Резюме від 21 серпня 2018

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4977760

Адміністратор-обліковець, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Сичова Олена Станіславівна

Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження: 27.03.1983р.
Освіта: 1998-2000рр. Львівське ВПУ№36
Факультет: Товарозн і комерційна діяльність

2001-2003рр.Львів-й кооперативний коледж економіки і права
Факультет: Банківська справа


Досвід роботи:
2000-2003рр. Централізована бухгалтерія№3 спецшкіл-інтернатів Головного управління освіти і науки ЛОДА.
Посада: бухгалтер-касир
Обов'язки:ведення розрах-касових операцій, ведення бухгалтерських проводок по касі і банківським операціям, ведення касової книги, отримання готівки по чекам в банку та видача підзвітним особам.
Причини звільнення: розцентралізація централізованої бухгалтерії №3 спецшкіл-інтернатів та переведення шкіл-інт на самостійний баланс.

2003-2005рр. Школа-інтернат№ 1 ім. Головного управління освіти і науки ЛОДА
Посада: бухгалтер
Обов'язки: ведення розрахунково-касових операцій, ведення бухгалтерських проводок по касі та банку. Ведення касової книги та робота з готівкою. Ведення обліку матер. цінностей: харчування, медицина, госп. товари, облік бібліотечного фонду, облік м'яких складів. Постановка на облік, списання та переміщення засобів, ведення відповідних бухгалтерських проводок.
Перехід на казначейську систему розрахунково-касового обслуговування. Ведення головної книги та звітності перед вищестоящими організаціями.
Причини звільнення: перевід у Головне управління освіти і науки ЛОДА.

2005-2014р Головне управління освіти і науки ЛОДА
Посада: провідний спеціаліст відділу планування та економічного аналізу.
Обов'язки: збір та перевірка тарифікаційних списків підзвітних установ освіти, планування бюджету та контроль за його виконанням, збір та узагальнення статистичних даних по підзвітним установам освіти та подальша передача даних у Львівську обласну держ адміністрацію, співпраця з Головним фінансовим управлінням з питань виділення коштів для підзвітних установ освіти та контроль за використанням їх за цільовим призначенням. 11.05.2015р звільнилась за власним бажанням.
З 03.2013по 03.14 працювала мерчендайзером в Агентстві мерчандайзингу.
Обов’язки: викладка товарів по супермаркетам згідно стандартів клієнта по затверджному маршруту.
Причина звільнення: перевід на вищу посаду.
З 04.2014 супервайзер у цьому ж агентстві.
Обов’язки: Проведення співбесід та відбір кандидатів на роботу, організація, навчання та побудова команди. Постановка задач, координація та контроль виконання роботи мерчендайзерів. Проведення щотижневих зборів. Щоденний об’їзд та перевірка ввіреної території. Контроль виконання стандартів по роботі, контроль та перевірка здачі звітності. Робота з базою 1С.
05.03.2015 звільнена по скороченню штату.
01.05.2015 по 25.01.2016 мерчендайзером в компанії Феско. Звільнилась за власним бажанням.

03.03.2016 по 01.07.2017 АТ “ОТП Банк”, фахівець із споживчого кредитування.
Обов’язки:
Консультування клієнтів за програмою споживчого кредитування, залучення клієнтів, продаж банківських та страхових продуктів, роз’яснення порядку та умов надання кредиту, поточна звітність за результатами діяльності.
01.07.2016 по 17.08.2017 - Бухгалтер у ПП "Ваша преса".
Обов’язки: обробка первинної документації, оформлення реалізації; контроль за складом (відповідність фактичної наявності товару обліковому), формування та реєстрація прибуткових — видаткових накладних; звірка з постачальниками і підрядниками, шляхові листи, авансові звіти, аналіз палива. Витрати підприємства. Программа 1С 8.2 (УТП) Торгівля і бухгалтерія. 1С 7 впевнений користувач, Word, Exsel-користувач.

01.07.2017 по нині адміністратор-обліковець
Обов'язки: замовлення товарів у постачальників, прийом, перевірка первинної документації (прихідні накладні, ТТН), контроль цін та переоцінка товару, організація та контроль роботи торгового залу.Викладка та ротація товару, координація роботи співробітників магазину; здійснення замовлення товару, співпраця з постачальниками, розрахунки з постачальниками, робота з покупцями та персоналом; контроль наявності товарних залишків, аналітика роботи магазину Запровадження та перехід на роботу на ПОС терміналах, створення бази даних. Ведення внутрішнього обліку в 1С УТП 8,3. Проведення та участь в інвентаризаціях.

Професійні якості: уважна, відповідальна, здатна до швидкого навчання та аналізу різноманітних ситуацій які виникають під час роботи,аналітичний склад розуму, виконавча. Грамотна мова, хороша дикція.Гарне володіння розмовно-діловою перепискою. Готовність до навчання та відкриття нових професійних якостей.

Додаткові відомості:
Прописка: м. Львів, район автобусного заводу.
Сімейний стан: розлучена, 2 дітей віком 12 років та 7 років

Шкідливих звичок немає.
Автомобілю і прав немає.


Бажаний рівень з/п: від 15000грн.
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: