Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 18 квітня 2024 PRO

Павло

Менеджер з продажів, закупівельник, постачальник, логіст, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з регіонального розвитку

з 08.2018 по нині (5 років 8 місяців)
ТОВ "Розумні рішення", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Напрацювання власної клієнтської бази з нуля (холодні дзвінки) близько 20 дзвінків на день
2. За 5 років роботи було залучено понад 500 нових-постійних клієнтів (B2B – 98% / B2C – 2 %)
3. Робота з постійними клієнтами (зустріч), як результат оборот зріс у 1,5 рази
4. Виїзд до клієнтів та презентація нового обладнання (більше 30 презентацій на рік)
5. Супровід угод, від - підбору обладнання до його встановлення/налаштування та здачі об'єкта, а також післяпродажна підтримка клієнта (робота з оновленнями/рекламаціями)
6. Запуск нових продуктів на ринок України (внутрівальні мотори для захисних ролет, а також розумний будинок)
7. Проведення маркетингових заходів для збільшення продажів
8. Контроль оплат
9. Надсилання продукції клієнту

Менеджер з регіонального розвитку

з 08.2015 по 09.2016 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Юміс», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Вів існуючу базу клієнтів, працював над залученням нових потенційних клієнтів. Працював над мотивацією клієнтів працювати з продукцією компанії. (Дизайнери, Архітектори, Проектні організації, Шоу рум, Салони дизайну та інтер'єру, Салони штор).
2. Вів комерційні переговори з клієнтами на користь компанії.
3. Вивчив виробників, асортименти, характеристики товару. Проводив презентації продукції, семінари, презентацію новинок. З'ясовував потреби клієнтів у продукції, що реалізується компанією. Узгоджував замовлення з клієнтами відповідно до його потреб та наявності асортименту. Систематично відвідував клієнтів. Виїжджав за необхідності на Об'єкти. Здійснював за потреби доставку товару клієнтам.
4. Вирішення, врегулювання спірних питань до якості продукції, що поставляється.
5. Контролював відвантаження продукції клієнтам. Контролював оплату покупцями товару. Виїжджав у відрядження регіонами України для проведення презентації продукції, а також новинок компанії.

Керівник відділу продажу

з 03.2013 по 02.2015 (1 рік 11 місяців)
ТОВ " Ремекс", Київ (Роздрібна торгівля)

1. Розвиток напряму з нуля (виведення ринку нових напоїв).
2. Аналітика ринку напоїв (моніторинг конкурентів: асортимент напоїв, ціновий сегмент, визначення шляхів розвитку напряму).
3. Проведення переговорів, укладання договорів (VIP роздріб, лінійний роздріб, HoReCa, дистриб'ютори, опт).
4. Розробка маркетингових заходів
5. Контроль за виконанням договірних умов (графік оплат, графік замовлень, графік поставок, складання рекламацій за договорами).
6. Робота з договорами: (повний аналіз договірних умов, укладання нових договорів, складання специфікацій до договорів та складання протоколів розбіжностей та доповнень).
7. Робота з первинною бухгалтерською документацією: (витратні накладні, податкові накладні, поворотні накладні, коригування до поворотних накладних, рахунки та акти звірок, акти виконаних робіт, контроль своєчасного отримання документів).
8. Організація та проведення промо акцій у мережах. (Пошук промоутерів, проведення акцій промоутерами та узгодження організаційних питань).
9. Робота із дозвільними органами. (Митниця, СЕС).
10. Забезпечення та своєчасне подання митної документації брокерам
11. Організація перевезення вантажів авто транспортом ІМПОРТ, ВНУТРІШНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ (пошук та замовлення т/с, організація та контроль вантажно-розвантажувальних робіт).

Менеджер з продажів / VIP-сегмент

з 11.2009 по 07.2011 (1 рік 8 місяців)
ПП "Інтербізнес-2000", Київ (Роздрібна торгівля)

1. Ведення існуючої бази клієнтів, робота над залученням нових клієнтів (торговельні мережі, супермаркети, лінійний роздріб, оптові бази).
2. Контроль за виконанням договірних умов (графік оплат, графік замовлень, графік поставок, складання рекламацій за договорами).
3. Робота з договорами: (повний аналіз договірних умов, укладання нових договорів, складання специфікацій до договорів та складання протоколів розбіжностей та доповнень).
4. Робота з первинною бухгалтерською документацією: (витратні накладні, податкові накладні, поворотні накладні, коригування до поворотних накладних, рахунки та акти звірок, акти виконаних робіт, контроль своєчасного отримання документів).
5. Контроль роботи мерчендайзерів дільниці.
6. Організація та проведення промо акцій у мережах. (Пошук промоутерів, проведення акцій промоутерами та узгодження організаційних питань).

Менеджер логіст

з 11.2007 по 11.2008 (1 рік)
ТОВ "Вероніка", Київ (Транспорт, логістика)

1. Організація перевезення вантажів авто та залізничним транспортом (пошук та замовлення т/с, організація та контроль вантажно-розвантажувальних робіт).
2. Робота з існуючими та новими перевізниками.
3. Робота з договорами постачання (визначення договірних умов постачання, оплат).
4. Укладання договорів із перевізниками.
5. Робота із дозвільними органами. (Торгівельно Промислова Палата, Митня).
6. Забезпечення та своєчасне подання митної документації брокерам (Підготовка документів для експертно-імпорних вантажів).
7. Контроль своєчасного отримання документів із перевезень.

Менеджер з логістики

з 02.2006 по 11.2007 (1 рік 9 місяців)
ООО "Теплоком", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Розрахунок перевезення устаткування а/м, ж/д, морським видом транспорту та найефективніша схема доставки.
2. Ведення бази існуючих та пошук нових перевізників.
3. Робота з договорами з постачання (Умови, терміни, оплата.)
4. Контроль за платежами за укладеними договорами.
5. Підготовка документів для митного оформлення грузов.

Менеджер з постачання

з 02.2005 по 02.2006 (1 рік)
ТОВ "Теплоком", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Розрахунок ефективних схем доставки вантажів а/м, ж/д, та морським транспортом.
2. Пошук транспортних або транспортно-експедиційних організацій та ведення переговорів щодо укладання договорів.
3. Аналіз умов договірних поставок.
4. Визначення та погодження договірних тарифів.
5. Організація та контроль за виконанням вантажно-розвантажувальних робіт при перевезенні вантажів.
6. Оформлення платіжних та банківських документів.

Освіта

Національна академія внутрішніх справ України

Юридичний, Київ
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

УКР БИЗНЕС КОНСАЛТИНГ 2000

1 месяц

Знання і навички

MS Office

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Ф.И.О.: Павел Валерьевич
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (с 9-00 до 23-00)
Электронная почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Другие контакты: ICQ: 313-899-191

Личная информация

Город проживания: Киев
Образование: Высшее
Вероисповедание: Христианин
Дата рождения: 27 декабря 1979 г.
Пол: Мужской
Семейное положение: дети есть

Курсы и тренинги

Название курса:Практическая Логистика
Учебное заведение:УКР БИЗНЕС КОНСАЛТИНГ 2000 (Киев)
Продолжительность:1 месяц
Дата окончания:Март 2006 года

Права категории В,С

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: