Резюме від 23 березня 2018

Ольга

Офіс-менеджер, з продажів, із закупівель, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Ольга
Матушевич
Київ • 37 років

Телефон :[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
УДУХТ
Київ
Спеціаліст з економіки і менеджменту, спеціальність "Менеджмент організацій" 2003 рік.

Навички та досягнення:

Навички продажу - 5 років у сфері продажу комплектуючих для друкованої техніки.

Комунікабельність в спілкуванні з багатьма різними людьми. Гарні організаторські здібності - управління і організація роботи команди з 5 чоловік.

Працьовитість і багатовекторність - досвід робити в великих і малих компаніях , виконувала функції співробінтиків з інших посад, паралельно зі своїми обов'язками.

Не курю!

Досвід роботи:

Менеджер з продажу (комп'ютерна техніка, периферія, комплектуючі)
Айтишник, интернет магазин,сервисний центр (IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування)
Січень 2014 — листопад 2015
Обробка и прийняття замовлень , введення первинної документації, організація відправки.
Консультативна (технічна) підтримка клієнтів.
Робота з заборгованністю.
Проведення тендерних робіт( збір необхідних
документів, участь у торгах).
Наповнення сайту, відстеження змін на ринку.

Менеджер з продажу(комп'ютерна техніка, периферія, комплектуючі)
СИНТ, ООО (IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування)
грудень 2004 — липень 2008

Розвиток клієнтської бази підприємство,
підготовка, обробка і оформлення замовлень
і документації, робота і внесення даних в
програму 1С, підключення нових покупців;
Проведення переговорного процесу з клієнтами;
Закупівельна діяльність, контроль поставок
продукції і складський облік.

Офіс менеджер- секретар
СИНТ, ООО (IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування)
грудень 2002 — липень 2004
Прийом відвідувачів, обробка вхідних дзвінків і кореспонденції, координація зв'язку між співробітниками, відділами, службами та керівництвом компанії, вивчення номенклатури продукції (більше 1500 найменувань);
Підготовка, оформлення та облік ділової документації підприємства, відправка пошти, закупівля канцелярських товарів;
Моніторинг ефективності реклами компанії, робота з програмними додатками підприємства в MS Office, Internet.


Володіння мовами

Англійська (базовий)
Польська (базовий)
Російська (вільно)
Можу проходити співбесіду цією мовою
Українська (рідна)
Можу проходити співбесіду цією мовою

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: