Перевірте всі свої великі завдання

Почніть ранок п’ятниці з перевірки планів на цей тиждень. Чи всі великі завдання вдалося виконати? Якщо не всі, то відкладіть поточні справи, щоб проаналізувати причини, чому не вийшло, і придумати рішення. Можливо, варто зараз закінчити важливу задачу. Наприклад, ви повинні були порахувати кошторис, щоб наступного тижня почати закупівлі. Що раніше закінчите одна справа, то швидше почнете другу і вчасно здасте проєкт.

Якщо не виходить закінчити справи сьогодні, подумайте, як виконати їх наступного тижня або знайдіть людину, якій можна делегувати справи.

Складіть список справ на наступний тиждень

Позначте дедлайни завдань, розбийте великі завдання на більш дрібні, щоб їх виконання не здавалося неможливим. Оцініть свої можливості, раптом вам варто скасувати кілька зустрічей, щоб зайнятися звітами або впровадженням нової технології, яка в подальшому тільки поліпшить роботу вашого відділу.

А все заплановане внесіть в календар. Коли ви будете знати розклад на наступний тиждень, то зможете заздалегідь всіх попередити про зміну планів.

Напишіть чернетки електронних листів

Щоб не думати всі вихідні, чи нічого не відволіче вас від написання листів, краще перенести це рутинне завдання на вечір п’ятниці. Напишіть чернетки всім, кому хотіли. Можна навіть на цілий тиждень.

Звільніть час для більш важливих завдань.

І якщо зробити це за один раз, ви заощадите більше часу та зможете зосередитися на тому, що дійсно подобається робити, і це буде сприяти розвитку вашої кар’єри.


Читайте також