Резюме від 12 листопада 2023 PRO

Ореста

Фінансовий директор, головний бухгалтер, 75 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Інші країни, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор фінансовий

з 05.2023 по нині (1 рік)
ТОВ "Арк Кріо", Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Розробка проекту розрахунку виробничої собівартості послуг, розробка та впровадження системи підрозділів та статей витрат на підприємстві, облік інвестиційних витрат, облік суборенди, розподіл комунальних послуг, робота з банками по умовах кредитування, робота з договорами в фінансово-бухгалтерській частині, організація касового обліку, вибір і контроль налаштування ПРРО, переговори з банком щодо укладення договору еквайрингу та інкасації, розробка положення про касові операції на підприємстві, наказ та розрахунок лімітів каси, участь у розробці алгоритму кадрових питань - написання і обробки заяв (прийняття, звільнення, відпустки), нарахування та розподіл по департаментах витрат по заробітній платі, контроль та організація роботи аутсорсингової бухгалтерської компанії в Україні, організація і контроль кадрового обліку, організація алгоритмів розрахунків з контрагентами, розробка інструкції з обліку основних засобів та інвентаризації, Участь у впровадженні програмного забезпечення, облік запасів та собівартість в програмному забезпеченні, розробка з програмістами обробки для імпорту в 1С, аудит послуг на предмет ризику ПДВ, звірка з контрагентами.

Директор з адміністративно-фінансових питань

з 04.2021 по 05.2023 (2 роки 1 місяць)
ТзОВ "Унілаб", Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- впровадження управлінського обліку в компанії;
- впровадження електронного документообігу, розробка всіх необхідних інструкцій та положень;
- впровадження та контроль за виконанням звіту про рух грошових коштів;
- звіт про прибутки та збитки для іноземних інвесторів;
- впровадження звіту про рентабельність торгових підрозділів;
- аудит та оптимізація витрат компанії;
- впровадження бюджету компанії та контроль за його виконанням;
- планування грошових потоків;
- податкове планування;
- розробка положень та інструкцій про роботу з матеріальними цінностями в компанії;
- розробка документів для проходження аудиту ІСО та безпосереднє проходження перевірки ІСО по своєму підрозділу;
- робота з ФОПами, організація договірних умов та розрахунків;
- контроль та організація роботи відділу бухгалтерського обліку, юридичного відділу, відділу персоналу, ІТ відділу, відділу матеріально-технічного забезпечення, охорони праці, виконання обов'язків керівника підприємства у період військового стану.

Головний бухгалтер

з 09.2019 по 03.2021 (1 рік 6 місяців)
АлкоПоінт, Львів (Роздрібна торгівля)

Ведення бухгалтерського та управлінського обліку мережі магазинів роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Робота з первинними документами-накладні, рахунки, ТТН, прибуткові та видакові касові ордери, касова книга, звіт касира, авансові звіти із закупівлі товарів тощо. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей. Нарахування заробітної плати. Виплата заробітної плати на картки та через відомості на виплату готівки. Розроблення Порядку внесення готівки в касу підприємства та наказів про касову дисципліну. Робота з клієнт-банком різних конфігурацій. Реєстрація касових апаратів, книг РРО та виготовлення документів на отримання алкогольних та тютюнових ліцензій, пролонгація ліцензій. Звітність з ПДВ та акцизного податку, реєстрація податкових накладних. Формування управлінських бюджетів. Валютні операції, валютні кредити, cash-flow. Співпраця та листування з контролюючими органами. Співбесіди по питаннях підприємства на заслуховуваннях в контролюючих органах з питань оподаткування. Відписування на запити контролюючих органів. Формування запитів щодо отримання індивідуальних податкових консультацій для підприємства.

Головний бухгалтер (єдиний)

з 05.2018 по 12.2019 (1 рік 7 місяців)
ТзОВ "Черевичок" (ресторан Lemberg Graf), Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку ТзОВ (без ПДВ) та ФОП (єдиний податок). Робота з первинними документами-накладні, рахунки, ТТН, прибуткові та видакові касові ордери, касова книга, звіт касира, авансові звіти із закупівлі товарів тощо. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей. Нарахування заробітної плати. Виплата заробітної плати на картки та через відомості на виплату готівки. Розроблення Порядку внесення готівки в касу підприємства та наказів про касову дисципліну. Робота з клієнт-банком різних конфігурацій. Реєстрація книг РРО та виготовлення документів на отримання алкогольних та тютюнових ліцензій. Щоденне проведення та контроль Z-звітів, звітів про роздрібні продажі, контроль акцизного податку, еквайринг. Контроль за своєчасністю нарахування та сплати всіх видів податків. Робота з договорами та сервітутами. Кадрове діловодство: накази про прийом та звільнення працівників, подача повідомлень про прийом працівника на роботу, ведення особових карток. Подача повного необхідного комплекту звітності по ТзОВ та ФОП.

Головний бухгалтер

з 08.2016 по 04.2021 (4 роки 8 місяців)
ТОВ "Про Тек Вікна Україна", Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Будівництво. Ведення бухгалтерського і управлінського обліку на великому підприємстві: нарахування заробітної плати по трудових договорах та винагород по цивільно-правових договорах, обізнаність у сфері специфіки нарахування заробітної плати. Формування бюджетів, бухгалтерського та управлінського балансів. Формування вартості основних засобів в бухгалтерському та управлінському обліку, капітальне будівництво власним та підрядним способом, проведення звірок з підрядниками, ремонт та модернізація основних засобів та правила їх відображення в обліку, списання матеріалів та передача матеріалів в монтаж. Амортизація:методи, облік та відображення її в звітності та діяльності підприємства. Звітність по цінних паперах. Проходження аудиту. Специфіка співпраці з компанією з іноземними інвестиціями. Участь у складанні договорів з іноземними компаніями (бухгалтерська сторона). Розробка і калькуляція тарифів по деяких видах діяльності, що підлягають ліцензуванню. Співпраця з фізичними особами (не підприємцями) і володіння специфікою оподаткування операцій даного виду. Облік ПДВ. Володіння всіма специфіками і нововведеннями в законодавстві по ПДВ, вміння і розуміння як з ними працювати. Договори безповоротної позики та поворотно-фінансової допомоги між фізичними та юридичними особами, володіння специфікою оподаткування, відображення в обліку. Облік курсових різниць. Облік нарахованих банком відсотків. Облік нарахувань по виконавчих листах. Нарахування заробітної плати, відпустки, лікарняні, декретні, аліменти. Формування та проведення первинних документів (прибуткові та видаткові накладні, акти наданих послуг та виконаних робіт, податкові накладні, розрахунки-коригування до податкових накладних, рахунки, авансові звіти, касові та банківські документи), акти звірок з контрагентами, виписка та реєстрація податкових накладних, закриття періодів, визначення фінансових результатів. Нарахування та контроль за вчасною сплатою всіх видів податків. Робота з Клієнт-банком. Підготовка запитів для банку, розшифровки звітності. Робота з кредитами та подачею документів для його отриманнята відображення в обліку. Робота з акредитивами та специфікою їх відображення в обліку. Імпорт товарів, робота з ВМД, співпраця з митним брокером. Підготовка та подання звітності в податкову, статистику, фонди. Робота в програмі МЕДок. Розроблення Порядку внесення готівки в касу підприємства та наказів про касову дисципліну. Розробка та впровадження різного роду внутрішніх інструкцій щодо роботи з матеріальними цінностями підприємства. Участь в розробці та впровадженні управлінського обліку будівництва, обліку кошторисів, контроль за правильністю відображення в обліку план-факту виконання кошторисів та закриття актів виконаних робіт. Вільний середній рівень розмовної англійської мови (усно та письмово), навики спілкування. Успішне проходження податкової перевірки та перевірки держпраці в 1 кварталі 2019 року.

Головний бухгалтер

з 03.2015 по 05.2020 (5 років 2 місяці)
ТОВ "Львів-Агротех", Львів (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку(4 юридичних особи+6 ФОП): нарахування заробітної плати, відпустки, лікарняні, декретні, формування та проведення первинних документів (прибуткові та видаткові накладні, акти наданих послуг та виконаних робіт, податкові накладні, рахунки, авансові звіти, касові та банківські документи), акти звірок з контрагентами, виписка та реєстрація податкових накладних, закриття періодів, визначення фінансових результатів. Нарахування та контроль за вчасною сплатою всіх видів податків. Робота з Клієнт-банком (Приват, ОТП, Райффайзен). Підготовка та подання звітності в податкову, статистику, фонди. Робота в програмі МЕДок. Ведення кадрової справи: накази на прийом та звільнення працівників, ведення особових карток, книги обліку руху трудових книжок. Розробка наказів, положень, правил внутрішнього трудового розпорядку, рішень засновника про внесення змін до установчих документів. Внесення змін до установчих документів, співпраця з держреєстратором. Співпраця та листування з контролюючими органами. Участь в тендерах: формування пакетів документів, підготовка всіх необхідних документів. Проходження перевірок. Відписування на запити контролюючих органів. Формування запитів щодо отримання індивідуальних податкових консультацій для підприємства. Середній розмовний рівень англійської мови, навики спілкування з іноземними постачальниками.

Бухгалтер

з 08.2012 по нині (11 років 9 місяців)
Фізична особа-підприємець, Львів (Послуги для населення та бізнесу)

Ведення обліку і здача звітності по ФОП ІІІ група+ПДВ, розрахунок і контроль за своєчасністю сплати всіх податків та внесків. Спілкування з контролюючими органами.

Головний (єдиний) бухгалтер філії

з 05.2011 по 05.2015 (4 роки)
Львівська філія ТОВ "Р.Е.Й.В.", Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація та ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку: виписка накладних, рахунків, податкових накладних, робота з Клієнт-банком, проведення звірок з контрагентами, облік ТМЦ та НМА, нарахування заробітної плати, ведення кадрової справи, діловодства, забезпечення документообігу, формування та здача всіх видів бухгалтерської фінансової та податкової звітності, управлінська звітність, контроль договорів, наказів, довіреностей. Забезпечення щоденної звітності основному підприємству.

Головний (єдиний) бухгалтер

з 03.2011 по 09.2011 (6 місяців)
ТзОВ "Прем'єрбуд", Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Головний (єдиний) бухгалтер. Ведення всіх ділянок обліку по юридичній особі і ФОП:первинна документація, нарахування заробітної плати, оформлення наказів, ведення особових справ працівників, формування і здача всіх видів бухгалтерської і фінансової звітності,забезпечення документообігу, а також навики у веденні протоколів зборів засновників підприємства, внесення змін в установчі документи та їх реєстрація в органах державної влади.

Головний (єдиний) бухгалтер

з 07.2010 по 12.2011 (1 рік 5 місяців)
ТзОВ "Техносервіс ЛТД", Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Робота з первинними документами, розрахунки, відрядження, ведення особових справ працівників, нарахування заробітної плати, довідки про доходи, облік експортно-імпортних операцій,податкова звітність, статистична звітність, звітність у фонди, підготовка пакету документів для участі в тендерах. Є досвід успішного проходження перевірок органами соціального страхування.

Головний (єдиний) бухгалтер

з 04.2010 по 07.2010 (3 місяці)
ПП "ТФ "Скорпіон", Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з первинними документами, проведення розрахунків з постачальниками та бюджетом, ведення особових справ працівників, нарахування заробітної плати, довідки про доходи, робота з клієнт-банком, податкова звітність, статистична звітність, звітність у фонди, співпраця з контролюючими органами.

Бухгалтер

з 04.2008 по 04.2010 (2 роки)
ТзОВ "Газда", Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Завідуюча магазином і бухгалтер. Робота з первинними документами, співпраця з постачальниками, ведення договорів, виписка рахунків, накладних, податкових накладних, проведення звірок взаєморозрахунків, ведення таких ділянок обліку як Каса, Банк, Постачальники, Покупці, оформлення документів для виготовлення ліцензій, патентів, оформлення пакету документів для кредиту.

Освіта

Львівська Комерційна Академія

Економічний. "Облік і Аудит", Львів
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Магістр

Додаткова освіта та сертифікати

Регулярна участь в бухгалтерських семінарах

Мінімум 4 рази за рік

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet M.E.Doc Клієнт-Банк Бухгалтерський облік ЛІГА:ЗАКОН ОПЗ БЕСТ Гросбух Google Sheets Google Docs Google Meet BAS Бухгалтерія

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Рекомендації

  • Шевченко Оксана

    Шевченко Оксана

    Головний бухгалтер, Аптека матері і дитини

    Контактні дані приховані
  • Оксана Сенишин

    Оксана Сенишин

    Головний бухгалтер, Клініка "Дельта Мед"

    Контактні дані приховані
  • Лисик Олеся Василівна

    Лисик Олеся Василівна

    Директор, Ресторан "Версаль"

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Додаткова інформація:

- маю відкритого ФОПа 3-ї групи, можу працювати по договору надання послуг;

- є досвід ведення декількох юридичних осіб та ФОП одночасно;

- відповідальна, пунктуальна, акуратна, емоційно витримана, комунікабельна, неконфліктна, стійка до стресів, є бажання і здатна працювати, як самостійно, так і в команді, самовдосконалюватися;

- навики реєстрації ФОП, КВЕД, ЕЦП

- сертифікат рівня Intermediate з англійської мови;

- є досвід успішного проходження перевірок контролюючими органами (податкова, соцстрах, пенсійний фонд, УБЕЗ, інспекція праці);

- успішне проходження податкових перевірок;

- вміння і навики спілкування і листування з контролюючими органами;

- є досвід ведення бухгалтерського обліку по ФОП як на загальній системі оподаткування, так і на єдиному податку (ІІ та ІІІ група+ПДВ);

- знання управлінського обліку;

- повне володіння ПК: 1С: Бухгалтерія (версія 7, версія 8), Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;

- знання системи Клієнт-банк, BEST ZVIT, OPZ, Динай, Ліга, М.Е.Doc;

- знання діловодства, кадрової справи (є досвід успішного проходження перевірки інспекцією праці);

- знання окремих юридичних аспектів діяльності підприємства - оформлення договорів, наказів, довіреностей, ведення протоколів зборів засновникків, внесення змін до установчих документів;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: