Резюме від 16 березня 2021 PRO

Наталія

Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник генерального директора

з 02.2016 по 03.2017 (1 рік 1 місяць)
ПАТ "УКРЛІСПРОМОПТТОРГ", Київ (оптова та роздрібна торгівля лакофарбової продукції)

Ведення журналів реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, кадрове діловодство (накази про прийом, звільнення, переведення працівників, оформлення трудових книжок, заповнення табелів робочого часу, лікарняних, графіків відпусток та ін.), вхідні та вихідні дзвінки, забезпечення офісу канцтоварами, робота с оргтехнікою, виконання доручень керівника та ін.

Інспектор відділу кадрів, бухгалтер

з 09.2011 по 03.2013 (1 рік 6 місяців)
ПрАТ "МКС "Буква", ТОВ "Паритет Смік", Київ (Роздрібна торгівля через мережу магазинів)

Прийом, переведення, звільнення працівників відповідно до КЗпП України, оформлення та ведення особових справ працівників, оформлення трудових книжок, лікарняних, заповнення табелів робочого часу, графіків відпусток, звіти в Центр зайнятості, оформлення довідок працівникам та зарплатних карт, робота в 1с Бухгалтерія 7.7. Повний документообіг підприємства, ведення журналів вхідної, вихідної документації, робота з факсом, принтер, сканер та ін.

Освіта

Київський національний торговельно-економічний університет

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, Київ
Вища, з 1997 по 2002 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Київський механіко-металургійний технікум за спеціальністю "Діловодство та архівознавство"

три роки, з 1995 по 1997 рік

"Кадровий менеджмент" при інституті имені М.П.Драгоманова

23.03.2011-25.05.2011

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Пользователь ПК Клиент-Банк MS Outlook Робота з оргтехнікою Работа с оргтехникой Бухгалтерский учет 1С:Бухгалтерія Клієнт-Банк Бухгалтерський облік Мини-АТС Делопроизводство Деловой этикет

Знання мов

  • Німецька — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Відповідальна, комунікабельна, швидко навчаюсь

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: