Костянтин
Операційний директор
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5086792
Досвід роботи
Операційний директор
з 06.2020 по 02.2022
(1 рік 8 місяців)
Support.ua, Київ (Retail Service Provider)
Обов'язки:
- керівництво операційним департаментом (контакт центр, відділ сервісу, логістика, адміністративно господарський відділ, відділ розробки ПО);
- оптимізація та систематизація бізнес-процесів;
- впровадження ERP системи (підготовка технічних завдань, контроль реалізації);
- модернізація систем роботи Контакт центру;
- визначення та розробка заходів для реалізації планів компанії;
- розробка та впровадження системи мотивації (KPI);
- робота над рентабельністю і прибутковістю напрямків, контроль фінансових показників;
- підвищення конкурентоспроможності та прибутковості компанії;
- проведення переговорів, укладання договорів з замовниками, споживачами послуг (В2В);
Досягнення:
- завдяки оптимізації процесів зменшено строк надання послуг клієнтам з 14 днів до 5 днів;
- зменшена кількість пропущених дзвінків з 18% до 1%;
- SL підвищено з 78% до 96%
- зросла якість послуг та клієнтоорієнтовність, завдяки розробці та впровадженню алгоритмів, скриптів обслуговування та системи KPI;
- рівень задоволеності клієнтів (NPS) виріс з 56% до 92%;
- мінімізація витрат на ремонт та обслуговування (знижено на 40%);
- проведена реструктуризація контакт центру;
- значно покращений та спрощений CJM, розроблені та впроваджені чат боти;
- розроблений та впроваджений мобільний додаток для клієнтів;
- розроблений та впроваджений особистий кабінет клієнта;
- автоматизовані ключові бізнес процеси;
- укладені договори з такими компаніями як: DC Link, MUK, Candy;
В.о. Генерального директора
з 11.2018 по 07.2019
(8 місяців)
СОС Сервіс Україна (страхова група PZU), Киев (страхування, асистанс, організація експертиз, врегулювання збитків)
З 2008 по 2020 рік працював в компанії ТОВ «СОС Сервіс Україна» (страхова група PZU. 150 співробітників).
- визначення та розробка заходів для реалізації планів компанії;
- планування прибутку, тактичне та стратегічне планування;
- розробка продуктів, типових пропозицій товариства;
- розробка, впровадження та підтримка нових продуктів, включаючи - побудову тарифної політики, інтеграцію в IT- cистеми тощо;
- робота над рентабельністю і прибутковістю напрямків, контроль фінансових показників;
- підвищення конкурентоспроможності та прибутковості компанії;
- розробка та впровадження заходів, направлених на оптимізацію діяльності компанії;
- проведення переговорів, укладання договорів з замовниками, споживачами послуг (В2В);
- управління персоналом (150 співробітників в підпорядкуванні), організація навчання персоналу.
Операційний директор
з 11.2018 по 12.2019
(1 рік 1 місяць)
СОС Сервіс Україна (страхова група PZU), Київ (страхування, асистанс, експертиза і оцінка, врегулювання збитків)
- керівництво операційним управлінням, 80 співробітників в підпорядкуванні (п’ять контакт центрів - медичного обслуговування, технічного обслуговування, інформаційного обслуговування, обслуговування страхування життя, обслуговування подорожуючих за кордон);
- організація та оптимізація роботи підпорядкованих структурних підрозділів;
- розробка цін та тарифів на товари (послуги, роботи) Товариства;
- ведення переговорів від імені Товариства з будь-якими партнерами та потенційними клієнтами Товариства;
- підготовка та видача письмових та усних розпоряджень щодо діяльності підпорядкованих структурних підрозділів;
- розробка та впровадження заходів, направлених на оптимізацію операційної діяльності Товариства;
- модернізація систем роботи Контакт центрів.
Начальник відділу оцінки
з 07.2008 по 11.2018
(10 років 4 місяці)
СОС Сервіс Україна (страхова група PZU), Київ (страхування, асистанс, організація експертиз, врегулювання збитків)
- практичний досвід з визначення розміру страхового відшкодування;
- досвід надання послуг технічного асистансу;
- знання Законів України та інших нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність;
- розробка договорів, алгоритмів, інструкцій;
- розширення партнерської мережі;
- управління та регулювання діяльності партнерів та підрядників (понад 265 осіб);
- врегулювання та мінімізація складних збитків.
Старший фахівець з оцінки майна з 01.2014р. по 09.2015р. (сфера страхування, експертиза та оцінка, асистанс)
Старший фахівець інформаційно-технічного обслуговування з 08.2013р. по 01.2014р. (сфера страхування, контакт центр, асистанс)
Оцінювач стажист автотранспорту з 03.2009р. по 03.2010р. (сфера страхування, експертиза та оцінка, асистанс)
Спеціаліст відділу організації послуг технічного асистансу з 07.2008р. по 03.2009р. (сфера страхування, контакт центр, асистанс)
Освіта
MIM-Київ
Pre-MBA, Київ
Вища, з 2021 по 2022 (1 рік)
Київський університет економіки права та туризму.
Облік і аудит, Киев
Вища, з 2010 по 2014 (3 роки 4 місяці)
Додаткова освіта та сертифікати
Laba, управління бізнес-процесами
2021, 3 місяці
MIM Київ, pre-MBA управління бізнес-процесами
2021-2022
тренінг «Управління персоналом»
2017
курс тренінгу компанії «Kiy» за напрямом «Ефективні комунікації»
2012
курси підготовки та підвищення кваліфікації у Національній академії внутрішніх справ
2018
семінар з підвищення кваліфікації за спеціалізацією судова авто-товарознавча експертиза та оцінка
2015
підготовка та підвищення кваліфікації аварійних комісарів в Українському центрі післяаварійного захисту «Експерт-Сервіс»
2008
стажування на оцінювача колісних транспортних засобів в ТОВ «Експертно-асистуюча компанія «Легіон»
2009, 12 місяців
АВТОМАТИЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ, НАЛАШТУВАННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ CREATIO
2023, 1 місяць
Знання і навички
Знання мов
Англійська — середній
Рекомендації
-
Мандриченко Олександр Борисович
Директор з розвитку бізнесу, Smiddle Украина
Контактні дані приховані -
Зубач Василь Леонідович
Член правління, ЧАО "СК "ПЗУ Украина"
Контактні дані приховані -
Кірій Євген
Власник, Support.ua
Контактні дані приховані
Додаткова інформація
Професійні досягнення:
⦁підвищив якість послуг та відповідно авторитет компанії на ринку;
⦁за короткий період укладено договори з такими клієнтами як:
ТАС, УСГ, Глобус, Еталон, Ютіко, Альфа страхування, Вусо, Перша; Граве Україна;
АВТ Баварія, Europ Assistance Polska, AWP Polska.
⦁суттєво мінімізував витрати компанії завдяки впровадженню нової стратегії
⦁компанія пройшла конкурсний відбір та уклала Договір з Моторно(транспортним) страховим бюро України, Альфа Страхування, Інтер-Ріск Україна, Приватні інвестиції та ін.;
⦁впровадив власні ідеї, які були реалізовані через ІТ рішення, та допомогли оптимізувати роботу різних напрямків компанії;
⦁розвинув партнерську мережу аварійних комісарів, експертів оцінювачів до більш ніж 265 осіб;
⦁відкрив нові напрями роботи: оцінка майна, ТМЦ, рухомих речей, землі, адміністрування автопарків та інші;
Ділові та особисті якості:
Ведення переговорів будь-якого рівня, оптимізація бізнес-процесів для досягнення високих показників, відповідальність, вміння добре та швидко аналізувати, вміння працювати з великим обсягом інформації, уважність, високий рівень самоорганізації.
Схожі кандидати
Директор компании по управлению активами
Київ, Дніпро
,
ще 7 міст
Генеральний директор
Київ, Вінниця
,
ще 8 міст
Управляючий компанії
Київ
Операційний менеджер, директор ресторану
60000 грн, Київ
CEO, COO, КВП
Київ
Генеральный, коммерческий, операционный, исполнительный директор
Київ