Резюме від 8 грудня 2016

Соляниченко Ирина Евгеньевна

Бухгалтер, экономист, оператор 1С, 4 000 грн/міс.

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Дата народження:
24 квітня 1980 (36 років)
Місто:
Донецьк


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Освіта

Донецький національній університет

Напрям підготовки “Економіка і підприємництво”. Обліково - фінансовий факультет. Кваліфікація - бакалавр з фінансів., Донецьк

Вища, з 01.2001 по 12.2005 (4 роки 11 місяців)

Харківський банківський коледж.

Спеціальність “Банківська справа”. Кваліфікація - молодший спеціаліст., Харків

Середня спеціальна, з 01.1997 по 01.2000 (3 роки)


Додаткова освіта

  • Учбовий Центр Підготовки Бухгалтеров (2011)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    дослідний користувач ПК (MS Office-word,excel, електронна пошта, internet; ОДБ, Scroodg, Т-Cards, SR-Bank, 1С-Підприємство)

Додаткова інформація

Резюме
Соляниченко Ірина Євгенівна
24.04.1980 г.

Місто проживання: 83112, м.Донецьк, вул.Скляренко, буд.8, кв.22
моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»); e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: неодружена.
Освіта: базова вища.
Загальний трудовой стаж: 15 років.

Досвід праці і практичні навики:

2001-2003р. - ВАТ “Державний Ощадний банк України”- контролер-касир.
Основні обов`язки: прийом і видача готівкових коштів відповідно до умов кредитних, депозитних договорів, договорів на обслуговування поточних рахунків юридичних осіб/фізичних підприємців.Здійснення валюто-обмінних операцій.Операції за переказами Western Union та іншими системами грошових переказів.Здійснення видачі готівки за чеками, оформлення та видача грошових чекових книжок .

2003-2004р. - ВАТ “Державний Ощадний банк України” - бухгалтер-контролер відділу обслуговування корпоративних клієнтів.
Основні обов`язки: Здійснення розрахункового обслуговування клієнтів . Прийом від клієнтів платіжних документів на перерахування коштів з їх поточних рахунків . Прийом, перевірка правильність заповнення первинних касових документів, відповідність номерів, пред`явлених до сплати чеків. Відображення операцій з готівкою на аналітичних рахунках відповідно до внутрішнього плану аналітичних рахунків Банку та облікової політики Банку. Прийом всіх видів платежів.

2004-2005р.- АКБ “ТАС-Комерцбанк” - спеціаліст операційного відділу.
Відкриття та обслуговування строкових вкладів в національній та іноземніх валютах. Відкриття та обслуговування рахунків у національній та іноземних валютах. . Здійснення грошових переказів фізичних осіб через коррахунки Банку. Прийом платежів від фізичних осіб на користь юридичних осіб. Відкриття всіх рахунків з обліку крединої заборгованості, простроченої /сумнівної заборгованості по кредиту. Виконання бухгалтерських проводок при видачі,погашенні кредитів клієнтів банку,а також нарахуванні відсотків по кредитним та депозитним угодам клієнтів банку.

2005-2007р. - Донецьке відділення ? 1 регіонального департаменту АКБ “ТАС-Комерцбанк” - начальник відділу операційного обслуговування корпоративних клієнтів. Здійснення розрахункового обслуговування клієнтів . Перерахування коштів з їх поточних рахунків. Відображення операцій з готівкою на аналітичних рахунках Банку. Відкриття/закриття рахунків юридичним особам в національній та іноземній валютах. Активація рахунків на видаткові операції. Контроль вірності відкриття рахунку згідно внутрішної аналітики банку (контроль за операціями, які ініційовані іншим віконавцем).Контроль повноти та відповідності документів, які становлять юридичну справу клієнта. Облік оригіналів договорів по кредитній справі клієнта банку, а також відкриття всіх рахунків з обліку крединої заборгованості, простроченої /сумнівної та безнадійної заборгованості по кредиту. Перевірка повноти нарахувань та сплати комісій, пені.Дотримання вимог “Методики формування аналітичних рахунків та ведення аналітичного обліку” у системі Банку.
Відспустка по уходу за дитиною до досягнення нею 3-х річного віку.
2008-2010р. - ВАТ “Сведбанк” - головний спеціаліст відділу супроводження банківських операцій Донецького регіонального центру підтримки.

2011-2012 р. Оператор ПК - "Гранд Дистриб`юшн Донецьк" - Приймання і внесення до облікової системи підприємства заявки на відвантаження продукції. Формування комплекту документів для комплектації замовлень на складі (маршрутні листи, талони на отборку) і комплект товаросупровідних документів (витратні накладні, податкові накладні, а також копії сертифікатів відповідності до санітарно- гігієнічних висновків, якщо їх наявність регламентована чинним законодавством). Внесення до облікової системи данні по приходуємому товару, згідно з товаросупровідними документами (прибуткові накладні, акти приймання товару). Участь в інвентаризації ТМЦ . Формування в обліковій системі накладних для міжфіліальних переміщень і готування відповідного комплекту товаросупровідних документів - за дорученням менеджера зі складської логістики.

2012-2016 - "Гранд Дистриб`юшн Донецьк" - обліковець реєстрації бухгалтерських даних - Здійснення операції по прийняттю, обліку первинної документації. Перевірка отриманих первинних документів за формою та змістом. Систематизація отриманих первинних документів, перенос інформації, відображеної в цих документах в базу підприємства. Контроль звітів по складах на правильність оформлення товарних накладних, підписів операторів, комірників, чи працівників відповідальних за видачу товару, правильність виписки товару. Оформлення повернення по базі, перевірка повернень здійсненних контрагентами, ціни. Здійснення реєстрації документів, що надходять у підрозділ бухгалтерського обліку.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: