Юлія
Бухгалтер, інспектор з кадрів, 10 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Миколаїв
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4778271
Досвід роботи
Бухгалтер
з 12.2018 по 12.2020
(2 роки)
Консалтингова компанія, Миколаїв (Миколаївська обл.) (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
1. Виписка та реєстрація налогових накладних.
2.Нарахування заробітної плати (розрахункові, лікарняні, відпускні).
3.Здача звітів з ЕСВ, НДС та статистичних даних.
4.Проведення банківських операцій (робота в кліент-банкі, проведення банківської виписки).
5.Ведення каси.
6.Робота з первинною документацією: виставлення рахунків, видаткових накладних та актів надання послуг; проведення вхідних рахунків та прихідних накладних і актів надання послуг. Виписка довіреностей, звірка з контрагентами, формування актів звірки. Контроль заборгованості по первинних документах.
Інспектор з кадрів
з 02.2017 по 04.2018
(1 рік 2 місяці)
філія "Врадіївська" ТОВ СП "НІБУЛОН", Врадиевка (Сільське господарство, агробізнес)
Повне ведення кадрового та військового обліку.
1. Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення, стягнення та ін.).
2. Підготовка наказів, розпоряджень, службових записок щодо кадрової та основної діяльності філії.
3. Ведення обліку трудових книжок особового складу.
4. Формування і ведення особових справ працівників.
5. Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості та військового комісаріату.
6. Підготовка необхідних документів для кваліфікаційної та атестаційної комісій, проведення необхідних заходів щодо професійної оцінки працівників.
7. Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.
8.Прийом, облік, реєстрація вхідної та вихідної документації.
Бухгалтер
з 01.2014 по 04.2018
(4 роки 3 місяці)
філія "Врадіївська" ТОВ СП "НІБУЛОН", Врадиевка (Сільське господарство, агробізнес)
Працювала на посаді бухгалтера та інспектора з кадрів за сумісництвом. В мої посадові обов'язки входило:
1. Ведення касових та банківських операцій.
2. Ведення розрахунків з підзвітними особами. Частково займалася веденням обліка зерна та палива.
Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних
з 07.2012 по 01.2014
(1 рік 6 місяців)
філія "Врадіївська" ТОВ СП "НІБУЛОН", Врадиевка (Сільське господарство, агробізнес)
Ведення обліку первинної документації, нарахування заробітної плати, облік ПММ.
Освіта
Національний Університет Кораблебудування ім.адмірала Макарова ХФ
Економіка підприємства, Херсон
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 10 місяців)
Під час навчання проходила практику за спеціальністю, отримала гарні відгуки від керівництва. Дипломна робота зайняла I місце в IV загальноміському конкурсі дипломних робіт міста Херсон "Місто і наука" в номінації "Розвиток сільського господарства".
Знання і навички
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Легко находжу спільну мову з працівниками, швидко пристосовуюся до змін, самонавчання, оперативність, цілеспрямована, відповідальна, надійна, відсутні шкідливі звички. Здатна швидко навчатися і бажання навчатися.
Схожі кандидати
Менеджер з персоналу, HR, інспектор відділу кадрів, помічник керівника
Миколаїв
HR-менеджер, рекрутер, адміністратор офісу, інспектор з персоналу
25000 грн, Миколаїв
Менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Миколаїв
Менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Миколаїв, Дистанційно
HR-менеджер, рекрутер, інспектор ВК
10000 грн, Миколаїв