Резюме від 2 березня 2024 PRO

Юлія

Фінансовий директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник генерального директора з фінансових питань

з 12.2021 по 08.2023 (1 рік 8 місяців)
ТОВ " Енерджі трейд груп", Київ (Енергетика)

- Реалізація стратегії фінансового департаменту.
- Впровадження ефективних фінансових процедур та політик.
- Формування фінансового плану та прогнозування.
- Контроль, координація та аналіз фінансових потоків.
- Керування бюджетним процесом та контроль за виконанням бюджетів.
- Податкове планування та прогнозування.
- Розробка та контроль за виконанням фінансових показників та метрик, включаючи складання фінансової, управлінської звітності, звітних даних (CF, P&L, Balance, оперативна звітність), фінансове моделювання.
- Прогноз, аналіз та оцінка фінансових, економічних, податкових, комлаєнс ризиків, організація заходів щодо забезпечення фінансової стійкості та процедур фінансового контролю.
- Участь у розробці стратегічних планів розвитку та контроль за їх виконанням.
- Проведення аналізу конкурентного середовища та розробка стратегій для забезпечення конкурентоспроможності;
- Внутрішній контроль операційного ризику в межах фінансового департаменту.
- Забезпечення розробки/актуалізації внутрішніх документів в межах фінансового департаменту.
- Участь в нарадах, робочих гpyпax тощо з питань, що потребують експертної оцінки.
- Співпраця з банками, з валютними та фінансовими моніторинговими службами, в рамках довгострокових кредитів підприємства.
- Взаємодії з ДПС, НКРЕКП, проходження перевірок.

Заступник генерального директора з фінансових питань

з 04.2013 по 06.2021 (8 років 2 місяці)
ДП "НСК "Олімпійський", Київ (Державні організації)

- Формування та стратегічне планування фінансової політики компанії.
- Управління фінансовими потоками.
- Управління департаментами фінансів (12), казначейства (2), закупівель і складської логістики (4).
- Побудова фінансової служби з нуля.
- Формування фінансової, управлінської та статистичної звітності.
- Формування бюджетів управлінь підприємства і контроль їх виконання.
- Контроль цільового використанням фінансових коштів відповідно до затверджених бюджетів.
- Контроль доходів і витрат, аналіз відхилень.
- Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства і контроль його основних економічних показників.
- Контроль ціноутворення на послуги, що надаються відповідно до зміни коньюктури ринку.
- Супровід і контроль закупівель і залишків на складах.
Результати:
- Скорочення витрат підприємства на 18%, отримані в результаті контролю витрат і їх доцільності, побудови регламенту витрат на одиницю продукту.
- Сформований стратегічний план розвитку підприємства на 5 років, з прив'язкою виконання до фінансового плану підприємства.
- Розроблено та затверджено (Міністерство економіки України, Кабінет Міністрів України) інвестиційний план, на стадії реалізації.
- Операційний аналіз дозволив виявити приховані резерви, в результаті переговорів з Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП), був сформований новий продукт і методика розрахунку до нього (на базі електро-підстанції).
- Розроблена зведена управлінська база інформації щодо споживання ресурсів технічного департаменту, для контролю їх споживання.
- Розроблено та затверджено колективний договір.
- Успішне проходження перевірок, контрольним ревізійним управлінням (КРУ) і внутрішнього аудиту Міністерства молоді та спорту.

Заступник директора Київського міжрегіонального управління

з 10.2008 по 09.2012 (3 роки 11 місяців)
АО "АХА Страхование", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Організація роботи центрів продажу і обслуговування клієнтів.
- Супровід продажів корпоративного напряму та підтримки роздрібних продажів.
- Розвиток нових каналів продажів.
- Виконання планових показників щорічних продажів.
- Проведення зустрічей, переговорів з партнерами.
- Організація роботи з побудови системи комунікацій з ключовими клієнтами.
- Проведення тренінгів персоналу управління, щодо поліпшення методик та динаміки продажів.

Результати:
- 100% виконання доведених планів за видами страхування.
- Розширення офісного складу з 38 осіб до 64 осіб.
- Побудована агентська мережа з нуля до 68 агентів.
- Укладено понад 4300 договорів страхування.
- Збитковість залученого страхового портфеля 16%.

Директор центру обслуговування клієнтів

з 05.2006 по 10.2008 (2 роки 5 місяців)
Страховая группа "PZU Україна", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Управління персоналом підрозділу 9 осіб, 32 агенти.
- Розвиток каналів продажів, пошук і залучення нових клієнтів.
- Організація процесу продажів страхових продуктів.
- Виконання планових показників продажів і бюджетів.
- Проведення зустрічей, переговорів з клієнтами та партнерами.
- Організація роботи з побудови системи комунікацій з ключовими клієнтами.
- Організація роботи з персоналом і побудови довірчих відносин між співробітниками з метою виконання плану продажів.
Результати:
- 94% виконання доведених планів за видами страхування.
- Постійно діюча агентська мережа.
- 84% пролонгацій договорів на наступні періоди.
- Понад 13 тисяч укладених контрактів.

Провідний економіст фінансово-економічного відділу

з 08.2000 по 09.2006 (6 років 1 місяць)
Київський національно економічний університет ім.В.Гетьмана, Київ (Освіта, наука)

- Участь у розробці та удосконаленні форм внутрішньої звітності.
- Проведення інвентаризацій.
- Участь у плануванні бюджету підприємства.
- Складання та ведення щомісячної звітності Cash Flow, P&L.
- Збір і перевірка первинної документації.
- Ведення обліку дебіторської заборгованості університету.
- Ведення обліку укладених договорів.

Освіта

Київский національний економічний університет ім.В.Гетьмана

Фінанси та економіка підприємстра, Київ
Вища, з 2001 по 2007 (6 років)

магистр

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь Internet MS Outlook Windows Internet Explorer Outlook Express Бухгалтерский учет Adobe Acrobat Reader

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Німецька — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості:
вміння працювати самостійно і в команді, здатність працювати в постійно мінливому оточенні, пунктуальність і акуратність, комунікабельна, стресостійка, організаторські якості, системне мислення, орієнтація на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: