Мати свою думку з будь-якого предмету — відмінно. Ера мовчазних офісних співробітників, покірливих підлеглих і виконавців впевнено підходить до завершення. Нове покоління не звикло підкорятися. Висловлювати свою думку сьогодні стало можна і модно. Тому розповідаємо, як і коли доречно вставляти свої коментарі.

Коли вашу думку хочуть почути

Блискучі ідеї блищать тоді, коли вони доречні. Якщо вашої поради/коментарів/думок дійсно чекають, не відмовчується і не ховайтеся за спини колег! Слова «я не знаю, у мене немає ніякої думки на цей рахунок» взагалі потрібно забути назавжди.

Припустимо, на нарадах з начальством увага різко перемикається на вас, і шеф просить висловитися з якось приводу.

Що робити?

Візьміть слово. Чітко і ясно скажіть, що думаєте з конкретного питання.

Запропонуйте власний варіант вирішення ситуації. Навіть якщо до вас не прислухаються, то хоча б, знатимуть, що ви не просто сидите на своєму місце, а вболіваєте за компанію і маєте власний погляд на її розвиток.

Краще заздалегідь готуватися до подібних моментів і запастися парочкою ідей на випадок, коли до вас звернуться за порадою, щоб не потрапити в халепу.

Вас не питають, але вам є що сказати

А бувають і такі моменти, коли у вас готовий, здавалося б, геніальний план, але про нього ніхто не хоче чути. Наприклад, ви знаєте, як підняти продажі, але шеф весь час відкладає обговорення цього питання на потім. Або ви помічаєте прогалини в роботі відділу, та ваші зауваження нікому нецікаві.

Що робити?

Якщо ситуація дозволяє, спробуйте самостійно взяти на себе відповідальність, а потім продемонструвати реальні результати, щоб розмова з керівництвом була більш предметною.

Придумали, як зробити замість 15 результативних дзвінків 20? Спробуйте пару днів попрацювати за своєю схемою. Якщо результат виявиться винятковим, діліться ним з шефом. Щоб говорить не гіпотетично, а оперувати реальними даними.

Є одне «але»: такі експерименти потрібно проводить тільки тоді, коли ви точно впевнені в результаті, і коли така самодіяльність не призведе до зворотного ефекту. Якщо у вашій компанії ініціатива не вітається, добре подумайте, перш ніж діяти.

Ти мовчиш — і я мовчу

А буває і таке, що начебто у вас і є думка щодо конкретного питання, і начальство не проти прислухатися, але при цьому ви мовчите, а керівник не цікавиться вашими ідеями. І вони так і залишаються незапитаними, бос вважає вас безініціативним співробітником, ви втрачаєте інтерес до роботи... Словом, не найприємніший сценарій.

Що робити?

Діяти! Складіть документ зі своїми думками щодо поліпшення роботи відділу, підвищення продажів, просування власних ідей і сміливо відправляйте його начальству. У такий спосіб ви отримаєте відразу кілька переваг у порівнянні з іншими колегами:

  • шеф зрозуміє, що у вас є своя точка зору і ви готові її відстоювати;
  • у вас побачать сміливу і впевнену в собі людину;
  • ви покажете, що вмієте аналізувати інформацію та знаходити корисні рішення для бізнесу.

Не бійтеся висловлюватися, навіть якщо інші колеги цього не роблять, навіть якщо ви новачок в компанії, навіть якщо вам страшно. Ініціатива не карається, коли вона приносить результати.

Джерело: Лайфакер


Читайте також