робіт:
1. Наповнення сайтів різної тематики контентом (підбір тем, написання, переклад, редагування, внесення), сео-рерайт і копірайт, транскрибування.
2. Сео-оптимізація, юзабіліті сайтів, настройка контекстної реклами в Google AdWords і Яндекс.Директ, збір семантики.
3. Ведення соц. акаунтів.
4. Пошук співробітників (інтернет, розклеювання оголошень, ярмарки вакансій, біржа праці, презентації в навчальних закладах і т.д.), відбір, проведення співбесід, адаптація, оформлення документів.
5. Координація роботи віддалених співробітників і офісного штату до 30 осіб, розробка планів по оптимізації робочого часу і програм навчання для нових співробітників.
6. Забезпечення життєдіяльності офісу, частково функції секретаря і маркетолога.
7. Робота з клієнтами по напрямку сервісного обслуговування, прямі продажі, консультування та продажі по телефону, через соц. мережі, вайбер.
Інші резюме цього кандидата
Луцьк, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Адміністратор/менеджер інтернет-магазину, інтернет-маркетолог, Інтернет-магазин, 5 років 6 місяців
- Менеджер (адміністратор) об'єкта, ГК Ауріс, 7 місяців
15 000 грн
Луцьк, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Адміністратор інтернет-магазину, інтернет-маркетолог, Інтернет-магазин, 5 років 6 місяців
- Менеджер (адміністратор) об'єкта, ГК Ауріс, 7 місяців
Схожі кандидати
Менеджер з персоналу, рекрутер, інспектор з кадрів та військового обліку, керівник відділу
25000 грн, Луцьк, Львів
,
ще 2 міста
Керуючий, директор, начальник виробництва, цеху, підрозділу
Луцьк, Вінниця
,
ще 6 міст
Керуючий, заступник керуючого, керівник напрямку, адміністратор
18000 грн, Луцьк
Начальник відділу кадрів, менеджер по персоналу
25000 грн, Луцьк
Заступник директора, начальник відділу, керівник
Луцьк
Адміністратор, керівник, керуючий, заступник керуючого, особистий помічник
Луцьк