Резюме від 19 грудня 2023 PRO

Костянтин

Операційний директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор

з 06.2020 по 02.2022 (1 рік 8 місяців)
Support.ua, Київ (Retail Service Provider)

Обов'язки:
- керівництво операційним департаментом (контакт центр, відділ сервісу, логістика, адміністративно господарський відділ, відділ розробки ПО);
- оптимізація та систематизація бізнес-процесів;
- впровадження ERP системи (підготовка технічних завдань, контроль реалізації);
- модернізація систем роботи Контакт центру;
- визначення та розробка заходів для реалізації планів компанії;
- розробка та впровадження системи мотивації (KPI);
- робота над рентабельністю і прибутковістю напрямків, контроль фінансових показників;
- підвищення конкурентоспроможності та прибутковості компанії;
- проведення переговорів, укладання договорів з замовниками, споживачами послуг (В2В);
Досягнення:
- завдяки оптимізації процесів зменшено строк надання послуг клієнтам з 14 днів до 5 днів;
- зменшена кількість пропущених дзвінків з 18% до 1%;
- SL підвищено з 78% до 96%
- зросла якість послуг та клієнтоорієнтовність, завдяки розробці та впровадженню алгоритмів, скриптів обслуговування та системи KPI;
- рівень задоволеності клієнтів (NPS) виріс з 56% до 92%;
- мінімізація витрат на ремонт та обслуговування (знижено на 40%);
- проведена реструктуризація контакт центру;
- значно покращений та спрощений CJM, розроблені та впроваджені чат боти;
- розроблений та впроваджений мобільний додаток для клієнтів;
- розроблений та впроваджений особистий кабінет клієнта;
- автоматизовані ключові бізнес процеси;
- укладені договори з такими компаніями як: DC Link, MUK, Candy;

В.о. Генерального директора

з 11.2018 по 07.2019 (8 місяців)
СОС Сервіс Україна (страхова група PZU), Киев (страхування, асистанс, організація експертиз, врегулювання збитків)

З 2008 по 2020 рік працював в компанії ТОВ «СОС Сервіс Україна» (страхова група PZU. 150 співробітників).

- визначення та розробка заходів для реалізації планів компанії;
- планування прибутку, тактичне та стратегічне планування;
- розробка продуктів, типових пропозицій товариства;
- розробка, впровадження та підтримка нових продуктів, включаючи - побудову тарифної політики, інтеграцію в IT- cистеми тощо;
- робота над рентабельністю і прибутковістю напрямків, контроль фінансових показників;
- підвищення конкурентоспроможності та прибутковості компанії;
- розробка та впровадження заходів, направлених на оптимізацію діяльності компанії;
- проведення переговорів, укладання договорів з замовниками, споживачами послуг (В2В);
- управління персоналом (150 співробітників в підпорядкуванні), організація навчання персоналу.

Операційний директор

з 11.2018 по 12.2019 (1 рік 1 місяць)
СОС Сервіс Україна (страхова група PZU), Київ (страхування, асистанс, експертиза і оцінка, врегулювання збитків)

- керівництво операційним управлінням, 80 співробітників в підпорядкуванні (п’ять контакт центрів - медичного обслуговування, технічного обслуговування, інформаційного обслуговування, обслуговування страхування життя, обслуговування подорожуючих за кордон);
- організація та оптимізація роботи підпорядкованих структурних підрозділів;
- розробка цін та тарифів на товари (послуги, роботи) Товариства;
- ведення переговорів від імені Товариства з будь-якими партнерами та потенційними клієнтами Товариства;
- підготовка та видача письмових та усних розпоряджень щодо діяльності підпорядкованих структурних підрозділів;
- розробка та впровадження заходів, направлених на оптимізацію операційної діяльності Товариства;
- модернізація систем роботи Контакт центрів.

Начальник відділу оцінки

з 07.2008 по 11.2018 (10 років 4 місяці)
СОС Сервіс Україна (страхова група PZU), Київ (страхування, асистанс, організація експертиз, врегулювання збитків)

- практичний досвід з визначення розміру страхового відшкодування;
- досвід надання послуг технічного асистансу;
- знання Законів України та інших нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність;
- розробка договорів, алгоритмів, інструкцій;
- розширення партнерської мережі;
- управління та регулювання діяльності партнерів та підрядників (понад 265 осіб);
- врегулювання та мінімізація складних збитків.

Старший фахівець з оцінки майна з 01.2014р. по 09.2015р. (сфера страхування, експертиза та оцінка, асистанс)

Старший фахівець інформаційно-технічного обслуговування з 08.2013р. по 01.2014р. (сфера страхування, контакт центр, асистанс)

Оцінювач стажист автотранспорту з 03.2009р. по 03.2010р. (сфера страхування, експертиза та оцінка, асистанс)

Спеціаліст відділу організації послуг технічного асистансу з 07.2008р. по 03.2009р. (сфера страхування, контакт центр, асистанс)

Освіта

MIM-Київ

Pre-MBA, Київ
Вища, з 2021 по 2022 (1 рік)

Київський університет економіки права та туризму.

Облік і аудит, Киев
Вища, з 2010 по 2014 (3 роки 4 місяці)

Додаткова освіта та сертифікати

Laba, управління бізнес-процесами

2021, 3 місяці

MIM Київ, pre-MBA управління бізнес-процесами

2021-2022

тренінг «Управління персоналом»

2017

курс тренінгу компанії «Kiy» за напрямом «Ефективні комунікації»

2012

курси підготовки та підвищення кваліфікації у Національній академії внутрішніх справ

2018

семінар з підвищення кваліфікації за спеціалізацією судова авто-товарознавча експертиза та оцінка

2015

підготовка та підвищення кваліфікації аварійних комісарів в Українському центрі післяаварійного захисту «Експерт-Сервіс»

2008

стажування на оцінювача колісних транспортних засобів в ТОВ «Експертно-асистуюча компанія «Легіон»

2009, 12 місяців

АВТОМАТИЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ, НАЛАШТУВАННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ CREATIO

2023, 1 місяць

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Бітрікс24

Знання мов

Англійська — середній

Рекомендації

  • Мандриченко Олександр Борисович

    Мандриченко Олександр Борисович

    Директор з розвитку бізнесу, Smiddle Украина

    Контактні дані приховані
  • Зубач Василь Леонідович

    Зубач Василь Леонідович

    Член правління, ЧАО "СК "ПЗУ Украина"

    Контактні дані приховані
  • Кірій Євген

    Кірій Євген

    Власник, Support.ua

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Професійні досягнення:
⦁підвищив якість послуг та відповідно авторитет компанії на ринку;
⦁за короткий період укладено договори з такими клієнтами як:
ТАС, УСГ, Глобус, Еталон, Ютіко, Альфа страхування, Вусо, Перша; Граве Україна;
АВТ Баварія, Europ Assistance Polska, AWP Polska.
⦁суттєво мінімізував витрати компанії завдяки впровадженню нової стратегії
⦁компанія пройшла конкурсний відбір та уклала Договір з Моторно(транспортним) страховим бюро України, Альфа Страхування, Інтер-Ріск Україна, Приватні інвестиції та ін.;
⦁впровадив власні ідеї, які були реалізовані через ІТ рішення, та допомогли оптимізувати роботу різних напрямків компанії;
⦁розвинув партнерську мережу аварійних комісарів, експертів оцінювачів до більш ніж 265 осіб;
⦁відкрив нові напрями роботи: оцінка майна, ТМЦ, рухомих речей, землі, адміністрування автопарків та інші;

Ділові та особисті якості:
Ведення переговорів будь-якого рівня, оптимізація бізнес-процесів для досягнення високих показників, відповідальність, вміння добре та швидко аналізувати, вміння працювати з великим обсягом інформації, уважність, високий рівень самоорганізації.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: