Резюме від 5 березня 2024 PRO

Вікторія

Бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 08.2023 по 02.2024 (6 місяців)
ПП "Рен", Київ (Нерухомість)

Бухгалтер

з 08.2021 по 03.2023 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Гармонія", Київ (Легка промисловість)

Головний бухгалтер

з 06.2017 по 01.2021 (3 роки 7 місяців)
ТОВ "Айпістайл", Київ (Юриспруденція)

Бухгалтер єдиний

з 06.2013 по 06.2016 (3 роки)
ТОВ "Ед Легем", група ЮК "Ел Ай Груп", Київ (Юриспруденція)

Бухгалтер

з 05.2012 по 03.2013 (10 місяців)
ТОВ "Монітор плюс", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Заступник головного бухгалтера

з 04.2010 по 01.2012 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "Тіларм", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Освіта

Київський інститут інвестиційного менеджменту

Менеджмент організацій, інвестиційний менеджмент, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

диплом спеціаліста з відзнакою

Додаткова освіта та сертифікати

Сертифікат САР № 0018262 от 15.04.2017

2017

American English Center

2013

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc 1С УТП Клієнт-Банк Вчасно 1С:Бухгалтерія BAS Бухгалтерія Користувач ПК Робота з оргтехнікою Уміння аналізувати

Знання мов

Англійська — середній

Рекомендації

Керівники

Керівники

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Організація, систематизація та ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку компаній та ФОП на єдиному податку та загальній системі оподаткування з/без ПДВ:
- оформлення, відображення в обліку та зберігання первинних документів;
- робота з договорами компанії (оформлення, аналіз, погодження в частині бухгалтерських та податкових наслідків, контроль повернення оригіналів, зберігання, ведення реєстру);
- облік ТМЦ, ОЗ, МНМА, МШП, ПММ (купівля-продаж, акти введення в експлуатацію, інвентаризація, амортизація, переміщення, списання);
- облік ЗЕД (відображення в обліку ВМД, купівлі-продажу валюти, розподілення додаткових витрат на собівартість, відображення курсових різниць);
- аналіз та контроль кредиторської та дебіторської заборгованості;
- облік ПДВ (формування та реєстрація ПН та РК, контроль ліміту, відображення в обліку податкового кредиту, робота з електронним кабінетом та Медок);
- ведення розрахунків компанії (оплата платежів згідно платіжного календаря, відображення оплат в обліку, формування заявок на купівлю-продаж валюти, контроль РРО);
- облік розрахунків з підзвітними особами (оформлення авансових звітів, збір та зберігання підтверджуючих документів, нарахування податку на додаткові блага);
- організація та ведення кадрового обліку (ведення особових справ працівників, підготовка наказів на прийняття, звільнення, відпустки, оформлення та облік трудових книжок);
- розрахунок та виплата ЗП, індексації, відпускних, відрядних, лікарняних, декретних, виплат при звільненні;
- своєчасна сплата податків та обов’язкових платежів;
- підготовка та подання до контролюючих органів та керівникам податкової, управлінської, фінансової, статистичної звітності, розрахунків та повідомлень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: